ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Air: Υπό κατασκευή

1/144 Revell An-225

(1/1)

KATSFLYBY:
Για αρχη 2 γερανοι που τυπωσα στον 3d εκτυπωτη και που θα δουλευτουν με προσθηκες μερικων ακομα λεπτωμερειων .Το διοραμα θα εχει το An-225 με την μπροστινη ραμπα ετοιμη να δεχτει κατι πολυ βαρυ (δεν αποφασισα ακομα τι) και οι 2 γερανοι  απο καθε μερια να υποβοηθουν το φορτωμα. Οι γερανοι ειναι λιγο overkill μιας και τα μοντελα που τυπωσα ειναι για 1200+ τοννους το καθενα απο μονο του αλλα Α) τα σχεδια ηταν τσαμπα και Β) ειναι εντυπωσιακοι ακομα και στην 1/144 οποτε δεν βαριεσε.Το ολο διοραμα θα εχει και αλλα οχηματα φυσικα οπως φορτηγα , βαν κτλπ , και προβλεπεται περιπου στο τετραγωνικο μετρο σαν επιφανεια.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση