ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Prop: Υπό κατασκευή

1/32 Tamiya P-51D-5 "Little Eva III"

(1/4) > >>

zaxos345:
Καλημέρα παιδιά,
Νέο project στον πάγκο, αυτή τη φορά tamiya's 1/32 P-51D!!!



Το σίγουρο είναι ότι δεν θα είναι μια κατασκευή ΟΟΒ :lol: :lol:
Αγόρσα κάτι καλούδια....παρόλα αυτά ο εξαιρετικός πινακας του Barracuda δεν θα χρησιμοποιηθεί καθόσον αποφάσισα να φτιάξω ένα D-5 μοντέλο που έχει διαφορετικό IP.
Για αυτό τον λόγο στράφηκα στην Quinda που είναι και η μόνη που έχει 32άρη early πίνακα για το ταμιγια!! Έχει και η yahu αλλά για το ρεβελ!!
Περισσότερα με τις διαφορες ενός ερλι Μάσταγκ παρακάτω!!



The profile..."Little Eva III", Capt. James "Sully" Varnell, 52nd Fighter Group, 2nd Fighter Squadron, Italy, 1944. 

James "Sully" Varnell was the MTO's third-ranking ace with 17 victories and ranked as number 10 among Mustang aces. This little-known ace scored all of his 17 victories within 67 days, making him one of the fastest-scoring aces ever. Tour expired, he's rotated home to train other pilots while Dalebroux & Jones became Lt. Hans Zachmann's men. Killed in a Flying Accident 9 April, 1945, near Pinellas Field, Florida. Varnell is the 10th ranked Mustang Ace of WW2.


Ανοίγοντας το κουτί το πρωτο πράγμα που μου έκανε λάσχημη εντυπωση, είχα διαβάσει για αυτό αλλά άλλο να το βλέπεις ο ίδιος, ήταν τα άπειρα pin or sink marks ιδιαίτερα στις φωλιές και στα εσωτερικά των κασπακιών του κινητήρα τα οποία σημειωτέον είναι πολύ λεπτά!!! Το επόμενο ήταν τα υπερυψωμένα κεφάλια από τις βίδες με μεγεθος σαν το κεφάλι μου!! Εννοείται ότι θα έπρεπε να είναι flush με την ατρακτο!!!



Έτσι ξεκίνησα...


Αρχικά μαρκάρωντας την θέση και μετα τριβωντας....παράλληλα διόρθωσα και άλλες μικρές λεπτομέρειες που δεν υπήρχαν σε ενα D-5 μοντέλο.
- ''There was no oil radiator drain added until P-51D-10-NA production, so along the bottom of the lower cowling panel, there is no oil drain access door. There was also yet to be a fuel strainer access door added to the lower cowling panel, until late D-model production. So only a single door (on the left) for the ground heater duct, Midway through the bottom cowling''
Το έγραψα όπως το βρήκα για να μεταφέρω σωστά την πληροφορία
this....

instead of this..


Κυανικρυλική, τρίψιμο και χαραξη της ground heater duct acces door!!



Επόμενη διόρθωση παράλληλα με τις βίδες στο upper cowling...
''On early P-51D's, the oil filler access door on the rear top left cowling should have the same size as the aftercoolant door just in front of it. The oil access door would not be enlarged until P-51D-20-NA production, when a dip stick was provided, requiring additional room to be accessed''
Έτσι...



Επίσης αντικατέστησα τα carburettor intakes με αυτά του barracuda!!



.....

dsk:
Μοντελιστικός καύσωνας προβλέπεται!
Καλή αρχη , τρέχουμε για κολλύρια εμείς ! ::salut::

zaxos345:

--- Παράθεση από: dsk στις Ιούλιος 20, 2023, 10:46:55 πμ ---Μοντελιστικός καύσωνας προβλέπεται!
Καλή αρχη , τρέχουμε για κολλύρια εμείς ! ::salut::

--- Τέλος παράθεσης ---

Χαχαχα, σε ευχαριστώ!!!
Σε λίγο εχει και άλλο, εχω προχωρησει λίγο!! ::glossa:: ::glossa:: :lol: :lol:

Γιάννης

zaxos345:
Συνεχίζοντας με την πρόοδο, θα ήθελα να επισημάνω το εξής. Είμαι γνωστός σεσημασμένος rivet counter  :lol: :lol:
Οπότε ασχολούμαι λίγο παραπάνω με την ιστορική ακρίβεια και λεπτομέρεια του μοντέλου που θα φτιάξω, ίσως και για αυτό να μου παίρνει παραπανω χρόνο από μια κατασκευή ΟΟΒ.
Σε αυτήν την κατασκευή είχα και εχω την βοήθεια του Christian  Alamy, ενός expert στα μαστανγκ αλλά παράλληλα βρήκα και πληροφορίες όσν αφορά τις διαφορές ενόw P-51D-5 και εδω:
https://www.sim-outhouse.com/sohforums/showthread.php/58164-History-and-Details-of-the-P-51D-5-NA-(A-Flight-Sim-Project)
Από ένα τυπο nicknamed ''Bomber_12th'' (John Terrell ίσως?? Άλλος ψαγμένος...δεν ειμαι σιγουρος αλλά δεν εχει και σημασία!!)
Τωρα πίσω στην κατασκευή, συνέχεια με το κοκπιτ...προσπαθωντας παράλληλα να σας τονίζω και τις όποιες διαφορες ενός D-5 (early) μοντέλου.
- Ο πίνακας οργάνων ήταν αυτός ενόε P-51B/C in design and layout. Στα P-51D-10-NA και μετέπειτα εκδόσεις ο πίνακας οργανων επανασχεδιάστηκε όσον αφορά την διάταξη των οργάνων.

   

Η Tamiya δίνει και τους δύο πίνακες αλλά δεν μου αρέσει η προσέγγισή της στην συναρμολόγησή τους για αυτό και σε πρώτο χρόνο πήρα τον ρητινένιο του Barracuda ο οποίος είναι απίστευτος σε λεπτομέρεια!!



Δυστυχώς όπως σας είπα ανακαλυψα ότι δεν μου κάνει και ετσι στράφηκα στον ετοιμο της quinda (οφείλω να ομολογήσω πολύ ακριβής σε λεπτομέρεια για D-5)..πρωτη φορά που χρησιμοποίησα, δεν είμαι οπαδός, θέλω να τα φτιάχνω μόνος μου και ας χάνω λίγο ή ίσως και πολύ οπτικά αλλά καποιες φορές είναι μονόδρομος!!



Έτσι...

     
 
Στην συνέχεια έπιασα τις ρητίνες του barracuda...

   

''Early D-models, including the D-5-NA, only featured a carburetor air control lever at the back of the trim pedestal. Later aircraft would have a carburetor hot air control lever added next to the carb air control lever''

 

Το κάθισμα...''The early seats Warren McArthur had no tubular frame on the top of the back to hold the seat belts but only two small ''ears''...'' έτσι έκοψα την μπάρα και άφησα τα ''αφτάκια'' συγκάτησης των ζωνών!!

   

   

....


zaxos345:
....
Προσπάθεια για την προσωμοίωση του ελαστικού κελύφους της εσωτερκής δεξαμενής καυσίμου της ατράκτου, tamiya fine white primer decanted και ταμποναρισμένο με πινέλο...

     
Επόμενο βημα τα πλαινά της ατράκτου...αυτά που δίνει η ταμιγια καθόλου άσχημα, του barracuda απλά πιο κρισπι λεπτομέρεια!


Εδω βλέπετα και τα πίσω φρέιμς που παρέχουν σταθεότηρότητα στα πλαινα, για αυτό και τα εκοψα και τα χρησιμοποίησα παράλληλα με την ρητίνη!!

     

   

Παράλληλα συναρμολόγησα και τον κινητήρα, μοντέλο από μονος του, θα ασταρωθει και θα μπεί έτσι μέσα απλά και μονο για να στηριχούν τα καπάκια, δεν θα τον φτιάξω, εχω φτιάξει μέρλιν οτάν εφτιαχνα το spitfire!!

 

....

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση