Το τελευταίο κομμάτι στο πρόστεγο είναι ο κύριος ιστός Αν και το εξετάζουμε τώρα όπως καταλαβαίνεται είναι από τα τελευταία κομμάτια που τοποθετήθηκε στο πλοίο αν και κατασκευάστηκε καποια στιγμή όταν το υπόλοιπο πλοίο βρισκόταν σε πολύ πρώιμα στάδια Βελτιωνόταν όμως συνεχώς όταν καινούρια στοιχεία έφταναν και φωτογραφίες αποκάλυπταν κρυμμένα φώτα αλλά και κεραίες
Κατ αρχήν όπως και με το κυρίως καταστρωμα και απο φωτογραφία από ψηλά φτιάχτηκε η εξέδρα πάνω στην οποία βρίσκεται η κεραία του MW08 radar της signaal
Κατω απο την εξέδρα αυτή φτιάχτηκε ο τρίποδος ιστός με το χωροδικτύωμά του που την κρατάει στην υπερκατασκευή απο μήκη πλαστικού της Evergreen Μπροστά βρίσκεται το ένα πόδι του ιστού και πίσω τα δύο Στο πίσω μέρος της εξέδρας μπήκε και ένας καθετος ιστός οποίος για καλύτερη ευστάθεια έχει και δυο μικρές αντηρίδες στη βάση του δεξια και αριστερά που και αυτές έγιναν απο μήκος πλαστικού Στην άκρη του βρίσκεται μακρόστενη κεραία που στα άκρα της στενεύει Φτιάχτηκε και αυτή με μηκος πλαστικού στην άκρη της κολλήθηκε ένα πολυ κοντο και μικρότερο σε διαμετρο μηκος πλαστικού και μετά με κολλα και πινέλο το έλυωσα με προσοχή ωστε να αποτελέσει άνα σώμα και να αποκτήσει το κατάλληλο σχήμα
Ακριβώς απο κατω υπάρχει άλλη μια περιεργη συστοιχία μικρων κεραιών που για να κατασκευαστει χρησιμοποιησα τον εξης τρόπο Κολλησα μια μικρη λουρίδα αλουμινόφυλλο και γύρω απο τον ιστό και κολλησα πάνω του γύρω γύρω μικρά κοντα κομμάτια ΖΤΠ
Στην εξέδρα φτιάχτηκε η βάση της κεραίας χρησιμοποιώντας χοντρο ΖΤΠ Το κομμάτι του ΖΤΠ μπήκε στον ταχυτροχό και έγινε με τη βοήθεια του κόφτη Κωνικό και κολλήιηκε στην εξέδρα Στο τμήμα που κοιτούσε πρωρα σκάφτηκε ελαφρά λιγο κάτω από την κορυφή και στην τρύπα που δημιουργήθηκε μπήκε από ΖΤΠ ένα κομμάτι που να μοιάζει με καμερα
Πάνω από τη βάση κολληθηκε η κεραία του ρανταρ Αυτή φτιάχτηκε από φυλλο πλαστικό 2 χιλ Απο εκεί κοπηκαν δυο λωρίδες η μια πιο μεγαλη και η άλλη πιο μικρή όλα πάντα σύμφωνα με τις μετρήσεις που είχαμε κανει (όπως έχουμε πει παραπάνω για να μην επαναλαμβανόμαστε) Το μεγαλύτερο κομμάτι αποτελεσε το οριζόντιο κομμάτι της κεραίας και το άλλο κολληθηκε στο πίσω μέρος με καποια γωνία Η όλλη κατασκευή τριφτηκε για να αποκτήσει τις στρογγυλάδες που έχει το πραγματικό σύμφωνα με τις φωτογραφίες Πριν κολληθεί στη βάση φτιάχτηκαν καποια actuators που είδα στις φωτό μεταξύ βασης και κεραίας
Δεξιά και αριστερά απο το ρανταρ αυτό υπάρχουν δυο τετράγωνες περίπου κεραίες Αυτές έγιναν από κομμάτι χοντρο πλαστικού που κοπηκαν με τον κόφτη στο κατάλληλο σχήμα ενω στα κατάλληλα σημεία κολλήθηκαν και καποια από τα δισκάκια που είχαμε κοψει απο φυλλο πλαστικού αφου κολλήθηκαν περάστικαν με πινέλο και κολλα ώστε να σπάσουν οι αγριες γραμμές από τον κοφτη μια και ήταν τοσο μικρά που δεν ήταν εύκολο να τριφτούν πριν
Στο πίσω μέρος της εξέδρας και κολλητά με τον καθετο ιστό από ΖΤΠ φτιάχτηκαν ο ιστός που αναρταται ο επισύων με γωνία 45 μοιρών Ακριβώς απο κατω και από την κάτω μεριά της εξέδρας φτιάχτηκε με ΖΤΠ ο ιστός που αναρτάται η σημαία του πλοίου
Σε εκείνο το σημείο πάλι και δεξιά και αριστερά φτιάχτηκαν δυο οριζόντιοι ιστοί στους οποίους αναρτούνται οι σημαίες και τα σήματα του πλοίου Οι δύο αυτοί ιστοί στηρίζονται απο αντιρίδες που ακουμπουν στα πίσω πόδια του κυρίου ιστου και αυτές φτιάχτηκαν με ΖΤΠ Στα άκρα των ιστών αυτών υπάρχουν δυο κεραίες μικρες λεπτες που φτιάχτηκαν απλά με ΖΤΠ Επάνω στους δυο αυτούς ιστους με βάση τις φωτογραφίες υπάρχουν διαφορες κεραιούλες και σένσορες με διαφορα σχήματα τετράγωνα στρογγυλά η κανονικές κεραιούλες Όλα φτιάχτηκαν η από φυλλο πλαστικού ή απί ΖΤΠ ή κολληθηκε κατευθείαν δισκάκι απο εκείνα που είχαμε κοψει Ο σένσορα μονο που δείχνει την κατευθυνση του αέρα είχε καποιο ενδιαφέρον που φτιάχτηκε απο πολυ ψυλλο φυλλο πλαστικού που κοππηκε στο κατακλληλο σχήμα σαν
L και κολληθηκε με την μεγάλη πλευρά στο ιστό
Στα μέσα περίπου του ιστού και στο σημείο απο το μπροστινο πόδι προς τα πίσω υπάρχει ένας μικρός εξώστης που φιλοξενεί την κεραία ενός ρανταρ ναυτιλίας Ο εξώστης έγινε κόβοντας ψιλή σίτα στο καταλληλο σχήμα ενω η κεραία του ρανταρ έγινε από τετράγωνο μήκος πλαστικού στην μέση του οποίου κολληθηκε κοντό στρογγυλο μήκος πλαστικού ώστε να αναπαραστήσει την βάση της κεραίας
Στο μπροστινό πόδι υπάρχει μια σκάλα από τη βάση μέχρι περίπου τη μέση του Για να αναπαρασταθεί χρησιμοποιήθηκε PE σκαλα στην 1/700 της Eduard
Στα πίσω πόδια υπάρχουν δεξιά και αριστερά φώτα ναυτιλίας αλλά και μοκρόστενες κεραίες Τα φώτα ναυτιλίας φτιάχτηκαν από τεράγωνα κομμάτια από φυλλο πλαστικούγια να αναπαραστήσουν τις βασεις των φώτων που κολλήθηκαν στα πόδια του ιστού και ΖΤΠ κοντα κομμένο για να αναπαραστήσουν τα φώτα και κολλήθηκαν στις βάσεις
Ενδιαφέρον έχουν δύο κεραίες που έχουν σχήμα κλεψύδρας και βρίσκονται στο δεξί πόδι Η βάση τους φτιάχτηκε από ΖΤΠ κολληθηκε ώστε να έχουν σχήμα
L και κολλήθηκαν στο πόδι Οι κεραίες φτιάχτηκαν από μήκος πλαστικού της Evergreen που μπήκε στον ταχυτροχό και με την βοήθεια ένός κόδτη απέκτησαν όσο αυτό ήταν δυνατό να πάρει το σχήμα της κλεψύδρας
Ανάμεσα στα δύο πίσω πόδια του ιστού υπάρχουν σωλήνες και μια σκάλα που ξεκινούν από την βάση και φτάνουν μέχρι της εξέδρα Αυτά επέλεξα να τα κάνω αφού κολλήσει ο ιστός ατην υπερκατασκευή γιατι έπρεπε να κολληθούν και να "τρεξουν" και πάνω στην οροφή της υπερκατασκευής Κατι που αποδείχτηκε πολύ δύσκολα εγχείρημα μια και έπρεπε να κολληθούν από την εσωτερική μεριά του ωροδικτυώματος και η λαβίδα δεν χωρούσε ωστε να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις