ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Θέματα Μοντελισμού

Μια πρόταση για διαφορετική διοργάνωση των διαγωνισμών από το Rocky Mountain

(1/3) > >>

Kostis Pap:
Ο blogger μοντελισμού Mat McDougall έγραψε σήμερα μια κριτική για το πώς γίνονται οι διαγωνισμοί της IPMS στην Αμερική και μια εναλλακτική πρόταση για το πώς να διοργανώνονται από την εμπειρία της Rocky Mountain Hobby Expo.
Συνοπτικά, τα έργα των μοντελιστών παρουσιάζονται όλα μαζί και όχι διάσπαρτα ανά κατηγορία. Το όνομά τους αναφέρεται.  Οι κριτές επιλέγουν ένα μόνο έργο από κάθε μοντελιστή για να βαθμολογήσουν.
Προσωπικά, βρίσκω πολύ καλό το πρώτο σημείο, ότι μπορείς να δεις συνολικά την πρόσφατη δουλειά ενός μοντελιστή με το όνομά του. Ας μην κρυβόμαστε, τα περισσότερα έργα, τουλάχιστον τα πιο αξιόλογα, έχουν ήδη κυκλοφορήσει στα forum και τα social media, συνεπώς η ανωνυμία της έκθεσης, κατά τη γνώμη μου, δεν εξυπηρετεί το αδιάβλητο της κρίσης. Πάντα στις εκθέσεις της IPMS στην Αθήνα (μόνο εκεί έχω πάει) με στενοχωρούσε ότι δεν μπορούσα να δω τα έργα κάποιον συγκεκριμένων μοντελιστών που μου αρέσει η δουλειά τους και ενώ τα είχα δει στο φόρουμ, τα έχανα στην έκθεση καθώς ήταν διάσπαρτα στους πάγκους και χωρίς το όνομα ανάμεσα σε εκατοντάδες συμμετοχές. Όπως επίσης αντίστροφα, δεν μπορούσα να "ανακαλύψω" τον δημιουργό ενός έργου που έβλεπα πρώτη φορά στην έκθεση ώστε να παρακολουθώ στη συνέχεια τη δουλειά του.

Για το δεύτερο σημείο, δεν έχω γνώμη αλλά μάλλον, όπως λέει ο συγγραφέας, αποφορτίζει τους κριτές από τον όγκο των βαθμολογήσεων και τους επιτρέπει να εστιάσουν πιο ολικά στην κρίση ενός έργου.

Παραθέτω το σύνδεσμο για το άρθρο για όποιον ενδιαφέρεται

https://doogsmodels.com/2024/06/23/done-with-1-2-3/

sluff:
Eμενα Κωστη μου εχει δημιουργηθει μια απορια που την απεκτησα οταν 1 χρονο πριν αναγκαστηκα να κανω facebook.
Eχω δει τοσες δουλειες και σε ομαδες εκει αλλα και απο φωτογραφιες σε εκθεσεις,τρομερες δουλειες.Ολες αυτες οι δουλειες που παρουσιαζονται αραγε..

KWSTAS:
Ζόρικο θέμα. Γνώμη μου: Χρειάζονται όλα ανανέωση,
ξεκινώντας από τους κριτές - αρχικριτές δεινόσαυρους
- ιερά τοτέμ.

Dimitris 72:
Όχι και τόσο ζόρικο....

Θα συμφωνήσω πως η "ανωνυμία" είναι πλέον σε μεγάλο βαθμό περιττή, για τους λόγους που ήδη αναφέρθηκαν. Ωστόσο σήμερα ξεκινάει η γ' αγωνιστική των ομίλων του Euro. Όλα τα παχνίδια θα γίνουν την ίδια ώρα (σαν να μην έχουν εφευρεθεί ακόμα τα κινητά τηλέφωνα και το ίντερνετ)!!!! Προφανώς η UEFA γνωρίζει πως η "γυναίκα του Καίσαρα δεν αρκεί να είναι τίμια, πρέπει να φαίνεται και τίμια". Αυτό που θέλω να πω είναι πως πλέον έστω σε κάποιο ποσοστό (μάλλον μικρό - το παραδέχομαι), η "ανωνυμία" προσθέτει στην αντικειμενική κρίση (είπαμε: λιγάκι έστω).

Για το θέμα των κριτών: Οι "δεινόσαυροι" - είτε μας αρέσει, είτε όχι - εξασφαλίζουν πως τα μοντέλα κρίνονται από ανθρώπους που έχουν πιάσει κοπίδι (και μάλιστα με επιτυχία) στη ζωή τους. Επιπλέον αφαίρούν (σε κάποιο σημαντικό βαθμό), το επιχείρημα κάποιων:"και ποιός είναι ο ΧΧΧΧ που θα κρίνει τη δική μου δουλειά?"
Πέρα από αυτό, κατά καιρούς ΟΛΟΙ οι κατά τόπους σύλλογοι, προσκαλούν μοντελιστές να εκδηλώσουν ενδιαφέρον να γίνουν κριτές στους διαγωνισμούς τους.... Το αποτέλεσμα: Κριτές είναι σχεδόν πάντα (και παντού), οι ίδιοι και οι ίδιοι.... Προσπαθώντας να το ερμηνεύσω, καταλήγω στο (προσωπικό αλλά και εμπειρικό συμπέρασμα), ότι οι περισσότεροι επιθυμούν να διεκδικήσουν διάκριση, παρά να είναι εκτός συναγωνισμού, να εργαστούν κάμποσο δίχως ανταμοιβή και επιπλέον να ακούνε και διάφορα...... ::salut::

ΔΚ

KWSTAS:

--- Παράθεση από: Dimitris 72 στις Ιουνίου 23, 2024, 07:47:15 μμ ---
Πέρα από αυτό, κατά καιρούς ΟΛΟΙ οι κατά τόπους σύλλογοι, προσκαλούν μοντελιστές να εκδηλώσουν ενδιαφέρον να γίνουν κριτές στους διαγωνισμούς τους.... Το αποτέλεσμα: Κριτές είναι σχεδόν πάντα (και παντού), οι ίδιοι και οι ίδιοι....

--- Τέλος παράθεσης ---

Αυτή ακριβώς είναι και η βασική παθογένεια. Επίσης αρκετοί
από τους κριτές - ασχέτως προτέρου βίου - έχουν να πιάσουν
κοπίδι από τα '90 's.
Εάν μπουν στο κάδρο και οι κομμίσιονερς το θέμα ξεφεύγει. ::salut::

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση