Καλησπέρα σε όλους και Καλή χρονιά!
Μετά από καιρό κατάφερα να ολοκληρώσω ένα ακόμα, το πρώτο μοντέλο μετά την γέννηση του γιού μου, το οποίο φυσικά ήταν αρκετά προχωρημενο απο πριν καθώς ο μοντελιστικός χρόνος είναι πια πολύ περιορισμένος. Παραυτα κάτι γίνεται!
Το μοντέλο είναι το γνωστο SHAR της Kinetic που είναι γνωστό περί τι χρεπίου πρόκειται! Φυσικά είναι έτη φωτός μακριά από τα αντίστοιχα της Airfix και Tamiya και αν μη τι άλλο αυτό είναι αναμενόμενο, δυστυχώς όμως οι σχεδιαστές της Kinetic τα έκαναν μπάχαλο σε πολλά σημεία. Κάκιστη εφαρμογή που εντοπίζεται κυρίως στις πτερυγες, ένωση πτέρυγας-ατράκτου και εισαγωγές. Η γράμμωση σε σημεία είναι πολύ ρηχή ενώ αλλού μοιάζει με ιταλεροχαντάκι! Λάθη στις οδηγίες και πολλά κομμάτια χωρίς σαφή locating points. Χαρακτηριστικό είναι πως το κομμάτι με τα vents στο κάτω κομμάτι της ουράς πρέπει να κολληθεί ανάποδα από ότι είναι σχεδιασμένο, φυσικά δεν ακολουθεί τις γραμμές της γύρω περιοχής και θέλει διαμόρφωση.
Τα καλά του, είναι χαραγμένο, έχει σωστό σχήμα, μπόλικη λεπτομέρεια, καλά διάφανα μέρη και εξαιρετικά σήματα. Θα μπορούσε να είναι όμως τόσο καλύτερο, η περίπτωση της Kinetic είναι πολύ hit or miss και μου θυμίζει την Hobbyboss, βέβαια αυτοί είναι ακόμα χειρότεροι, παράδειγμα το F-14 τους που έχει άπειρα λάθη ενω το Α-6 είναι εξαιρετικό μοντέλο.
Το μοντέλο το αγόρασα από φίλο μοντελιστή σε αδελφική τιμή
(γειά σου Γιώργο!) σετάκι μαζί με το σετ της Big Ed σετ της Eduard, δηλαδή interior/exterior frets και μάσκες. Στην πορεία προστέθηκαν και ρητηνένιοι τροχοί της Armory.
To μοντέλο βάφτηκε με χρώματα της Gunze και Vallejo ενώ το τελικο βερνίκι είναι satin της Gunze. Φθορές με λάδια και παστέλ. Circa 1992 βαμμένο με Dark Sea Grey.
Απο διορθώσεις/βελτιώσεις ότι θυμάμαι επιγραμματικά.
- Αφαίρεση locating tabs στις πτέρυγες και άτρακτο ώστε να ταιριάξουν σωστά.
-Επαναχάραξη ρηχών γραμμώσεων και τρίψιμο και επαναχάραξη των χοντρών γραμμώσεων
-ʼνοιγμα της εισαγωγής/εξαγωγής της APU στην ράχη του αεροσκάφους, σίτα της Eduard στην εισαγωγή και διαμόρφωση της εξαγωγής με φύλλο πλαστικού.
-Κλείσιμο των θυρών του κυρίου Σ/Π με φύλλο πλαστικού (τυπικά είναι κλειστές).
-Προσθήκη των leaf springs στα auxiliary air ducts.
-ʼνοιγμα διάφορων οπών στα αεροδυναμικά καλύμματα των Aden στην κοιλιά.
-Αντικατασταση των rails των Sidewinder με αυτά του Tamiya F-14.
-Αντικατάσταση των Sidewinder του κίτ με αντίστοιχους της Hobbyboss.
-Τα oleo struts στους βοηθητικούς τροχούς δίνονται με τα στηρίγματα τους που είναι τετραγωνικής διατομής, αντικαταστάθηκαν με κομμάτι από χοντρή βελόνα, ενω αφαιρέθηκαν και οι τροχοί που είναι molded μαζί με το πιρούνι και μπήκαν ρητινένιοι. Το πιρούνι κατασκευάστηκε από κουρμπαρισμένο φύλλο χαλκού, και τα δύο αυτά δεν άξιζαν την ταλαιπωρία!
-Αναδιαμόρφωση της ατράκτου πίσω από το πιλοτήριο.
-Τοποθέτηση του καθίσματος περίπου 2mm πιο χαμηλά στο κόκπιτ.
Το αποτέλεσμα δεν με ικανοποιεί απόλυτα, το κιτ με κούρασε πάρα πολύ και ειδικά τα ψεκάσματα έγιναν στα πεταχτα λόγω του μικρού. Είχα σκοπό να αντικαταστήσω διάφορες αντένες και το ανεμούριο που είναι πολύ χοντροκομμένα αλλά κάποια στιγμή έπρεπε να το τελειώσω ώστε να μην γνωρισει την μαγεία της αληθινής πτήσης!
Αυτά τα ολίγα, ευχαριστώ για την υπομονή σας, κάθε σχόλιο δεκτό!



















