Αφορμή γι’ αυτή την κατασκευή υπήρξαν οι 2 παρακάτω φωτογραφίες που έπεσα πάνω τους τυχαία σε κάποια περιήγηση στο διαδίκτυο, τραβηγμένες γύρω στα 1970-71, στον ναυτικό σταθμό επικοινωνιών της Cam Ranh Bay στο Βιετνάμ.
Όπως μαρτυρά και η λεζάντα της 1ης φωτο το όχημα (dune buggy >> αμάξι αμμόλοφων) εμπνεύστηκε, εξελίχτηκε
και κατασκευάστηκε από το προσωπικό της βάσης και βασίστηκε μάλλον πάνω σε κάποιο σμπαραλιασμένο Μ151, για να χρησιμοποιείται σε περιπολίες γύρω από την αμμώδη περίμετρο της βάσης. Πέρα από την διαλυμένη μούρη του με το customized πετσοκομμένο καπό και ψυγείο, χαρακτηριστικότερο γνώρισμά του οι διπλές ρόδες ώστε να κινείται ευκολότερα στην άμμο, γεγονός που με τράβηξε στο να το αναπαραστήσω.
Το κιτ που χρησιμοποιήθηκε είναι αυτό του M151A2 FORD MUTT της TAMIYA στην 1/35.
Αφού «πετσοκόφτηκαν» τα εμπρός φτερά όπως και το πίσω πάνελ με τα φώτα που παρέπεμπαν σε Μ151Α2, έγιναν διάφορες scratch κατασκευές ώστε ν’ αποκτήσει ταυτότητα Μ151Α1.
Στο χώρο του κινητήρα όπου η ΤΑΜΙΥΑ δεν δίνει τίποτα, επειδή λείπει όλη η πρόσοψη κι ενδεχομένως θα φαινόταν το πλήρες κενό, «φυτεύτηκε» ένας κινητήρας από Μ151Α1 της Academy που είχα διαθέσιμο. Προστέθηκαν και μερικά παρελκόμενα, φιλτροκούτια, σωληνώσεις, καλωδιώσεις κλπ και ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Επειδή η μπροστινή κυρίως ανάρτηση δίνεται υπερβολικά απλουστευμένη, προστέθηκαν κάποιες λεπτομέρειες σύμφωνα με φωτογραφίες του πραγματικού. Επίσης στη θέση του οδηγού προστέθηκαν και τα πετάλ τα οποία απουσίαζαν.
Το «κομμένο» παρμπρίζ προέρχεται και αυτό από το κιτ Μ151Α1 της Academy, καθώς αυτό του Α2 της ΤΑΜΙΥΑ είναι εντελώς διαφορετικό. Έγιναν κι εδώ διάφορες αλλαγές – προσθήκες και voila …
Από κάποια καθίσματα που υπήρχαν στο spares box και σύρμα και πλαστικό, φτιάχτηκαν και τα 2 καθίσματα που έχουν τοποθετηθεί πάνω στην «καρότσα» και τα πίσω φτερά. Βάφτηκε ο χώρος του κινητήρα και ετοιμάστηκαν τα διπλά ζαντολάστιχα, ως εξής: Τα εσωτερικά είναι οι κανονικοί τροχοί του κιτ ενώ τα εξωτερικά προέρχονται από την ρεζέρβα του, στην οποία αφού ανοίχτηκαν οι τρύπες της που δεν ήταν διαμπερείς και προστέθηκαν τα μπουλόνια χυτεύθηκε και αναπαράχθηκε σε ρητίνη από τον αγαπητό και καλό φίλο Κώστα aka Mastora. Οπότε το Μ151 στάθηκε για 1η φορά στα πόδια του …
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ...