ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Εργαλεία & Υλικά
Mr. Cement διπλής απόσταξης
dsk:
Αγορασμένη πριν αρκετάααα χρόνια , σήμερα που πήγα να κολήσω τις ταλαίπωρες εξαγωγές από ένα F-5 (κ. Jet72 οσονούπω και οι φωτός...) είδα ότι η κόλλα έχει πάρει το χρώμα ενός ουίσκι 2πλής απόσταξης .. Από μυρωδιά πάντως καλά πάει.. Εχω την εντυπωση οτι εχει γινει ακόμα πιό έντονη.
Απουσία άλλης κόλλας, αναγκάστηκα και τη χρησιμοποίησα... Να αναμένω τίποτα προβλήματα ; ; Εχετε ξαναδει κάτι τετοιο ;
...
KWSTAS:
Είναι όπως οι κολλήσεις σε παλιά πλαστικά
που έχουν κιτρινίσει με τα χρόνια. Δεν πιστεύω
να έχεις κάποιο θέμα εάν δουλεύει ΟΚ.
STEF:
Τυχερούλη...θα κάνεις "μεθυστικές" κωλλήσεις!
Jet72:
"Κινησε ο εβραιος στο παζαρι και ηταν η μερα Σαββατο".
Την εχεις ακουσει την παροιμια αυτη;;
dsk:
Τη δοκίμασα σε κομμάτια πλαστικού και πράγματι φαίνεται να δουλεύει καλά.
Με προβληματίζει παρόλα αυτά η μυρωδιά της που είναι πάρα πολύ έντονη και οξύτατη ,
με το που ανοίγεις το μπουκάλι νιώθεις σαν να έχεις βάλει ξύδι στη μύτη σου.
Οπότε φίλε STEF, μάλλον δίκιο έχεις.
Γιάννη ξέρω ξέρω ..και λίγα λες...
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση