Φίλε LYBCO καλησπέρα
Η παρουσία λαδιού στο συγκεκριμένο σημείο είναι ένδειξη πως η διαδρομή του πεπιεσμένου αέρα από το μοτέρ μέχρι το αεροφυλάκιο (που γίνεται μέσω διακλάδωσης στον πιεσοστάτη, εξάρτημα του οποίου είναι και η συγκεκριμένη βαλβίδα) έχει κορεστεί από λάδι.
Κανονικά, το λάδι που αναπόφευκτα "χάνει" (λόγω σχεδίασης και τρόπου λειτουργίας) το μοτέρ, καταλήγει στο αεροφυλάκιο και από εκεί απομακρύνεται, μαζί με την όποια υγρασία μέσω της βαλβίδας εξαέρωσης/εξυδάτωσης που βρίσκεται για αυτό το σκοπό κάπου στο κάτω μέρος.
Υποθέτοντας λοιπόν ότι γίνεται τακτικά (κανονικά, μετά από κάθε session λειτουργίας) και σωστά εξυδάτωση στο αεροφυλάκιο, άλλα σημεία που μπορείς να ελέγξεις είναι:
-Το μοτέρ λειτουργεί υπερβολικά άνω του προτεινόμενου κύκλου του κατασκευαστή (15 min ON/15 min OFF) με αποτέλεσμα να υπερθερμαίνεται και να στέλνει περισσότερο λάδι.
-Έχει γίνει πλήρωση του μοτέρ με υπερβολική ποσότητα λαδιού. Έλεγχος της στάθμης μπορεί να γίνει στο ειδικό στρογγυλό γυαλάκι που βρίσκεται κάπου στο κάτω μέρος του μοτέρ. Η στάθμη του λαδιού σε αυτό, με το μοτέρ εκτός λειτουργίας, πρέπει να είναι περίπου στη μέση.
Συνήθως, το λάδι που συσσωρεύεται σε διαδρομή αέρα/αεροφυλάκιο μπορεί να καθαριστεί σε επαρκή βαθμό με μερικές συνεχόμενες συμπιέσεις - εξυδατώσεις του συστήματος. Σε ακραίες περιπτώσεις (και τότε συνήθως η πρώτη βαλβίδα που παρουσιάζει πρόβλημα και κολλάει είναι η αντεπίστροφη), μπορεί να χρειαστεί αποσυναρμολόγηση και καθάρισμα με το χέρι το όποιο προβληματικό εξάρτημα.
Ελπίζω να βοήθησα
Φιλικά
Μάνος