Στα μη τεχνικά θέματα συμφωνώ απόλυτα μαζί σας . Στα τεχνικά δεν έχω άποψη γιατί είμαι καινούριος και δεν έχω ιδέα.
Από την στιγμή που αρκετοί αναφέρατε στην απογοήτευση αυτό σημαίνει ότι είναι κάτι το οποίο το συναντά συχνά ένας μοντελιστής. Προσωπικά παιδιά εγώ το ευχαριστιέμαι όσο δεν πάει. Ούτε σε πανικό βρίσκομαι ούτε απογοητευμένος ούτε τπτ. Εμπειρικά ( δουλειά κ.λ.π) γνωρίζω ότι όταν ξεκινάς κάτι καινούριο χωρίς να έχεις ιδέα για το αντικείμενο (ειδικά αν είναι Καλλιτεχνικό ) θα περάσεις από διάφορα στάδια και το ποιο σημαντικό ... χρειάζεσαι τα λάθη. Οπωσδήποτε χρειάζεσαι λάθη και όσο ποιο νωρίς γίνεται.
Αυτήν την κατασκευή την ξεκίνησα για τα λάθη...οπερ και η επιλογή να εφαρμόσω πολλές τεχνικές που μπορεί να κάνει κάποιος σε ένα μοντέλο. Να μπορέσω να δω ποιες οι δυσκολίες που συναντάω εγώ με τα δικά μου χέρια και τα δικά μου μάτια σε διάφορες τεχνικές όπως π.χ στο ασταρι, στοκαρισμα, Photo etches, παλαίωση κ.λ.π Όσα βίντεο / άρθρα και αν διάβασα αυτά που πήρα από την κατασκευή σαν αρχάριος δεν συγκρίνονται ούτε με άλλες 100 ώρες βίντεο. Δεν είναι το ίδιο (τουλάχιστον για εμένα σαν αρχάριο ) με το να πιάσεις στα χέρια σου το πλαστικό και να αρχίσεις να το δουλεύεις.
Για παράδειγμα, αυτό που κατάλαβα αργά είναι το οτι βιάστηκα να κολλήσω τα κομμάτια χωρίς σωστές πιέσεις και καθόλου "dry-fit" και αυτό μου κόστισε αρκετα σε κενά, σκαλοπάτια, γραμμές κ.α. Κάθε φάση στην κατασκευή θέλει την ώρα του αλλιώς θα το βρείς μπροστά σου μετά.
Πίσω στο θέμα μας τώρα.
Έριξα ματ βερνίκι στον πιλότο και το κάθισμα και η κατάσταση έφτιαξε αρκετά. Έτσι γίνετε συνήθως; Δηλαδή, όταν περνάς γυαλιστερό βερνίκι σου φαίνονται όλα μουτζόυρες και μετά με το ματ έρχεται στα ίσια του;
Προσπάθησα να συνεφέρω κάπως τα αερόφρενα και νομίζω πως φαίνονται καλύτερα σε σχέση με πρίν. Το έτριψα με ντουκόχαρτο και χρησιμοποίησα για πρώτη φορά Mr. Surfacer 500 για στοκαρισμα. Δεν έχω τραβήξει ακόμα φωτογραφείς αλλά κάποια στιγμή θα ανεβάσω να μου πείτε τι άλλο θα μπορούσε να γίνει.
Χαιρετισμούς απο την όμορφη Ρόδο
#διακοπές