ΜΟΝΤΕΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ > Dio: Υπό κατασκευή

Πρόσοψη πέτρινο σπίτι σε χωριό.

(1/3) > >>

KWSTAS:
Παράλληλα με το διοραματάκι με την ξύλινη καλύβα
έφτιαχνα κι άλλο ένα εμπνευσμένο από μία φωτό στο
διαδίκτυο με κάποιες αισθητικές αλλαγές βέβαια. Προς
το παρόν είναι σε παύση αλλά ευελπιστώ να τελειώσει
σύντομα. Γενικά έχω συνήθως 2-3 projects που τα
τρέχω ταυτόχρονα. :lol: Αυτό είναι γύρω στο 90% με
τα παρελκόμενα σχεδόν έτοιμα.

Η φωτό όχι από τις καλύτερες καθώς έχει αματάριστες
γυαλάδες από τις κολλήσεις και αλοιώνονται οι αποχρώσεις.
Πάντως κάτι φαίνεται.


sluff:
Κώστα πολύ ωραίο, με λάδια είναι βαμμένο?

Kostis Pap:
Πολύ όμορφο είναι. Τι άλλο θα περιλαμβάνει η σκηνή;

Dimitris 72:
Πολύ όμορφο!!!! Γράψε μας δυο λόγια για το τι θα έχει το διόραμα (θέμα, μοντέλα, story, κλπ)....  ::salut::

ΔΚ

KWSTAS:
Ευχαριστώ παιδιά, το κυρίως θέμα είναι το σπίτι.


--- Παράθεση από: sluff στις Ιουλίου 03, 2023, 05:00:00 μμ ---Κώστα πολύ ωραίο, με λάδια είναι βαμμένο?

--- Τέλος παράθεσης ---
Ακρυλικά ( GunzeTamiya εννοείται ) , λάδια, σμάλτα
τα πάντα όλα.

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση