ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Dio: Υπό κατασκευή
Τάξη COVID
KWSTAS:
Πρότεινα την αφαίρεση καθώς είναι
ανορθόδοξο να κοιτάς τη σκηνή από
πάνω, και από μόνη της αρκεί για
να πει την ιστορία.
Βάζοντας ακόμη ένα στοιχείο όπως
ο διάδρομος δεν βοηθάει και πολύ
και προσθέτει εξτρά εργασία.
Η τελική απόφαση είναι δική σου φυσικά.
Βάλε μια εικόνα και στην οθόνη του PC,
ή έστω ένα μαύρο παραλληλόγραμμο για
να μην φαίνεται άβαφτη.
Καλή συνέχεια.
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση