Χαιρετώ την ομάδα μετά από αρκετό καιρό απουσίας. Ύστερα από την απόλυτη μοντελιστική απραξία του καλοκαιριού, είπα να ξαναπιάσω το πρότζεκτ που είχα ξεκινήσει τον Μάιο. Είναι μια τριάδα F-16 Fighting Falcon και συγκεκριμένα:
1 x F-16A από το κιτ της Revell στην 1/72
1 x F-16B από ανακατασκευή παλιού μοντέλου της Fujimi στην 1/72
1 x F-16C από το κιτ της Fujimi στην 1/72
Εδώ βλέπετε το διαλυμένο και ξεβαμένο κιτ της Fujimi. Το κιτ είχε αγοραστεί το 89 αν θυμάμαι καλά και είχε κατασκευαστεί με συνοπτικές διαδικασίες, χωρίς στοκαρίσματα, τριψήματα, αερογράφους και τα ρέστα!
Εκτός της πληθώρας φωτό και πληροφοριών από το διαδίκτυο, για την κατασκευή χρησιμοποιώ και τα παρακάτω βιβλία αν και ουσιαστικά μόνο αυτό του Λέκκα φτάνει και περισσεύει!
Τα αεροσκάφη που θα επιχειρήσω να αναπαραστήσω θα είναι ένα επετειακό F-16A της RNLAF (Ολλανδικό) από το Tigermeet του '91 με τα σήματα του κιτ της Revell,
ένα F-16B Block 10 της USAF (1983) με σήματα της Micro Scale Decals αγορασμένα παλιά από τον Καλφάκη,
και ένα F-16C Block 30 early με εισαγωγή NSI, πριν αντικατασταθεί δηλαδή με τη μεγαλύτερη MCID ή Bigmouth, με σήματα του παλιού κιτ της Fujimi
Η κατασκευή, όπως ανέφερα και παραπάνω, ξεκίνησε τον Μάιο με το F-16B ανακατασκευάζοντας το φτιαγμένο κιτ της Fujimi. Η καλύπτρα ήταν κατεστραμένη από κόλες και έγιναν κάποιες μικροζημιές κατά τη διάλυση. Επίσης κόπηκαν τα speed-brakes γιατί καταστράφηκαν. Η καλύπτρα θα αντικατασταθεί με αυτή του άλλου κιτ της Fujimi που προορίζεται για τη διθέσια έκδοση (τα κιτ της Fujimi δίνουνε και τις 2 καλύπτρες) και για τα speed-brakes θα χρησιμοποιηθούν αυτά της Revell (δίνει 2 σετ) που θα τοποθετηθούν ανοιχτά. Για τα stabilisers θα χρησιμοποιήσω αυτά της Revell που είναι και τα σωστά για την έκδοση Β.
Ξεκίνημα με τον χώρο του κόκπιτ. Διαμόρφωσα το εσωτερικό του πιλοτηρίου με κομμάτια πλαστικού και με βάσει φοτογραφικό υλικό από F-16B (πριν τις αναβαθμίσεις που έγιναν). Τα καθίσματα που χρησιμοποίησα είναι ρητινένια αντίγραφα από τα ACES II της AIRES που είχα βγάλει πέρυσι. Οι πίνακες οργάνων, οι πλαϊνές κονσόλες και ο μηχανισμός ανύψωσης της καλύπτρας έγιναν από το μηδέν.
Στη συνέχεια έβαψα όλα τα στοιχεία του κόκπιτ με το 140 της Humbrol και με μαύρο,
έβαψα το κάθισμα, το χειριστήριο και τη μανέτα, και τα τοποθέτησα στην άτρακτο για να δοκιμάσω την εφαρμογή.
Τα δύο μισά έκλεισαν σωστά χωρίς κενό οπότε πάμε για τη φάση 2.