0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν ξερω αν το κιτ ειναι για πεταμα αλλα το αποτελεσμα ειναι παρα παρα πολυ ωραιο.Ελειψαν οι δουλειες σου..
Πάρα πολύ καλά και τα δύο! Σε ποια σημεία σε παίδεψαν;
Α ήθελε πολύ κουράγιο η κατασκευή!
Θοδωρή κουκλιά βγήκαν και τα δύο Και με πραγματικά ρεαλιστικά επίπεδα παλαίωσης/λερώματος.Χίλια Μπράβο ΜΦΧ
Με το όμορφο βάψιμο που έχεις κάνει και στα δύο σου μοντέλα τα έχεις αναβαθμίσει σε αρκετά υψηλό βαθμό... πολύ καλή προσπάθεια και με βαθμό δυσκολίας Συγχαρητήρια και από μένα
Συγχαρητήρια κι από εμένα, πάρα πολύ ωραία και τα δύο! Έχω ένα και δεν τολμάω να το ξεκινήσω
Πανέμορφα Θοδωρή και τα δύο!!!Δάμασες την επικίνδυνη ΣΜΕΡνα με τον καλύτερο τρόπο!!!Όλα αυτα κιτ που πλέον κυκλοφορούν σε πιο σύγχρονα καλούπια (βλ. ZVEZDA για το συγκεκριμένο) εκτός απο την πρακτική δυσκολία έχουν και την ψυχολογική κόπωση από το γνωστό quote "μα γιατί το κάνω αυτό στον εαυτό μου??" Καλή συνέχεια με τα επόμενα