ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Armor/AFV: Υπό κατασκευή

MAN 7t Milgl 6x6 revell 1/35

(1/4) > >>

sluff:
Αντεξα αρκετους μηνες χωρις αγορα κιτ,σημερα πηγα στο κοντινοτερο μαγαζι και το τσιμπησα.


Το ξεκιναω αμεσα,να ξαναφρεσκαρω τις ικανοτητες μου(λεμε τωρα) για να επανελθω ξανα στο χομπι.Η κατασκευη θα ειναι out of the box.Θα επανελθω με μινι παρουσιαση του κιτ. ::salut::

Periklis74:
Καλή αρχή . Το χόμπι είναι σαν το ποδήλατο.... δεν το ξεχνάς ποτέ.  Καλή επάνοδο !!!!!  ::salut:: ::salut:: ::salut::

Blitz-X:
Ωραίο θέμα. Καλή αρχή :!:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

leopard:
Ωραίο θέμα!
Και έκπληξη: γίνεται και Ελληνικό.
Για την ιστορία, εκτός από τα 4Χ4 ΜΑΝ μάλλον είχαν έρθει και μερικά 6Χ6 σύμφωνα με μερικές φωτογραφίες που έπεσαν τυχαία στα χέρια μου.
Τα φορτηγά είναι φορτωμένα σε βαγόνια τρένου.
Από εκεί και πέρα, κανείς δε γνωρίζει την τύχη τους.
 ::salut::

sluff:

--- Παράθεση από: Periklis74 στις Αυγούστου 04, 2024, 12:08:23 πμ ---Καλή αρχή . Το χόμπι είναι σαν το ποδήλατο.... δεν το ξεχνάς ποτέ.  Καλή επάνοδο !!!!!  ::salut:: ::salut:: ::salut::

--- Τέλος παράθεσης ---

Ετσι ειναι Περικλη,πιο πολυ θελω να δω μεσω της κατασκευης τι μου λειπει απο το εργαστηριο και να συντονιστω λιγο με τις νεες συνθηκες. :wink:


--- Παράθεση από: Blitz-X στις Αυγούστου 04, 2024, 04:15:36 πμ ---Ωραίο θέμα. Καλή αρχή :!:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

--- Τέλος παράθεσης ---
ευχαριστω Μανο ::salut::


--- Παράθεση από: leopard στις Αυγούστου 04, 2024, 09:02:13 πμ ---Ωραίο θέμα!
Και έκπληξη: γίνεται και Ελληνικό.
Για την ιστορία, εκτός από τα 4Χ4 ΜΑΝ μάλλον είχαν έρθει και μερικά 6Χ6 σύμφωνα με μερικές φωτογραφίες που έπεσαν τυχαία στα χέρια μου.
Τα φορτηγά είναι φορτωμένα σε βαγόνια τρένου.
Από εκεί και πέρα, κανείς δε γνωρίζει την τύχη τους.
 ::salut::

--- Τέλος παράθεσης ---
Τι λες ρε Φανη,μας πεταξες την βομβα ετσι και εφυγες?Δεν εχω δει ποτε Ελληνικο 6*6,τρακτορα ειχα στην μοναδα,4*4 οκ αλλα αυτο εδω ποτε..Που τα ειχες δει?

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση