Αργή και σταθερή πρόοδος...
Το μοντέλο είναι σχεδόν έτοιμο για αστάρωμα, αλλά δοκιμάζω τα πάντα οπότε προχωράμε αργά-αργά..
Όπως έιπα σε προηγούμενο ποστ, τα φορτία θα είναι προσθαφαιρούμενα, θα κρατήσω την δυνατότητα να το φορτώσω με 2 σκαλπ αν και δε νομίζω οτι θα το δούμε έτσι..
Το κιτ δίνει 2 ίδιους κεντρικούς φορείς οπότε ένας για την κεντρική δεξαμενή (1250λ) και ένας για τον σκαλπ. Οι πτερυγικές θα είναι και αυτες οι 1250λ
Έχω βρει και 2 μέτεορ αλλά το κιτ δεν δίνει φορείς για τους αυτούς.. από όσο μπορώ να πω θα μορούσα να μετατρέψω τους φορείς mica της ατράκτου (κόντυμα) για να μοιάζουν με αυτούς των μετεορ.. Θα το αποφασίσω αργότερα..
Χρειάζεται λίγη προσοχή σχετικά με της οδηγείες του κιτ καθώς δίνει πχ τα φώτα πάνω και κάτω απο την άτρακτο λάθος. Το πάνω πρέπει να είναι πιο πίσω και το κάτω στην απένατι πλευρά..
Επειδή την έπαθα με το τυροπιτάκι και στέκεται λιγο σνομπ (με τη μύτη λιγο ψηλά
), έκανα δοκιμή με το ραφάλ.. όπου διαπίστωσα οτι έχει το ίδιο πρόβημα όπως φαίνεται στη φωτο. Έτσι έκοψα και κόντυνα το ρηναίο.
Ένα επιπλέον θέμα ειναι η τοποθέτηση του αισθητήρα στο εμπρός αριστερό τμήμα μπροστά απο το αλεξήνεμο.. από φωτογραφίες παρατήρησα οτι όταν το αεροπλάνο είναι στο έδαφος ειναι όπως το έχω τοποθετήσει μιας και θα το έχω σε διαμόρφωση εδάφους (το κυρτό τμήμα μπροστά), και όταν το αεροπλάνο είναι στον αέρα ειναι 180 μοίρες γυρισμένο.. δλδ το κυρτό τμήμα πίσω..
Με τον κώνο έχω επίσης ένα θέμα μιας και κάτι δε μου κάθεται καλά στο σχήμα, αλλά πέρα απο μικροπαρεμβάσεις δε μπορώ να κάνω πολλά..
Συνεχίζω με αστάρωμα και βάψιμο καλύπτρας, τροχών και ακροφυσίων!!