Καλημέρα φίλοι μου και καλό μήνα! Την εβδομάδα που πέρασε συνεχίστηκαν οι εργασίες στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Κατ' άρχήν ετοιμάστηκαν το ταμπλό και η κονσόλα. Το μεσαίο τμήμα του ταμπλό και οι λαβές των ταχυτήτων και του χειρόφρενου πήραν όψη γυαλισμένου ξύλου με την γνωστή μέθοδο (μπεζ υπόστρωμα, καφέ και μαύρο στεγνό πινέλο, "βερνίκωμα" με διαφανές πορτοκαλί ή/και κίτρινο):
Τελειωμένα αυτά δείχνουν έτσι:
Στη συνέχεια αντικαταστάθηκαν τα χοντροκομμένα πεντάλ που δίνει το κιτ με ΡΕ της Tremonia:
Και έπειτα ήρθε η ώρα να προστεθεί το ταμπλό με το τιμόνι πάνω στο σασί. Προς τούτο χρειάζεται πριν το μοντάρισμα να ενωθούν οι άξονες που έρχονται από το κιβώτιο διεύθυνσης και το τιμόνι μέσω ενός σωλήνα από σκληρό πλαστικό, όπου οι δύο μεταλλικές ράβδοι χώνονται με σφυροκόπημα!!!
Όπερ και εγένετο, χωρίς να σπάσει το πλαστικό σωληνάκι... Η χαρά ωστόσο κράτησε μέχρι να τοποθετηθούν τα κομμάτια πάνω στο σασί, οπότε διαπιστώθηκε ότι το τιμόνι εξείχε κατά 7 mm από την βάση του
:
Αφού έβρισα χυδαία τον εαυτό μου που εμπιστεύθηκε τις οδηγίες χωρίς ένα dry fit πριν πιάσω το σφυρί στα χέρια μου, κι αφού πάλεψα σκληρά με την ιδέα να το αφήσω ως έχει και να ισχυριστώ ότι ο οδηγός είχε κοντά χέρια και τράβηξε το τιμόνι στο μάξιμουμ της δυνατής προσαρμογής, αποφάσισα να βάλω το όλο σύστημα στο χειρουργείο. Ο πλαστικός σύνδεσμος των δύο ράβδων αφαιρέθηκε με τον ταχυτροχό και αντικαταστάθηκε με μπρούτζινο σωληνάκι (ευτυχώς είχα στο στοκ μου ένα με εσωτερική διάμετρο ίση με την εξωτερική των ράβδων) στο οποίο οι ράβδοι κολλήθηκαν με CA:
Έτσι, και με την προσθήκη των μπροστινών καθισμάτων και της κονσόλας ολοκληρώθηκε το σαλόνι:
Σειρά πήραν κατόπιν οι μπροστινές αναρτήσεις. Αφού ολοκληρώθηκαν τα αμορτισέρ (εξίσου υποτυπώδη με τα πίσω) με τους δίσκους των φρένων...
... καταπιάστηκα με τις δαγκάνες. Όπου διαπίστωσα ότι παρόλο που δίνουν αρκετή λεπτομέρεια, δεν δίνουν σωστά την συμμετρία αριστερά-δεξιά (σε ότι αφορά στο σωληνάκι που συνδέεται με την γέφυρα και αυτό που μένει βουλωμένο). Ξανά εγχείρηση λοιπόν για να έρθουν στα ίσα τους, προσθήκη των γεφυρών, βάψιμο και ιδού το αποτέλεσμα:
Πριν προχωρήσω στην προσθήκη των σωλήνων των φρένων χρειάζομαι βοήθεια. Στο διαδίκτυο βρίσκω φωτογραφίες με δύο ειδών σωλήνες: Με μεταλλικό πλέγμα ή πλαστικούς με σπιράλ προστασία:
Ξέρει κανείς ποιο είναι το σωστό; Υπάρχει διαφοροποίηση ανάμεσα σε εμπρόσθιους και οπίσθιους τροχούς; Καλού-κακού δοκίμασα μια ιδιοκατασκευή της εκδοχής με το σπιράλ, οπότε είμαι προετοιμασμένος για όλα (1η προσπάθεια επάνω, 2η κάτω):
Να έχετε μια καλή εβδομάδα και να ΄στε όλοι καλά!