Καλημέρα σε όλους
Charlie μην μπεις στη διαδικασία να κάνεις οποιαδήποτε διόρθωση διότι...πιθανότατα δεν απαιτείται. Και εξηγώ:
Τα παρακάτω ισχύουν σίγουρα για τα F-16 και με ένα τηλεφώνημα επιβεβαιώθηκαν και για τα γαλλικά τριγωνικά προϊόντα προγεύματος (...τυροπιτάκια).
Η "στάση" του αεροσκάφους στο έδαφος εξαρτάται (εκτός από κάποιους άλλους παράγοντες) από το βάρους του και τον τρόπο με τον οποίο αυτό κατανέμεται επί του αφους. Κύριαρχο ρόλο παίζει προφανώς το καύσιμο.
Όσο καταναλώνεται το καύσιμο το κέντρο βάρους του άφους μετατοπίζεται προς τα πίσω. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βλέπουμε το άφος στην "κανονική" του στάση πριν την πτήση με πλήρες καυσιμο, όπως το άφος που φωτογράφισε ο Μαθιός στην 110ΠΜ.
Μέτα την πτήση βλέπουμε το ρηνιαίο σκέλος να έχει εκταθεί λόγω της κατανάλωσης καυσίμου που έχει προηγηθεί, οπότε μπορείς να θεωρήσεις το μοντέλο σου άδειο από καύσιμο και είσαι πρώτος
....με ένα σκοτεινό σημείο. Μαζί με την έκταση του σκέλους, "ψηλώνει" και όλο το υπόλοιπο εμπρόσθιο τμήμα σκάφος. Π.χ και το ρύγχος/pitot θα πρέπει να φαίνεται ψηλότερα στο μοντέλο σου. Τώρα για την ενδεχόμενη κομπίνα της Kinetic δεν πρόκειται να βάλω το χέρι μου στη φωτιά.
Στο τηλεφώνημα επίσης μου είπαν οτι στα διθέσια δίλιτρα η έκταση του nose landing gear είναι εντονότερη.
Συγγνώμη αν σε κούρασα και ελπίζω να βοήθησα!