Θεόδωρε, επειδή όπως ανέφερα και σε προηγούμενο πόστ μου, έχω ακριβώς το ίδιο κιτ αλλά στην συσκευασία της Italeri του 2012 και το είχα ξεκινήσει κάπου τότε, είχα ψάξει αρκετά τα συν και τα πλην του κιτ.
Το rebox που έχει κάνει η academy είναι βασισμένο στο κιτ της Italeri του 2012 F/A-18G , το οποίο είναι αναβαθμισμένο σε σχέση με το πρώτο F/A-18F που κυκλοφόρησε η εταιρεία (δηλαδή το δεύτερο F/A-18F που έχεις κι εσύ).
Η αναβάθμιση που έκανε στα sprues ήταν να προσθέσει το "pizza box" (γι αυτό το έχει και το academy και όχι το Italeri), καθώς και να προσθέσει τα έξτρα κομμάτια που χρειάζονται για το Growler σε ένα έξτρα μικρό πλαίσιο.
Βέβαια υπάρχουν και λαθάκια στις γραμμώσεις από την Italeri, απλοϊκή λεπτομέρεια στο κόκπιτ όπως διαπίστωσες κι εσύ κτλ κτλ.
Μέσα σε αυτά τα έξτρα κομμάτια για το Growler , υπάρχουν και οι νεότερες εξαγωγές ECS που μπαίνουν ανάμεσα από τα κάθετα σταθερά. Τα super hornets (E/F) μέχρι το Lot 25 (μπλοκ παραγωγής 25) έχουν τις εξαγωγές που δίνονται από το κιτ της Ιταλέρι και είναι σαν ορθογώνιες (ενσωματωμένες στην άτρακτο), τα Lot 26 και πάνω (E/F/G) έχουν τις νεότερες εξαγωγές που είναι 5+5 οβάλ εξαγωγές. Επίσης τα νεότερα lot έχουν και το αναβαθμισμένο cockpit με τις μεγαλύτερες οθόνες (στο έξτρα μικρό πλαίσιο το νέο σκιάδιο του WSO)
Σε γενικές γραμμές τα lot 26 μπήκαν στο στόλο κάπου στο 2005-2006 (αν θυμάμαι καλά) και πλέον τις νεότερες οβάλ εξαγωγές τις έχουν όλα τα Super Hornets, ακόμα και τα παλιότερα lot (και νέο κόκπιτ).
Για την περίοδο 2002-2005 (OIF-OEF), όσες μοίρες είχαν Super Hornets είχαν πιο παλιά Lot , άρα και τις αρχικές εξαγωγές. Πρέπει να δεις δηλαδή το θέμα σου τι Bureau Number έχει , να βρεις το lot παραγωγής και να αποφασίσεις ποιες εξαγωγές θα βάλεις σε σχέση πάντα και με την περίοδο που πέταγε το θέμα σου.
Υπόψιν , πολλές μοίρες που είχαν παραλάβει αρχικά παλιότερα Lot, τα αντάλλαξαν με νεότερα μετά το 2007 και τα παλιότερα στάλθηκαν για αναβάθμιση.
Νομίζω η τελευταία μοίρα που έλαβε lot με τις παλιότερες εξαγωγές ήταν η VF-103, ενώ κάπου στο 2008-2009 τα αντάλλαξαν με νεότερα , ενώ η πρώτη μοίρα με -F που έλαβε τα lot 26 ήταν η VFA-32 το 2005.
Τα φλαπς βλέπω ότι έχουν κοπεί σε λανθασμένο σημείο στην κάτω πλευρά. Το κομμάτι που έχεις σημειώσει και με βελάκι, αποτελεί μέρος του φλαπ και όχι της πτέρυγας. Ουσιαστικά από κάτω, είναι ένα μεγάλο κομμάτι το φλαπ και από την πάνω πλευρά υπάρχει και ένα επιπλέον που “κλείνει” το κενό για να στο περιγράψω με απλό τρόπο.
Δες κι εδώ
https://www.cybermodeler.com/aircraft/fa-18/images/frouch_cf-18_07.jpg https://b-domke.de/AviationImages/Superbug/Images/4050.jpg Εγώ πχ κόβω το φλαπ από κάτω στο σημείο του και τροχίζω το πάνω για να πάρει την κούρμπα του φλαπ. Το έξτρα άνωθεν κομμάτι του φλαπ καταστρέφεται (αναγκαστικά) από τα κοψίματα και τα τροχίσματα και μετά φτιάχνω νέο από φύλλο πλαστικού.
Βέβαια πλέον εγώ δεν θα το πείραζα για να μην πάει στραβά η όποια διόρθωση, εξάλλου, πολλοί θα το δουν, ελάχιστοι θα το καταλάβουν.
Καλή συνέχεια εύχομαι.