Αποστολέας Θέμα: Lotus 72D 1/8 by Pocher  (Αναγνώστηκε 1114 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1209
  • Age: 74
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Lotus 72D 1/8 by Pocher
« στις: Σεπτέμβριος 09, 2023, 07:35:41 μμ »
Καλησπέρα φίλοι μου

Η πρώτη κατασκευή της νέας χειμερινής σεζόν 2023-24 είναι η Lotus 72D της Pocher στην 1/8, όπως την έτρεξε ο Emerson Fittipaldi στο βρεταννικό Grand Prix του 1972 με το νούμερο 8.



Η Lotus 72 σχεδιάστηκε από τους Colin Chapman και Maurice Philippe της Lotus για τη σεζόν του 1970 της Formula 1. Ήταν ένα πρωτοποριακό σχέδιο με εσωτερικά φρένα, πλευρικά τοποθετημένα ψυγεία (σε αντίθεση με τα ψυγεία στο ρύγχος, που ήταν συνηθισμένα πριν τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο) και αεροδυναμικά φτερά που παράγουν άντωση προς τα κάτω.

Το γενικό σχήμα της 72 ήταν καινοτόμο κι έμοιαζε με σφήνα σε τροχούς. Ήταν εμπνευσμένο από ένα προηγούμενο αυτοκίνητο με αεριοστρόβιλο, την Lotus 56. Το σχήμα επέτρεπε καλύτερη διείσδυση αέρα και υψηλότερες ταχύτητες. Σε μια δοκιμή back-to-back με την Lotus 49, η 72 ήταν 19 χμω ταχύτερη με τον ίδιο κινητήρα Cosworth.

Οι προσπάθειες των Chapman και Phillippe παρήγαγαν ένα από τα πιο αξιόλογα και επιτυχημένα αυτοκίνητα στην ιστορία της F1. Παίρνοντας την τεχνική διάταξης κινητήρα από την Lotus 49 και προσθέτοντας προηγμένη αεροδυναμική δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο που ήταν χρόνια μπροστά από τους αντιπάλους του. Αρχικά, ωστόσο, τα προβλήματα με τον χειρισμό του αυτοκινήτου έπρεπε να ξεπεραστούν, λόγω της έλλειψης «αίσθησης» που προκαλείται από τη γεωμετρία της ανάρτησης κατά της κατάδυσης – η οποία είχε σχεδιαστεί για να εμποδίζει το ρύγχος του αυτοκινήτου να βυθίζεται σημαντικά στο φρενάρισμα – και το σύστημα στο πίσω μέρος, το οποίο υποτίθεται ότι θα εμπόδιζε το αυτοκίνητο να «καθίσει» υπό την επίδραση της επιτάχυνσης. Μόλις τροποποιήθηκε η ανάρτηση, δεν υπήρξαν άλλα σημαντικά προβλήματα εκτός από αστοχίες των μπροστινών εσωτερικών ημιαξονίων των φρένων. Το αυτοκίνητο προκάλεσε αίσθηση στα ΜΜΕ και τους θαυμαστές, με πολλούς ανθρώπους να απαιτούν να δουν το αξιόλογο αυτοκίνητο σε δράση. Κατασκευάστηκαν συνολικά εννέα πλαίσια.

Το συγκεκριμένο 72D ήταν εξέλιξη του αρχικού σχεδίου που βελτιώθηκε το 1971 από τον Tony Rudd που είχε εργαστεί στο παρελθόν στην BRM. Ο Rudd επεξργάστηκε ειδικά τον επανασχεδιασμό της πίσω ανάρτησης και τροποποίησε το πίσω φτερό για να παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη. Ο Fittipaldi δυσκολεύτηκε κατά τη διάρκεια της σεζόν, αλλά σημείωσε ικανοποιητικά αποτελέσματα και τερμάτισε στην έκτη θέση, ενώ η επόμενη σεζόν ήταν πολύ καλύτερη. Οι προσπάθειες βελτίωσης που έγιναν στα παρασκήνια τον βοήθησαν να γίνει ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής στην ιστορία της F1 το 1972 κερδίζοντας πέντε αγώνες, ενώ η Lotus κέρδισε ξανά το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Το αυτοκίνητο είχε τώρα ένα εντυπωσιακό σχέδιο βαφής σε μαύρο και χρυσό. Η Imperial Tobacco είχε βγάλει μια νέα μάρκα στην αγορά και αποφάσισε να εντείνει την προβολή της παρέχοντας περισσότερα κεφάλαια στη Lotus ως μέρος της συμφωνίας. Χορηγός της Lotus ήταν τώρα τα τσιγάρα John Player Special.



Την σεζόν του 1973 εισήχθηκαν νέοι κανόνες για την αύξηση της ασφάλειας των αυτοκινήτων. Αυτοί περιελάμβαναν υποχρεωτικά παραμορφώσιμη δομή που έπρεπε να ενσωματωθεί στα πλαϊνά των αυτοκινήτων. Η 72D τροποποιήθηκε περαιτέρω με ενσωματωμένα πλαϊνά πέλματα, μεγαλύτερο αμάξωμα και νέες βάσεις στα φτερά. Στον Fittipaldi προστέθηκε για το 1973 ο Σουηδός Ronnie Peterson. Ο Peterson ερωτεύτηκε την 72D. Στην πρώτη του σεζόν με τη Lotus, ο Peterson κέρδισε τέσσερις αγώνες, ενώ ο Fittipaldi κέρδισε τρεις. Ωστόσο μια σειρά από αποχωρήσεις βοήθησαν τον Jackie Stewart να αρπάξει το πρωτάθλημα οδηγών, αν και ο μεγάλος αριθμός πόντων που συγκεντρώθηκε από τους δύο οδηγούς της Lotus την βοήθησε να κρατήσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Το 1974 ο Fittipaldi έφυγε για τη McLaren, για να οδηγήσει ένα αυτοκίνητο που βασίστηκε στενά στην 72, τη McLaren M23.

Ο Emerson Fittipaldi είναι ο πρώτος Βραζιλιάνος οδηγός αγωνιστικών αυτοκινήτων που διακρίθηκε σε διεθνείς αγώνες κερδίζοντας από δύο φορές και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 και το Indianapolis 500 και το πρωτάθλημα CART μία φορά.



“Προβιβαζόμενος” από τη Formula 2, ο Fittipaldi έκανε το ντεμπούτο του στους αγώνες F1 ως τρίτος οδηγός για την Team Lotus στο Βρετανικό Grand Prix του 1970. Μετά τον θάνατο του Jochen Rindt στο Ιταλικό Grand Prix του 1970, ο Βραζιλιάνος έγινε πρώτος οδηγός της Lotus στο πέμπτο Grand Prix του κιόλας. Γνώρισε σημαντική επιτυχία με τη Lotus, κερδίζοντας το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών το 1972 σε ηλικία 25 ετών. Εκείνη την εποχή ήταν ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής F1 και κράτησε το ρεκόρ για 33 χρόνια. Μετά το πέρασμά του στη McLaren το 1974, κέρδισε τον τίτλο για άλλη μια φορά. Εξέπληξε τα πιτς της F1 μετακομίζοντας στην ομάδα Fittipaldi Automotive του αδερφού του πριν από τη σεζόν του 1976, αντικαθιστώντας τον James Hunt. Η επιτυχίες ωστόσο τον εγκατέλειψαν τα τελευταία του χρόνια στη Formula 1, καθώς τα μονοθέσια Fittipaldi δεν ήταν αρκετά ανταγωνιστικά για να παλέψουν για νίκες. Ο Fittipaldi ανέβηκε ακόμα δύο φορές βάθρο, πριν αποσυρθεί το 1980.

Το κιτ έρχεται προβαμμένο (σε καλή ποιότητα) και περιέχει 477 κομμάτια. Θεωρητικά πρόκειται για απλή συναρμολόγηση, ωστόσο χρήζει διορθώσεων (π.χ. εμφανείς mold lines στα προβαμμένα κομμάτια που πρέπει να τριφτούν και να ξαναβαφτούν), συμπληρωματικά βαψίματα (π.χ. τα άπειρα μπουλόνια του κινητήρα ή κομμάτια βαμμένα σε λάθος χρώμα) και φυσικά παρέχει χώρο για προσθήκη λεπτομερειών. Άρα ως ένα βαθμό προσφέρει δημιουργικότητα και ευχαρίστηση. Η κατασκευή θα υποστηριχτεί ως συνήθως από τις συμβουλές και προτάσεις του Paul Koo.

Περισσότερα καθ' οδόν. Να είστε όλοι καλά!

Αποσυνδεδεμένος KWSTAS

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4145
  • Age: 53
  • Τόπος: PERISTERI_ATHENS
  • There are no perfect models but we will keep tryin
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 10, 2023, 10:04:36 πμ »
Αναμένουμε μ' ενδιαφέρον.
Καλή αρχή.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1209
  • Age: 74
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 10, 2023, 12:30:23 μμ »
Να 'σαι καλά Κώστα, ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος Blitz-X

  • ΜΑΝΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 8186
  • Age: 51
  • Τόπος: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΤΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 10, 2023, 01:17:23 μμ »
Καλή αρχή Κωνσταντίνε :!:
Σε ένα εξαιρετικό θέμα... της ηλικίας μου. Ήμουνα νιος και γέρασα :mrgreen:
Παρακολουθώ με ενδιαφέρον

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1209
  • Age: 74
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 10, 2023, 02:29:06 μμ »
Ευχαριστώ πολύ Μάνο! Εγώ πάλι, το 1972, άρτι αποφοιτήσας, άρχισα να παρακολουθώ αγώνες F1 στην τηλεόραση...

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6004
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 10, 2023, 02:54:25 μμ »
Mπράβο Κωνσταντίνε για το ιστορικό θέμα που επέλεξες !!!!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1209
  • Age: 74
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 11, 2023, 09:10:05 πμ »
Να 'σαι καλά Γιάννο, ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6004
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 11, 2023, 10:52:51 πμ »
Kαι δεν λέμε απλά οτι είναι ιστορικό θέμα η Lotus 72 επειδή κέρδισε αγώνες και πρωταθλήματα....Είναι ένα από τα αυτοκίνητα που διαμόρφωσαν την ιστορία της Formula 1....και όχι μόνο τεχνολογικά. Εαν δεν  κέρδιζε αγώνες, η συμφωνία με την imperial Tobacco δεν θα συνεχζόταν. Εαν δεν πετύχαινε η είσοδος του 1ου διαφημιζόμενου υποστηρικτή στην formula 1, δηλ της  imperial Tobacco , δεν θα ακολοθούσαν οι υπόλοιποι και δεν θα δημιουφγούνταν ο τεχνολογικός κολοσός της F1 που γνωρίζουμε και θαυμάζουμε (ή θαυμάζαμε..)

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1209
  • Age: 74
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 11, 2023, 12:03:10 μμ »
Πολύτιμη η ιστορική αναδρομή σου Γιάννο. Δεν είχα συνειδητοποιήσει αυτή την πλευρά... Διερωτώμαι τι θα είχε γίνει, αν ο πρώτος διαφημιστής δεν ήταν η βιομηχανία καπνού, αλλά η βιομηχανία αναψυκτικών, π.χ. η CocaCola.

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6004
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 11, 2023, 02:05:14 μμ »
Πολύτιμη η ιστορική αναδρομή σου Γιάννο. Δεν είχα συνειδητοποιήσει αυτή την πλευρά... Διερωτώμαι τι θα είχε γίνει, αν ο πρώτος διαφημιστής δεν ήταν η βιομηχανία καπνού, αλλά η βιομηχανία αναψυκτικών, π.χ. η CocaCola.
Δεν υπήρχε περίπτωση. Θα έπρεπε κάποιος CEO της να ανήκει στην ίδα ιδιωτκή λέσχη που άνηκε ο Πρόεδρος της Ιmperal tobacco και ο μεσολοβητής της συμφωνίας (ο οποίος πήρε προμήθεια 5%). Ο Κολιν Τσάπμαν που  ήταν παιδί του λαού και δεν άνηκε σε λέσχες, ήταν ο πρώτος που παρατήρησε στον τότε κανονισμό της F1 οτι δεν αναφερόταν τίποτε για σπόνσορες, οπότε επωφελείθηκε του κενού και τον ακολούθησαν οι υπόλοιπες ομάδες

