ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Χαλκομανίες
Χαλκομανίες για Ελληνικά Rafale
Sernak:
Καλησπέρα,
Γνωρίζει κάποιος αν έβγαλε κάποια εταιρεία χαλκομανίες ή αν σκοπεύει να βγάλει για τα Ελληνικά Ραφάλ; Εχω της Χομπυμπος το 76αρι και το 48αρι της Ρεβέλλ, και το μόνο που λέιπει είναι οι χαλκομανίες για να γίνουν Ελληνικά.
::keep_mod::
VAGELIS:
https://el-gr.facebook.com/LMDecals/photos/a.368570419896204/4589718131114724/?type=3&theater
Sernak:
Σε ευχαριστώ για το λινκ Βαγγέλη. Να ναι καλά τα παιδιά της LM Decals που μας σκέφτονται!!!
::keep_mod::
VAGELIS:
::salut::
alex83:
--- Παράθεση από: Sernak στις Δεκεμβρίου 22, 2021, 09:04:59 μμ ---..... Να ναι καλά τα παιδιά της LM Decals που μας σκέφτονται!!!
::keep_mod::
--- Τέλος παράθεσης ---
Ένας είναι... :wink::mrgreen: :mrgreen:
Βγάζει ότι S/N επιθυμείς!
::keep_mod:: ::salut:: ::salut::
Πλοήγηση
[0] Λίστα μηνυμάτων
[#] Επόμενη σελίδα
Μετάβαση στην πλήρη έκδοση