Αποστολέας Θέμα: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri  (Αναγνώστηκε 1181 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« στις: Μάρτιος 05, 2022, 10:04:59 πμ »
Πολλές φορές μεταχειριζόμαστε το επίθετο "μοναδικό" για να χαρακτηρίσουμε ένα ωραίο αυτοκίνητο, σπάνια όμως κυριολεκτούμε. Γιατί τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν σε ένα μόνο κομμάτι είναι ελάχιστα. Ένα από αυτά είναι το Fiat 806...



Παραθέτω από το φυλλάδιο οδηγιών της Italeri: "Το Fiat 806 Grand Prix υπήρξε ένα πολύ καινοτόμο αυτοκίνητο της εποχής του και μπορεί να θεωρηθεί πρόγονος των σύγχρονων αυτοκινήτων της Formula 1. Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο το 1927 από τον Ιταλό κατασκευαστή, ήταν το πρώτο μονοθέσιο που έτρεξε σε Grand Prix. Χάρη στον 12κύλινδρο κινητήρα του με πάνω από 180 ίππους, ήταν σε θέση να φτάσει και να ξεπεράσει τα 240 χλμ/ώρα. Ωστόσο οι σημαντικότερες καινοτομίες βρίσκονταν στη δομή του πλαισίου, στα μηχανικά μέρη και στο αμάξωμα. Συγκεκριμένα το σύμπλεγμα κινητήρας-κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκονταν μεταξύ των επιμήκων δοκών προκειμένου να βελτιστοποιηθούν οι αποδόσεις και το κράτημα του δρόμου."



Το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε σε ένα μοναδικό κομμάτι και έτρεξε σε ένα μόνο αγώνα, κερδίζοντας το Grand Prix του Μιλάνου το 1927. Μετά τον αγώνα το αυτοκίνητο καταστράφηκε με εντολή του Agnelli, με αποτέλεσμα σήμερα να υπάρχουν ελάχιστες φωτογραφίες και άλλα στοιχεία γι' αυτό.

Το κιτ της Italeri κυκλοφόρησε το 2015 και πρόκειται για επανέκδοση σε πλαστικό του μεταλλικού κιτ της Protar από το 1975. Η χύτευση είναι εξαιρετική, κάμποσα pin marks, αλλά ελάχιστο φλας. Αποτελείται από 277 κομμάτια σε πλαστικό στα οποία προστίθεται μια πλακέτα φωτοχαραγμένα, σωληνάκια, σύρματα, αυτοκόλλητα και χαλκομανίες καθώς και 177 βίδες και παξιμάδια σε όμορφη κασετίνα. Ιδού το κουτί και τα περιεχόμενά του:

   

Η κατασκευή θα γίνει εκ των πραγμάτων ΟΟΒ μιας και δεν εντόπισα βελτιωτικά. Ξεκινάμε λοιπόν με την κατασκευή... Η πρώτη εντύπωση: Άπειρα pin marks που πρέπει να εξαλειφθούν:



Δεν θα επανέλθω στο θέμα, αλλά το συναντώ σε κάθε κομμάτι. Ακολουθώντας τις οδηγίες ξεκίνησα από το σασί και την ποδιά:

         

 

Οι οδηγίες προτείνουν το σασί σε μαύρο, αλλά στις ελάχιστες υπάρχουσες φωτογραφίες δεν φαίνεται διαφορά στο χρώμα με το αμάξωμα. Οπότε αποφάσισα ότι τα στοιχεία του πλαισίου θα βαφτούν όπως και το αμάξωμα με TS-8 πάνω σε γκρι αστάρι

Στη συνέχεια ασχολήθηκα με το πάτωμα. Το κιτ δίνει ένα φωτοχαραγμένο που αναπαριστά την υφή του ξύλινου πατώματος και φοριέται πάνω στο πλαστικό κομμάτι:

   

Προτίμησα να το αντικαταστήσω με πραγματικό ξύλο. Σε ένα φύλλο καπλαμά μαόνι κολλήθηκε ταινία δύο όψεων και το κομμάτι χωρίστηκε σε σανιδάκια που λιμαρίστηκαν στις ακμές για να δώσουν βάθος στους αρμούς:

         

Στη συνέχεια βερνικώθηκαν με 3 χέρια Β501, αποτυπώθηκε πάνω τους το περίγραμμα του φωτοχαραγμένου, κόπηκαν στις σωστές διαστάσεις και κολλήθηκαν πάνω στο πλαστικό:

      

Να έχετε όλοι ένα καλό ΣΚ και καλή Καθαροδευτέρα!

Αποσυνδεδεμένος Blitz-X

  • ΜΑΝΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 8210
  • Age: 52
  • Τόπος: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΤΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 05, 2022, 07:27:22 μμ »
Πολύ όμορφο θέμα. Αναμένουμε τη συνέχεια :!:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 05, 2022, 07:28:58 μμ »
Θα προσπαθήσω να ανταποκριθώ στις προσδοκίες σας... :D

Αποσυνδεδεμένος Periklis74

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1266
  • Τόπος: ιωαννινα
  • WWII Armor 1/72 , planes 1/48 .
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 06, 2022, 01:06:58 πμ »
Καλη αρχη από εμένα.  Θα παρακολουθώ με ενδιαφέρον.  Έχω και μια ερώτηση αν γνωρίζεις ... για πιο λογι καταστράφηκε το αγωνιστικό....

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 06, 2022, 08:55:44 πμ »
Ευχαριστώ πολύ Περικλή! Σχετικά με την ερώτησή σου, δεν ξέρω. Παραθέτω ωστόσο το σχετικό λήμμα της ιταλικής wikipedia για πιο πολλές πληροφορίες:

Το Fiat 806 Spinto Corsa, γνωστό επίσης ως Fiat 806 Grand Prix ή Fiat 806/406, ήταν ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από την εταιρεία με έδρα το Τορίνο το 1927, και αντιπροσωπεύει το πρώτο μονοθέσιο Grand Prix που κατασκευάστηκε ποτέ. Για τη Fiat ήταν και το τελευταίο.
Το 1923 η πειστική ικανότητα του Enzo Ferrari, τότε οδηγού και ανθρώπου για όλες τις δουλειές στην Alfa Corse, είχε αρπάξει τον Vittorio Jano και το τεχνικό περιβάλλον του από τη Fiat, για να τον φέρει στην Alfa Romeo. Μετά την ηχηρή ήττα στο Grand Prix της Λυών του 1924 και νιώθοντας προδομένος, ο Giovanni Agnelli πήρε μια από τις παρορμητικές του αποφάσεις: απέσυρε την αγωνιστική ομάδα της Fiat από τους αγώνες Grand Prix και ανέστειλε την κατασκευή του νέου αγωνιστικού αυτοκινήτου, που είχε σχεδιαστεί από τους νεαρούς μηχανικούς Tranquillo Zerbi και Alberto Massimino.
Η επιλογή όμως αυτή ευνόησε την Alfa Romeo η οποία, ελλείψει αντιπάλου, άρχισε να συγκεντρώνει μια σειρά από σημαντικές αθλητικές νίκες που προώθησαν τις πωλήσεις της σε βάρος της Fiat. Αποφασισμένη να σπάσει την υπεροχή της Alfa Romeo P2, το 1927 η διοίκηση της Fiat έδωσε εντολή στο Τμήμα Ειδικών Κατασκευών να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο ικανό να επιτύχει αυτό το κατόρθωμα, αποδεικνύοντας τη συνεχή ανταγωνιστικότητα της εταιρείας με έδρα το Τορίνο.
Στο μεταξύ, οι νέοι διεθνείς κανονισμοί της Formula Grand Prix είχαν μειώσει τον μέγιστο κυβισμό από 2.000 σε 1.500 cm³ και η τελευταία έκδοση του προηγούμενου μοντέλου της Fiat, του «805» είχε πλέον φτάσει στη μέγιστη δυνατή εξέλιξη. Ήταν λοιπόν απαραίτητο να δημιουργηθεί ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο. Ο Zerbi και ο Massimino έβγαλαν από τα συρτάρια ένα προηγούμενο έργο εκσυγχρονίζοντάς το με πολλές τροποποιήσεις.
Τόσο ο κινητήρας όσο και το πλαίσιο σχεδιάστηκαν για να ξεπερνούν σε πρωτοτυπία και αποτελεσματικότητα τα όρια που έθετε η τεχνική της εποχής. Δύο ημι-μπλοκ εξακύλινδρων εν σειρά κινητήρων συνδέθηκαν για να σχηματιστεί ένας δωδεκακύλινδρος κινητήρας σε διάταξη U. Η διανομή γινόταν με δύο βαλβίδες στην κεφαλή, που ελέγχονταν από τρεις εκκεντροφόρους επί κεφαλής, και η υπερτροφοδότηση γινόταν από υπερσυμπιεστή τύπου Roots.
Ωστόσο, τα πιο καινοτόμα κομμάτια, ήταν το πλαίσιο και το αμάξωμα. Για να χαμηλώσουν το κέντρο βάρους, οι δύο τεχνικοί σκέφτηκαν να τοποθετήσουν τη μονάδα κινητήρα-κιβωτίου ταχυτήτων κατά τρόπο ώστε να μην στηρίζεται πλέον στις δύο επιμήκεις δοκούς του πλαισίου, αλλά να παρεμβάλλεται μεταξύ τους, προσφέροντας έτσι και μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία. Η λύση περιελάμβανε μικρότερη απόσταση μεταξύ των επιμήκων δοκών, η οποία δεν άφηνε όμως επαρκή χώρο για την παραδοσιακή διθέσια καμπίνα, ούτε τον διαχωρισμό της καμπίνας από τον χώρο του κινητήρα με το κλασικό ταμπλό. Ωστόσο, καθώς η βελτιωμένη αξιοπιστία των κινητήρων είχε καταστήσει πλέον περιττή την παρουσία ενός συνοδηγού, τουλάχιστον για τους αγώνες μικρής διάρκειας, αποφασίστηκε να εξαλειφθεί η θέση δίπλα στον οδηγό, δημιουργώντας έτσι το πρώτο μονοθέσιο Grand Prix στην ιστορία της αυτοκίνησης. Όσον αφορά στη γειτνίαση μεταξύ του πιλοτηρίου και του χώρου του κινητήρα, το τιμόνι ήταν εφοδιασμένο με ένα ομόκεντρο διάφραγμα από καραβόπανο, στερεωμένο στην κολόνα του τιμονιού, το οποίο προστάτευε το πρόσωπο του οδηγού από πιτσιλίσματα λαδιού που έβγαιναν από τον κινητήρα.
Συνολικά κατασκευάστηκαν 4 δωδεκακύλινδροι κινητήρες "Type 406" και ένα μόνο πλαίσιο "Type 806".
Σε σύγκριση με τις τεχνικές προδιαγραφές της εποχής, το Fiat 806 ξεχώρισε αμέσως για την πολύ χαμηλή απόσταση από το έδαφος και το πολύ μικρό μπροστινό τμήμα του. Η εταιρεία ανέφερε μια ισχύ 187 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και ταχύτητα περίπου 240 χλμ./ώρα, με μέση κατανάλωση περίπου 35 λίτρα ανά 100 χλμ. Εξοπλισμένο με κιβώτιο 4 ταχυτήτων και όπισθεν, διέθετε ανάρτηση με άκαμπτους άξονες και αμορτισέρ τριβής και φρένα με ταμπούρα στους τέσσερις τροχούς μηχανικά ελεγχόμενα και υποβοηθούμενα από ενισχυτή πέδησης.
Εξοπλισμένο με πολλές τεχνικές καινοτομίες και με έναν κινητήρα που ξεχείλιζε από ειδική ιπποδύναμη, το «806» αποκάλυψε αμέσως στον δοκιμαστή Carlo Salamano τη δυσκολία στη ρύθμιση και την ευθραυστότητα του κινητήρα σε παρατεταμένες καταπονήσεις. Για να μην μιλήσουμε για την ανεπάρκεια των εξαρτημάτων της εποχής, σε σχέση με την απόδοση. Έτσι αποφασίστηκε να περιοριστεί η ιπποδύναμη στους 160 ίππους.
Για τους λόγους αυτούς αποφασίστηκε να εγγραφεί το αυτοκίνητο για το Grand Prix του Μιλάνου, συνολικής απόστασης 50 km, και όχι για το Ευρωπαϊκό Grand Prix, απόστασης 500 km. Και οι δύο αγώνες διεξήχθησαν διαδοχικά στις 4 Σεπτεμβρίου 1927 στην πίστα της Monza.
Η ανανέωση της πρόκλησης στην κορυφή μεταξύ Fiat και Alfa Romeo προσείλκυσε χιλιάδες κόσμου στην πίστα, παρά την πυκνή και επίμονη βροχή. Εκτός από την επιστροφή στην πατρίδα του του Pietro Bordino - ο οποίος επέστρεψε για την περίσταση από τις ΗΠΑ, όπου είχε μετακομίσει μετά την αποχώρηση της Fiat από τους αγώνες - η συμμετοχή στο Grand Prix του Μιλάνου καταξιωμένων άσων του βολάν όπως οι Giuseppe Campari, Aymo Maggi, Emilio Materassi και Tazio Nuvolari συνέβαλε επίσης στο να προσελκύσει το πλήθος.
Οι συνθήκες της πίστας, λόγω της βροχής, ήταν ιδιαίτερα ευμενείς για το Fiat 806 και τον κινητήρα του που σίγουρα δεν μπορούσε να υπερέχει σε ελαστικότητα και ομαλότητα κατανομής ισχύος. Ωστόσο, χάρη στην ανώτερη σταθερότητα του νέου πλαισίου, ο Bordino κέρδισε τα προκριματικά, εξασφαλίζοντας για τον τελικό αυτό που θα ονομαζόταν πλέον pole position και πήρε τη νίκη, μπροστά από την Alfa Romeo P2 του Campari και την Bugatti T35 του Maggi, αφήνοντας τον δεύτερο πάνω από ένα λεπτό πίσω και κάνοντας επίσης τον ταχύτερο γύρο ολόκληρης της ημέρας, με μέσο όρο 155.410 km/h.
Μετά από αυτό το τεστ ανταγωνιστικότητας, όλα προμηνύονταν καλά για την αθλητική σεζόν του 1928, αλλά η Fiat θεώρησε την απόδειξη υπεροχής αρκετή και ανήγγειλε ξανά την απόσυρσή της από την Formula Grand Prix, απόφαση, η οποία, αυτή τη φορά, ήταν οριστική.
Η εντολή για την καταστροφή του πρωτοτύπου και του συνοδευτικού υλικού ήρθε απευθείας από τον Agnelli. Το Fiat 806 και οι εφεδρικοί κινητήρες αποσυναρμολογήθηκαν για να ανακτηθούν τα επαναχρησιμοποιήσιμα εξαρτήματα και τα υπόλοιπα κατέληξαν κάτω από την πρέσα, προοριζόμενα για το χυτήριο. Λίγες μόνο φωτογραφίες απομένουν για να τεκμηριώσουν τον πρόγονο των σύγχρονων μονοθέσιων της Formula 1.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 12, 2022, 07:34:07 μμ »
Καλησπέρα σε όλους! Συνεχίζοντας με το πλαίσιο, τοποθετήθηκε το πάτωμα πάνω στο σασί αφού προστέθηκαν οι διάφορες μανέτες και σωληνώσεις:

   

Σειρά πήρε κατόπιν ο κινητήρας. Ξεκίνησα από το κιβώτιο ταχυτήτων το οποίο συνδέθηκε με το κάρτερ:

      

Στη συνέχεια ετοιμάστηκε ο υπερσυμπιεστής και τα σώματα των κυλίνδρων, όπου βάφτηκαν τα σώματα των μπουζί:

   

Και τέλος συναρμολογήθηκαν όλα τα ανωτέρω με αυτό το αποτέλεσμα:

         

      

Το βαθούλωμα στην αριστερή πλευρά του Roots (κατάλοιπο από pin mark) εντοπίστηκε από τις φωτογραφίες και θα διορθωθεί. Ο κινητήρας θα μας απασχολήσει και την επόμενη εβδομάδα. Ως τότε να έχετε μια καλή Κυριακή και να είστε όλοι καλά!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 19, 2022, 12:31:32 μμ »
Καλημέρα φίλοι μου! Συνέχεια και περάτωση του κινητήρα: Τοποθετήθηκαν οι σωληνώσεις ψύξης, το κιβώτιο χρονισμού, ντιστριμπιτέρ και μπουζοκαλώδια, και το σύστημα διεύθυνσης με το τιμόνι:

         

            

Στα μπουζοκαλώδια αντικαταστάθηκαν τα εντελώς εκτός κλίμακας καλώδια βινυλίου που δίνει το κιτ με καλωδιάκι 0.7 mm και χρησιμοποιήθηκαν μόνο τα βύσματα και τα ντιστριμπιτέρ (που δίνονται επίσης σε βινύλιο χυτά μαζί με τα καλώδια):

   

Το σύνολο του κινητήρα είναι τώρα αυτό:

         

Και στη συνέχεια στραφήκαμε προς τις αναρτήσεις ξεκινώντας από άξονα μετάδοσης, διαφορικό και πίσω άξονα:



Αυτά για σήμερα. Να έχετε όλοι ένα καλό Σαββατοκύριακο!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 26, 2022, 11:41:10 πμ »
Καλημέρα σε όλους! Η εβδομάδα που πέρασε ξεκίνησε με την ανακάλυψη ότι μαζί με ένα "άδειο" sprue είχε πεταχτεί ανεπιστρεπτί στα σκουπίδια και ο μπροστινός άξονας... Ευτυχώς, αν και το μοντέλο είναι πλέον sold out, η Italeri έχει ακόμα ανταλλακτικά. Περιμένοντας λοιπόν να έρθει το εν λόγω κομμάτι συνέχισα με τον πίσω άξονα και ασχολήθηκα με άλλες επιμέρους προετοιμασίες. Κατ' αρχήν ετοιμάστηκαν και τοποθετήθηκαν τα ημιελλειπτικά ελατήρια και τα αμορτισέρ τριβής.

   

Σε ό,τι αφορά στα αμορτισέρ, το κιτ έχει ένα σοβαρό λάθος: Τόσο στα πίσω (με 4 βραχίονες) όσο και στα μπροστινά (με 3 βραχίονες) προβλέπεται μόνο ένας (1 !!!) δίσκος τριβής αντί για 3 και 2 αντίστοιχα:



Κατασκευάστηκαν λοιπόν έξτρα δίσκοι από στυρένιο (δεν είναι εμφανής η διαφορά τους από τους δίσκους βινυλίου του κιτ) και συμπληρώθηκαν τα κενά, τόσο πίσω όσο και μπρος:

      

Σειρά είχαν κατόπιν τα φρένα. Εδώ αντικαταστάθηκε το ελατήριο πάχους 1,5 mm που δίνει το κιτ με συρματόσχοινο 0,5 mm. Και για τα πίσω φρένα δεν υπήρχε πρόβλημα:

      

Για τα μπροστινά φρένα ωστόσο το κιτ προβλέπει το ελατήριο να αγκιστρώνεται απ' ευθείας στην πλάκα των δαγκανών (!) και όχι σε ένα μοχλό, όπως πίσω. Με κομμάτια από σωληνάκια αλουμινίου κατασκευάστηκαν λοιπόν οι μοχλοί που λείπουν και περιμένουν να έρθει ο άξονας για να συναρμολογηθούν:

         

Στη συνέχεια πέρασα στο ψυγείο και την μάσκα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, εκτός από το χρόνο που πήρε να βαφτούν μαύρες με το πινελάκι οι δύο κάθετες τραβέρσες της μάσκας:

         

      

Τέλος ετοιμάστηκαν οι τροχοί. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι το κιτ δίνει από την μια μεριά των ελαστικών ανάγλυφο το Dunlop ενώ για την άλλη μεριά δίνει χαλκομανίες για Pirelli.

   

Και μια ερώτηση για τους επαΐοντες: Πρέπει να ρίξω ένα χέρι ματ βερνίκι πάνω στα λάστιχα για να φύγει η γυαλάδα των χαλκομανιών; Να έχετε όλοι ένα καλό, ηλιόλουστο Σαββατοκύριακο!

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2808
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #8 στις: Μάρτιος 29, 2022, 09:31:58 μμ »
Εξαιρετική λεπτομέρεια στον κινητήρα, γρήγορα το πας!
Για τα ελαστικά έχω την εντύπωση ότι δεν τα ψεκάζεις με βερνίκι και οτι τα αφήνεις έτσι αλλά καλύτερα ας μιλήσουν οι γνώστες του είδους :wink: ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #9 στις: Μάρτιος 30, 2022, 09:10:17 πμ »
Ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε! Τα λάστιχα περάστηκαν ένα χέρι ματ βερνίκι κι έτσι εξαφανίστηκε τελείως η γυαλάδα από τις χαλκομανίες.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 02, 2022, 07:17:58 μμ »
Καλησπέρα φίλοι μου! Ελλείψει μπροστινού άξονα συνέχισα με επιμέρους συστήματα. Ετοιμάστηκε και συναρμολογήθηκε το ρεζερβουάρ και εγκαταστάθηκαν τα συρματόσχοινα των πίσω φρένων, οπότε το σασί βρίσκεται σ' αυτό το στάδιο:

      

Σειρά πήρε κατόπιν το αμάξωμα. Κατ' αρχήν έγινε το νιοστό dry fit με το σασί, άνευ προβλημάτων:

      

Στη συνέχεια τα κομμάτια βάφτηκαν και μετά από 4 μέρες στέγνωμα ξεκίνησε το γυάλισμα. Μέχρι στιγμής έχουν ετοιμαστεί τα δύο φύλλα του καπό, το στήριγμα του καθίσματος και το παρμπρίζ με το τζαμάκι του:

         

 

Ας σημειωθεί ότι το τζαμάκι που δίνει το κιτ (επάνω) είναι πολύ μικρότερο από το πλαίσιο που δίνει το ίδιο κιτ και χρειάστηκε να κοπεί καινούργιο στις σωστές διαστάσεις από φύλλο διάφανου πλαστικού (κάτω):



Αυτά τα λίγα για σήμερα, να έχετε όλοι μια καλή Κυριακή!

Αποσυνδεδεμένος Periklis74

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1266
  • Τόπος: ιωαννινα
  • WWII Armor 1/72 , planes 1/48 .
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 06, 2022, 10:08:28 πμ »
Εξαιρετική δουλειά στο γνωστό υψηλό επίπεδο που μας έχεις συνηθίσει.  Καλά τελειώματα  ::salut:: ::salut::

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #12 στις: Απρίλιος 06, 2022, 06:50:19 μμ »
Ευχαριστώ πολύ Περικλή! Τα τελειώματα αργούν ακόμα λίγο - περιμένω ούτως ή άλλως το ανταλλακτικό για τον μπροστινό άξονα που πέταξα κατά λάθος...

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #13 στις: Απρίλιος 09, 2022, 10:19:21 πμ »
Καλημέρα φίλοι μου!

Εν αναμονή πάντα του μπροστινού άξονα, επικεντρώθηκα στο αμάξωμα. Εξ ου και το σύντομο update:

         

 

Οι εξατμίσεις είναι πρόχειρα τοποθετημένες για την φωτογράφηση. Ας σημειωθεί, ότι για να "καθίσει" καλά το παρμπρίζ πάνω στο αμάξωμα χρειάστηκε να αντικατασταθεί ένα από τα καλουπωμένα ρίβετ εκατέρωθεν με μεταλλικό διαμπερές:



Να έχετε όλοι ένα καλό Σαββατοκύριακο!

Αποσυνδεδεμένος hellenicopter

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 468
  • Τόπος: Τί Λωζάννη, τί Κοζάνη...
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
    • Hellenicopter
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 09, 2022, 10:35:56 μμ »
Γεια χαρά, Κώστα,


Πολύ ωραίο γίνεται  ::thumbleft::
Το κάθισμα από τί υλικό φτιάχτηκε ;


Καλά, για το θέμα του αλεξίνεμου τί να πω, δεν μπήκε κανείς στον κόπο στην ιταλέρι να συναρμολογήσει το τελικό κιτ ;! 1/12 είναι στο κάτω της γραφής...  :roll:


Ελπίζω να σου στείλουν σύντομα και τον άξονα.


 ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Kostis Pap

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3394
  • Τόπος: Αθήνα
    • coarse landscapes
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #15 στις: Απρίλιος 10, 2022, 02:21:56 πμ »
Πολύ όμορφη δουλειά, Κωνσταντίνε.
Καλά, για το θέμα του αλεξίνεμου τί να πω, δεν μπήκε κανείς στον κόπο στην ιταλέρι να συναρμολογήσει το τελικό κιτ ;! 1/12 είναι στο κάτω της γραφής...  :roll:

Κάπως έτσι ήταν και τα προβλήματα στα πραγματικά Fiat κάποτε αλλά παρόλα αυτά τα λατρεύαμε.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #16 στις: Απρίλιος 10, 2022, 09:57:24 πμ »
Δημήτρη και Κωστή ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια! Για το παρμπρίζ δεν είμαι τόσο αυστηρός όσο εσείς. Είναι λόγω του σχήματος ένα αρκετά δύσκολο στη χύτευση κομμάτι, και καθώς η επιδιόρθωση ήταν εύκολη δεν με ζόρισε. Το ανέφερα απλά για να το έχουν υπόψη όσοι ασχοληθούν με το κιτ στο μέλλον...

Το κάθισμα Δημήτρη είναι από βινύλιο, όπως το δίνει το κιτ, απλά καθάρισα το φλας που είχε.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #17 στις: Απρίλιος 23, 2022, 11:59:08 πμ »
Αφιχθέντος του άξονος (έπειτα από 27 μέρες από το αίτημα...) συνεχίστηκε και περατώθηκε αισίως η κατασκευή. Ιδού μερικές φωτογραφίες που τεκμηριώνουν τις τελευταίες εργασίες:

            

      

Και το 12κύλινδρο τερατάκι στο κουτί του:

         

Περισσότερα στα τελειωμένα (με αξιολόγηση του κιτ). Να είστε όλοι καλά, να έχετε ένα καλό ΣΚ και καλή Ανάσταση!

Αποσυνδεδεμένος hellenicopter

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 468
  • Τόπος: Τί Λωζάννη, τί Κοζάνη...
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
    • Hellenicopter
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #18 στις: Απρίλιος 23, 2022, 12:05:13 μμ »
Καλημέρα Κώστα,
Πολύ όμορφη και αυτή η κατασκευή!
Καλό ΣΚ και Καλή Ανάσταση!

Υ.Γ.: Έκανες στεγνό πινέλο στις εξαγωγές ή με γελούν τα μάτια μου ;  :o

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #19 στις: Απρίλιος 23, 2022, 12:26:11 μμ »
Καλημέρα Δημήτρη κι ευχαριστώ πολύ!
Υ.Γ.: Έκανες στεγνό πινέλο στις εξαγωγές ή με γελούν τα μάτια μου ;  :o
Yes, Sir!
Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα! (Μπάρμπεκιου σε καμιά εξοχή;)

Αποσυνδεδεμένος hellenicopter

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 468
  • Τόπος: Τί Λωζάννη, τί Κοζάνη...
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
    • Hellenicopter
Απ: Fiat 806 Grand Prix, 1/12 by Italeri
« Απάντηση #20 στις: Απρίλιος 23, 2022, 01:16:05 μμ »
Καλημέρα Δημήτρη κι ευχαριστώ πολύ!Yes, Sir!
Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα! (Μπάρμπεκιου σε καμιά εξοχή;)

Τέλεια!

Μπάρμπεκιου δεν το βλέπω  :arrow: météo de mrd...  :roll:

 ::salut::

Tags: