Καλή χρονιά σε όλους με υγεία, ευτυχία και πολλά όμορφα μοντέλα

Λίγο η δουλειά, λίγο τα κρασοτσίπουρα των εορτών, λίγο τα ζόρια που συνάντησα με το κιτ, το πρώτο ουσιαστικό ποστ έρχεται καθυστερήμενα (καλά ξεκινάει το νέο έτος

).
Αναλυτικά μέχρι τώρα έχουν γίνει τα εξής:
Βήμα 1ο:



Με φ.π κλείστηκε ένα ανεξήγητο κενό που σχηματίζεται στο πίσω μέρος του σκάφους, εκεί που είναι ο χώρος του κινητήρα στο πραγματικό.

Στο σημείο ένωσης των κομματιών 2,3 με το κομμάτι 1 σχηματίζεται καμπύλη σε αντίθεση με το "νεύρο" που έχει το πραγματικό σε αυτό το σημείο. Η λεπτομέρεια αναπαραστάθηκε με χοντρό ζτπ το οποίο στη συνέχεια δουλεύτηκε με κυρτή λεπίδα και τρίψιμο.
Βήμα 2ο:




Τα κομμάτια 10 δίνονται από την εταιρία με εμφανώς μικρότερη οπή και χωρίς την σταδιακή αύξηση πάχους που συμβαίνει στα αντίστοιχα σημεία στο πραγματικό. Επίσης τα κομμάτια 10 εδράζονται στο σκάφος παράλλα με το έδαφός ενώ στο πραγματικό έχουν κλίση προς τα κάτω. Το πρόβλημα του μεταβλητού πάχους διορθώθηκε με φ.π και λίγο τρίψιμο.

Τα κομμάτια 8,9 δίνονται χοντοκομμένα από την εταιρία. Επίσης στο κιτ τοποθετούνται κατακόρυφα ως προς το έδαφος πράγμα που δεν ισχύει στο πραγματικό αφού έχουν κλίση προς τα πίσω. Με λίγο τρίψιμο διορθώθηκαν.

Τα ίδια ακριβώς προβλήματα (πάχος, κλίση στην τοποθέτηση) έχουν και τα κομμάτια 6 και 7 με τα οποία βαρέθηκα να ασχολήθω.

Τα bumpstops των μπράτσων των εδαφικών τροχών έχουν τελείως λάθος σχήμα στο κιτ. Φτιαχτήκαν από την αρχή με φ.π.
Βήμα 3ο:


Οι τροχοί επαναφοράς έχουν καλό σχήμα και καλή λεπτομέρεια. Το μόνο που θέλουν είναι προσεκτικό καθάρισμά γιατί έχουν σχετικά λίγο "λάστιχο" όπως και στο πραγματικό.
Βήμα 4ο:


Οι κινητήριοι είναι επίσης αρκετά καλοί. Λείπουν μόνο τα ανοίγματα που υπάρχουν περιμετρικά του εξωτερικού τμήματος του τροχού. Εννοείται οτι σφύριξα κινέζικα και δεν τα άνοιξα μιας και μου φαίνεται δύσκολο.
Βήματα 5,9,10:





Τα μπράτσα της ανάρτησης έχουν λάθος σχήμα στο άκρο του άξονα και γενικά χαλαρή εφαρμογή με το σκάφος που καθιστά την ευθυγράμμιση τους δυσκολή. Για να αγχωθώ μία φορά για την ευθυγράμμιση των τροχών, κόλλησα πρώτα τους τροχούς στα μπράτσα και ύστερα το συνολο που πρόεκυψε κολλήθηκε στο σκάφος. Μέγαλο λάθος όπως φάνηκε αργότερα.

Οι εδαφικοί ενώ έχουν καλή λεπτομέρεια αλλά πάσχουν στο πάχος του επισώτρου το οποίο είναι πολύ λεπτό σε σχέση με το πραγματικό. Το τρίψιμο-καθάρισμα τους χειροτερεύει ακόμα περισσότερο την κατάσταση και ίσως οι πιο απαιτητικοί χρειαστεί να τους αντικαταστήσουν με aftermarket.
Βήμα 6ο:




Εδώ συνάντησα το πρώτο "τραγικό" λάθος του κιτ. Ο μηχανισμός ρύθμισης της θέσης του τεμπέλη έχει τελείως κουκουρούκου γεωμετρία όπως δίνεται από την Revell. Με φ.π και ράβδο ορειχάλκου βελτιώθηκαν κάπως τα πράγματα.
Βήμα 7ο:










Εδώ ζορίστηκα αρκετά, όχι μόνο εξαιτίας του κιτ. Η εταιρία δίνει πολύ άσχημους αποσβεστήρες και αναγκάστηκα να τους πάω από το μηδέν.
Με χρονική σειρά δοκιμάστηκαν οι παρακάτω λύσεις:
α) Τοποθέτηση ορειχάλκινης ράβδου μέσα σε ορειχάλκινο σωλήνα της Trumpeter. Για να είμαι κοντά στις ζητούμενες διαμέτρους έπρεπε να τρυπήσω νέα μεγαλύτερη τρύπα στους σωλήνες τις τρομπέτας. Λόγω του απαιτούμενου χρόνου τα παράτησα.
β) Επένδυση ορειχάλκινης ράβδου με θερμοσυστελλόμενο μονωτικό. Δεν απέδωσε καθώς το θερμοσυστελλόμενο δεν έδινε όμορφο κυλινδρικό σχήμα.
γ) Επένδυση ορειχάλκινης ράβδου με ζεσταμένη-τεντωμένη μπατονέτα. Απορρίφθηκε για τον ίδιο λόγο με το β. (βλ. σχετ. φώτο)
δ) Επένδυση ορειχάλκινης ράβδου με evergreen rod ή εξ ολοκλήρου σύνθεση με ev. rod. Τα rod που έχω στη διαθέση μου δεν ταίριαζαν.
....επίλεχθηκε η προσέγγιση α...με πολύ πόνο!
Το κεφάλι των αποσβεστήρων είναι κομμένο σε punch n die απο φ.π.
Γενικά η εργασία αυτή θα ήταν πολύ ευκολότερη αν δεν ήταν τοποθετημένοι οι εδαφικοί,η παρουσία των οποίων δυσκόλεψε πολύ το μοντάρισμα.
Στις τελευταίες φώτο φαίνονται οι διαφορές στην ανάρτηση σε σχέση με το μοντέλο που παρέλαβα μισοφτιαγμένο.
Θα επανέλθω με τις ερπυστριες που με αγχώνουν και βλέπουμε.
Στο τέλος της κατασκευής θα έχουμε πιο κυριλλέ φωτογραφίες και όχι αυτό το χάλι με το κινητό.