Αποσυνδεδεμένος nick2

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2906
  • Age: 56
  • Τόπος: πειραιας
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 11, 2023, 04:36:55 μμ »
Καθώς δεν έχουμε να πούμε κάτι για το μοντέλο και αφού ανοίξαμε το χρονοντούλαπο, να πω με την σειρά μου πως τα LOTUS με τα σήματα JPS ήταν από τα πρώτα που μας έκαναν εντύπωση, εκείνα τα παλιά χρόνια των ασπρόμαυρων τηλεοράσεων.
Εγώ, καθώς δεν ήμουν ποτέ φανατικός λάτρης της F1, ούτε αναγνώστης του ειδικού τύπου, είχα τρεις τρόπους να μάθω πληροφορίες για τα αυτοκίνητα αυτά.
Ο πρώτος τρόπος ήταν οι δυο αγώνες που έδειχνε κάθε χρόνο η κρατική τηλεόραση (ασπρόμαυρη). Σίγουρα του Μονακό και συνήθως άλλο ένα από την Ιταλία.
Ο δεύτερος τρόπος ήταν οι αφίσες που υπήρχαν στα βιβλιοπωλεία (έχουν εξαφανιστεί εδώ και χρόνια) και
Ο τρίτος ήταν τα............υπερατού (οι παλιότεροι τα θυμάστε).

Ο δεύτερος και ο τρίτος τρόπος είχαν το πλεονέκτημα πως ήταν........έγχρωμοι
Ο πρώτος είχε περιγραφή από δημοσιογράφο.

Κάπως έτσι έμειναν στην μνήμη κάποια αυτοκίνητα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά.

Οι μαύρες-χρυσές LOTUS, όχι όμως η συγκεκριμένη του μοντέλου, αλλά κάποια μεταγενέστερη (σίγουρα πριν το 1980).
Οι εξάτροχες TYRELL
Οι κόκκινες BRABHAM με εκείνον τον περίεργο ανεμιστήρα
Οι FERRARI με την εισαγωγή ψηλά.........
Οι ΡΕΝΩ με το turbo (το καλύτερο χαρτί στα υπερατού) :mrgreen: :mrgreen:
Οι WOLF (κυρίως λόγω ονόματος) με το ψυγείο μπροστά και τον οδηγό σχεδόν μετά βίας να χωράει στο αυτοκίνητο.

Χειροκίνητα κιβώτια, χωρίς τηλεμετρίες κλπ κλπ και όταν έβρεχε.......έτρεχαν.

Μετά ήρθαν οι αυτοκρατορίες (ομάδων και οδηγών) και μετά η σούπα.

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2786
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 11, 2023, 07:32:31 μμ »
Ωπ...τι έχουμε εδώ;;;
Αρκετά ενδιαφέρον θέμα Κωνσταντίνε, θα παρακολουθώ με αρκετή προσοχή! (έχω στο στοκ και εγώ μία Lotus 79 Tamiya στην 1/20 βέβαια  :wink: :mrgreen:)
Καλή αρχή λοιπόν!
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: Mar&Mars Scale Model Works (@marmarssmw)
Instagram:m_m_scalemodelworks

Αποσυνδεδεμένος sluff

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3827
  • Age: 44
  • Τόπος: ΒΟΛΟΣ
  • ΣΤΑΘΗΣ
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 11, 2023, 10:29:52 μμ »
Ακομα δεν μπορω να αποφασισω τι ειναι καλυτερο,οι κατασκευες σου η τα αρθρα που τις συνοδευουν! ::salut:: ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος GEORGE DAMASKOS

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 134
  • Τόπος: ALIMOS
  • modelclub.gr
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 11, 2023, 11:29:52 μμ »
...Team Lotus
...John Player Special
... Κόλιν Τσάπμαν
...Κόσγουωρθ/Φορντ.
...Άιρτον Σένα
... τα ελαχιστα απο τα παρα πολλα παλμαρέ που ειχε αυτη η ομαδα

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1209
  • Age: 74
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 12, 2023, 08:47:01 πμ »
Γιάννο, Νίκο, Αλέξανδρε, Στάθη και Γιώργο: Χαίρομαι ιδιαίτερα φίλοι μου που η αναγγελία της νέας μου κατασκευής άνοιξε μια τόσο ενδιαφέρουσα αναδρομή σε παλιές αναμνήσεις! Να 'στε όλοι καλά.

Στάθη, μια ιδιαίτερη σκέψη για σένα, ελπίζω εσύ και η οικογένειά σου να είστε καλά στον Βόλο!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1209
  • Age: 74
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #15 στις: Σεπτέμβριος 16, 2023, 11:31:36 πμ »
Καλημέρα φίλοι μου!

Η κατασκευή ξεκίνησε, ως είθισται από τον κινητήρα. Πολύ καλή και απροβλημάτιστη συναρμογή - στον αντίποδα από τις οδηγίες, που ακόμα και στην 2η αναθεωρημένη εκδοχή τους περιέχουν πολλά πρωθύστερα και ασάφειες. Επίσης συνάντησα ήδη λανθασμένους χρωματισμούς μερικών προβαμμένων κομματιών που χρήζουν διόρθωσης.

Δεδομένου, όπως είπα και στην εισαγωγή, ότι - στην ΟΟΒ εκδοχή του - πρόκειται για κιτ συναρμολόγησης και όχι "κατασκευής", οι αναρτήσεις μου κατά την διάρκεια των εργασιών θα επικεντρωθούν στις αναγκαίες διορθώσεις και ιδιοκατασκευές που θα βασιστούν στο άφθονο υλικό αναφοράς που περιέχεται στο DVD του Paul Koo. Έχουμε και λέμε λοιπόν:

Οι προβαμμένοι κόκκινο-μπλε σύνδεσμοι περάστηκαν με TS-30 και ξαναβάφτηκαν με πινέλο με Χ-27 και Χ-23:

   

Το μπροστινό μέτωπο του κινητήρα βάφτηκε μαύρο (από ασημί), το επάνω μέρος βάφτηκε ασημί (από μαύρο) και στο πίσω μέτωπο βάφτηκαν μαύρα τα επάνω μέρη. Επίσης βάφτηκαν μαύρες οι φλάντζες των εξαγωγών:

      

Η τοποθέτηση των χταποδιών δεν παρουσίασε ιδιαίτερες δυσκολίες. Δοκιμάστηκε η συναρμογή τους με τους συλλέκτες και με την ευκαιρία κατασκευάστηκαν από φύλλο αλουμινίου πάχους 0,5 mm "αφτιά" για τη σύνδεση εξαγωγών-συλλεκτών:

         

      

Στο παρόν στάδιο έχουμε φτάσει εδώ:

   

Να έχετε όλοι ένα καλό ΣΚ!

Αποσυνδεδεμένος GEORGE DAMASKOS

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 134
  • Τόπος: ALIMOS
  • modelclub.gr
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #16 στις: Σεπτέμβριος 16, 2023, 11:24:35 μμ »
...γιατι προτιμησες το ασημι..?? ο κορμος του V8 Ford-Cosworth ειναι κατραμι
... και τα χωνια εισαγωγης ειναι χρωμε γυαλισμενο
...http://www.youtube.com/watch?v=lO0ZG-ycc1o

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1209
  • Age: 74
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #17 στις: Σεπτέμβριος 17, 2023, 10:19:04 πμ »
...γιατι προτιμησες το ασημι..?? ο κορμος του V8 Ford-Cosworth ειναι κατραμι

Αυτό που φαίνεται στο βίντεο είναι το καπάκι. Ο κινητήρας είναι έτσι:

© Paul Koo
 ::salut::

Αποσυνδεδεμένος GEORGE DAMASKOS

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 134
  • Τόπος: ALIMOS
  • modelclub.gr
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #18 στις: Σεπτέμβριος 17, 2023, 10:56:53 μμ »
....αν εισαι σιγουρος..??..προχωρας.. :)μην σε βαζω σε μπελαδες.. :)

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1209
  • Age: 74
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #19 στις: Σεπτέμβριος 23, 2023, 01:23:53 μμ »
Καλημέρα φίλοι μου! Η εβδομάδα που πέρασε ήταν αφιερωμένη σε μια κολονοσκόπηση και ο υπόλοιπος χρόνος στο επάνω μέρος του κινητήρα. Η ιδιοκατασκευή των ελασμάτων του γκαζιού πήρε αρκετό χρόνο - οι φωτογραφίες δεν χρειάζονται ιδιαίτερες εξηγήσεις (η 7η φωτό δείχνει τη σύγκριση με αυτό που δίνει το κιτ):

         

            

Άλλο τόσο χρόνο πήρε η ένωση της μονάδας μέτρησης καυσίμου με τα στοιχεία ψεκασμού. Παρεμβάσεις εδώ ήταν η ελαφρά περιστροφή των ακροφυσίων προς τα έξω και η αντικατάσταση των μαύρων σωλήνων βινυλίου που δίνει το κιτ με ημιδιαφανή σωληνάκια σιλικόνης μέσα σε μαύρο χιτώνιο. Κολάρα από λωρίδες αυτοκόλλητου αλουμινίου. Το συνολικό αποτέλεσμα εδώ:

      

Αυτά για σήμερα, να έχετε όλοι ένα καλό Σαββατοκύριακο!

Αποσυνδεδεμένος GEORGE DAMASKOS

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 134
  • Τόπος: ALIMOS
  • modelclub.gr
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 09:08:01 μμ »
... ::thumbleft::

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1209
  • Age: 74
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 24, 2023, 10:15:28 μμ »
 ::thanks_smilie::

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1209
  • Age: 74
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 30, 2023, 12:37:19 μμ »
Καλημέρα φίλοι μου!

Την εβδομάδα που πέρασε αποπερατώθηκε ο κινητήρας - τουλάχιστον στα μέρη που δεν εξαρτώνται από το περιβάλλον του. Έτσι τοποθετήθηκε το ηλεκτρικό κουτί με το πηνίο ανάφλεξης και ενώθηκε με τον διανομέα στο πίσω μέρος της μονάδας μέτρησης καυσίμου. Για τα την "συγυρισμένη" εμφάνιση των μπουζοκαλωδίων κατασκευάστηκαν οδηγοί από έλασμα αλουμινίου 0,2 mm.

         

Στη συνέχεια ασχολήθηκα με τις σωληνώσεις ψύξης, όπου χρειάστηκε να αντικατασταθούν οι καλουπωμένοι σύνδεσμοι και κολάρα (προσέξτε την κατεύθυνση των τελευταίων!!! ) με θερμοσυστελλόμενο σωλήνα και φωτοχαραγμένα κολάρα:

   

Τέλος προστέθηκαν λεπτομέρειες στο άξονα των γκαζιών...



... και το σύνολο παρουσιάζεται ούτω πως:

         

        

Συνέχεια από βδομάδα με το κιβώτιο ταχυτήτων και τα δισκόφρενα. Να έχετε όλοι ένα καλό Σαββατοκύριακο!

Αποσυνδεδεμένος Blitz-X

  • ΜΑΝΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 8186
  • Age: 51
  • Τόπος: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΤΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #23 στις: Οκτώβριος 01, 2023, 12:09:31 πμ »
Ομορφιές :!:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1209
  • Age: 74
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Lotus 72D 1/8 by Pocher
« Απάντηση #24 στις: Οκτώβριος 01, 2023, 11:51:13 πμ »
Να 'σαι καλά Μάνο!

Tags: