Νομίζω ότι θέλει κάποια πραγματάκια η βάση. Κατ' αρχήν, όπως λες, τα χόρτα πρέπει να πάνε κοντά στο φράχτη και όχι στο δρόμο γιατί στο δρόμο πατιούνται. Εκτός αν είναι εγκαταλελειμένο εκεί το όχημα, οπότε ο δρόμος δεν χρησιμοποιείται, άρα είναι ΟΚ όπως το έχεις κάνει αλλά καλύτερα να μπουν με οδηγό την τοποθέτηση του οχήματος ώστε να είναι στα σωστά σημεία γύρω από αυτό.
Το συρματόπλεγμα κάτι θέλει. Βέβαια δεν υπάρχει κάποιο στάνταρ, οπότε από μία άποψη τα πάντα είναι σωστά, και δεν ξέρω πώς ήταν στη Σοβιετική Ένωση ή πώς είναι στη Ρωσία. Αλλά με τα ελληνικά δεδομένα μου φαίνεται κάπως. Πρώτον, νομίζω ότι είναι χαμηλό. Συνήθως το ύψος μιας περίφραξης τέτοιου τύπου είναι 1.80 με 2 μέτρα. Αυτό σημαίνει στην 1/43 4,5 με 4,7 εκατοστά (το κάθετο τμήμα). Δεύτερον, το κάθετο πλέγμα θα πρέπει να φτάνει πιο ψηλά ενώ η γωνία που έχει το αγκαθωτό θα πρέπει να είναι πιο μικρή σε μήκος. Π.χ. να μοιάζει κάπως έτσι.
Επιπλέον, θα πρέπει ή να βάλεις τους στύλους τελείως στην άκρη της βάσης ή να βάλεις πλέγμα που να εξέχει από τους στύλους ώστε να φαίνεται ότι η περίφραξη συνεχίζεται. Αν το αφήσεις έτσι μοιάζει σαν να μπορείς να περάσεις από το πλάι και από τις δύο μεριές, σαν να είναι αυτό το κομμάτι όλη κι όλη η περίφραξη.
Τέλος πιστεύω ότι πρέπει να το βάψεις τώρα το συρματόπλεγμα για να μην σε μπερδεύει. Μετά από τις συζητήσεις που είχαμε εδώ έκανα μια δοκιμή με το απόθεμα τουλίου που έχω και μου βγήκε πολύ ωραίο. Το έβαψα πρώτα με μαύρο primer, μετά με κεραμιδί-σκουριά primer και τέλος πέρασα ελάχιστα λίγο steeel και ξαναψέκασα λίγο μαύρο για να καλύψω όπου έπεσε πολύ steel. Βγήκε σούπερ για σκουριασμένο συρματόπλεγμα. Τώρα ψάχνω βάση για να το βάλω...