ΕΡΓΑΛΕΙΑ, ΥΛΙΚΑ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΟΝΤΕΛΙΣΜΟΥ > Χαλκομανίες

Χαλκομανίες για Ελληνικά Rafale

(1/2) > >>

Sernak:
Καλησπέρα,

Γνωρίζει κάποιος αν έβγαλε κάποια εταιρεία χαλκομανίες ή αν σκοπεύει να βγάλει για τα Ελληνικά Ραφάλ; Εχω της Χομπυμπος το 76αρι και το 48αρι της Ρεβέλλ, και το μόνο που λέιπει είναι οι χαλκομανίες για να γίνουν Ελληνικά.

 ::keep_mod::

VAGELIS:
https://el-gr.facebook.com/LMDecals/photos/a.368570419896204/4589718131114724/?type=3&theater

Sernak:
Σε ευχαριστώ για το λινκ Βαγγέλη. Να ναι καλά τα παιδιά της LM Decals που μας σκέφτονται!!!

 ::keep_mod::

VAGELIS:
 ::salut::

alex83:

--- Παράθεση από: Sernak στις Δεκεμβρίου 22, 2021, 09:04:59 μμ ---..... Να ναι καλά τα παιδιά της LM Decals που μας σκέφτονται!!!

 ::keep_mod::

--- Τέλος παράθεσης ---
Ένας είναι...  :wink::mrgreen: :mrgreen:
Βγάζει ότι S/N επιθυμείς!
 ::keep_mod:: ::salut:: ::salut::

Πλοήγηση

[0] Λίστα μηνυμάτων

[#] Επόμενη σελίδα

Μετάβαση στην πλήρη έκδοση