Modelclub.gr Φόρουμ

Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri (Αναγνώστηκε 197 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 944
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
Απρίλιος 02, 2021, 05:20:29 μμ
Το Renault RE20 Turbo είναι το μονοθέσιο με το οποίο έτρεξε ο René Arnoux το 1980 και μέρος του 1981. Είναι από τα πρώτα turbo που κατέβηκαν στους αγώνες προκαλώντας μικρούς πονοκεφάλους στους συναγωνιστές τους. Το κιτ της Italeri στην 1/12 είναι επανέκδοση σε πλαστικό του κιτ της Protar. Η σύντομη αξιολόγηση του κιτ που ακολουθεί είναι προφανώς επηρεασμένη από την έλλειψη εμπειρίας μου με αυτή την κλάση μοντέλων, μιας και είναι η πρώτη F1 που κατασκεύασα.

Μπορώ να κάνω μια σύγκριση μόνο με το ίδιο αυτοκίνητο στην ίδια κλίμακα αλλά κατασκευής Tamiya που κατασκεύασε και παρουσίασε πριν 10 χρόνια ο Σταύρος Λιάτης: Το κιτ της Italeri/Protar μοιάζει να δίνει πολύ περισσότερη λεπτομέρεια, χωρίς ωστόσο τα 500+ εν μέρει μικροσκοπικά κομμάτια να δυσκολεύουν ιδιαίτερα την κατασκευή. Αυτό οφείλεται στις ξεκάθαρες και λογικές οδηγίες, την "σοφή" σύνδεση των κομματιών με τα sprues και την άριστη συναρμογή - μέχρι και η τελευταία βίδα έρχεται και πέφτει ακριβώς πάνω από την τρύπα της. Σε σχέση και με την τιμή του, το κιτ αυτό είναι κατά την γνώμη μου μια εξαιρετική επένδυση. Δύο σημεία χρήζουν προσοχής:

1. Τα καλώδια και εν μέρει οι σωλήνες που δίνονται στο κιτ (ιδίως για τις ηλεκτρικές συνδέσεις) είναι εκτός κλίμακας. Μπορούν να αντικατασταθούν με καλώδια / σωληνάκια της  κατάλληλης διαμέτρου, αλλά τότε υπάρχει πρόβλημα με τους πλαστικούς ακροδέκτες που υπάρχουν στα κομμάτια. Δύο δυνατές λύσεις (χρησιμοποιήθηκαν και οι δύο, ανάλογα με την περίπτωση): α) κόβουμε τους ακροδέκτες και τους αντικαθιστούμε με πίρους κομμένους από ατσαλόβεργα 0,4 ή 0,6 mm. β) χρησιμοποιούμε ένα κομματάκι 5 mm από το μαύρο σωληνάκι που περιέχει το κιτ για προσομοίωση "βύσματος".

2. Οι κατά τα άλλα πολύ καλές και σε λογική σειρά οδηγίες περιέχουν τρία λάθη σε σχέση με τις χαλκομανίες. α) στο βήμα #15, η χαλκομανία #44 (Magneti Marelli) δεν πρέπει να κολληθεί πάνω στο κουτί των ηλεκτρονικών (κομμάτι #231Ι) αλλά στο πηνίο ανάφλεξης (κομμάτι #261Ι). β) Στο βήμα #40 η χαλκομανία που πρέπει να χρησιμοποιηθεί είναι η #40 (UFI) και όχι η #36. γ) Στο βήμα #81 η επιγραφή RENAULT elf δημιουργείται από τις χαλκομανίες #20 και # 21 και όχι τισ #32 (που πάνε μπρος και πίσω στο πίσω σπόιλερ).

Άνευ ετέρου, οι φωτογραφίες: