Αποστολέας Θέμα: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri  (Αναγνώστηκε 1510 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« στις: Φεβρουάριος 14, 2021, 08:50:57 μμ »
Εδώ και μερικές εβδομάδες και παράλληλα με την κατασκευή των Monza έχω ξεκινήσει και την κατασκευή της πρώτης μου F1, της Renault RE20 της Italeri στην κλίμακα 1/12, όπως οδηγήθηκε στην αγωνιστική σεζόν 1980 από τον René Arnoux.



Τα του μονοθέσιου και του οδηγού του τα 'χει περιγράψει γλαφυρότατα ο Σταύρος ο Λιάτης όταν έφτιαξε το ίδιο μοντέλο (αλλά με βάση το κιτ της Tamiya) πριν κάπου 10 χρόνια, οπότε δεν θα επανέλθω και προχωρώ αμέσως στο ψητό.

Το κιτ της Italeri είναι επανέκδοση το 2019 παλιότερου κιτ της Protar και όχι της Tamiya όπως γράφουν οι Scalemates.



Δεν μπόρεσα να εντοπίσω στο διαδίκτυο πότε πρωτοκυκλοφόρησε από την Protar, αλλά εμφανίζεται ήδη στον κατάλογο της Protar του 1982 (όπου υπάρχει και φωτογραφία του κιτ με τον René Arnoux)! Στο κάτω μέρος του μονοκόκ έχει ανάγλυφη την υπογραφή του Provini Tarquinio, του αφεντικού της Pro-tar.

         

Το πρωτότυπο δίνονταν (υποθέτω εν μέρει) σε μέταλλο, το οποίο η Italeri αντικατέστησε παντού με πλαστικό. Τα sprues του κιτ σε πρώτο έλεγχο δείχνουν μπόλικη λεπτομέρεια, η οποία λογικά υποστηρίζεται από τα 500+ κομμάτια του κιτ. Άφθονο φλας – την ποιότητα του πλαστικού και της συναρμογής θα την δούμε στην πορεία… Επιπλέον υπάρχουν τα λάστιχα (με επιγραφή Michelin), σωληνάκια και καλώδια διαφόρων διαμέτρων και χρωμάτων, χάλκινο σύρμα, βίδες, παξιμάδια και πλαστικό λεπτό πλέγμα. Οι χαλκομανίες (που παρέχουν και εναλλακτικό livery – αριθμός 15, οδηγός Jean-Pierre Jabouille) γεμίζουν ένα φύλλο Α4 και είναι της Cartograph, οπότε λογικά δεν θα έχουμε προβλήματα.



Δεδομένης της απειρίας μου στο είδος, το μοντέλο θα κατασκευαστεί ΟΟΒ και σύμφωνα με τις οδηγίες. Σε μια πρώτη φάση η βάση του μονοκόκ βάφτηκε σύμφωνα με τις οδηγίες. Ας σημειωθεί ότι η Italeri προτείνει άβαφτα τα κομμάτια όπου το χρώμα του πλαστικού ταιριάζει λίγο-πολύ με την πραγματικότητα - πρόταση που δεν θα ακολουθήσω. Έτσι χρησιμοποιήθηκαν Humbrol #69 για το κίτρινο και Tamiya TS-29 και TS-17 για το μαύρο και το αλουμίνιο αντίστοιχα:



Στη συνέχεια ετοιμάστηκαν τα κομμάτια της μπροστινής ανάρτησης που δένουν στη βάση του μονοκόκ και συναρμολογήθηκαν...

      

Για τα μαύρα καλώδια, αντικαταστάθηκε το καλώδιο του κιτ (1,1 mm) με λεπτότερο (0,8 mm) από τη συλλογή μου εντοσθίων ηλεκτρονικών συσκευών. Τέλος ετοιμάστηκαν τα κομμάτια του συστήματος διεύθυνσης:



Το δέρμα του τιμονιού έγινε με πινελάκι με μείγμα 1:1 XF-79 και XF-2. Σε μια δεύτερη φάση ασχολήθηκα με το κόκπιτ και τη συνδεσμολογία των ηλεκτρικών. Χωρίς πολλά λόγια σας παραθέτω τις φωτογραφίες που βασικά ακολουθούν και την χρονολογική σειρά των εργασιών:

         

         

                

Και μια γενική άποψη της κατάστασης:

   

Η μόνη παρέμβαση μέχρι αυτό το στάδιο ήταν η αντικατάσταση των καλωδίων του κιτ με λεπτότερα. Στη συνέχεια ασχολήθηκα με την μπροστινή ανάρτηση και τα ψυγεία νερού. Στην μπροστινή ανάρτηση ετοιμάστηκαν κατ' άρχήν τα δισκόφρενα. Οι δίσκοι βάφτηκαν με Metalcote polished steel, οι πλήμνες με TS-29 και οι δαγκάνες με Humbrol #11. Κι εκεί που ετοιμαζόμουν να πάρω μια βελόνα και ν' αρχίσω να ανοίγω τρύπες στους δίσκους, διαπίστωσα ότι αυτοί είναι τρυπημένοι από τη μαμά τους:

      

Στο σημείο αυτό μπορώ ήδη να πω ότι σε σύγκριση με το κιτ της Tamiya όπως το βλέπω στην κατασκευή του Λιάτη, το κιτ της Protar προσφέρει πολύ περισσότερη λεπτομέρεια και φίνο καλούπωμα... Στη συνέχεια ετοιμάστηκαν οι σωληνώσεις. Το σωληνάκι του κιτ διαμέτρου 1 mm  αντικαταστάθηκε στα τμήματα από το "Τ" έως τις δαγκάνες με καλώδιάκι 0,8 mm και από το "Τ" προς το κεντρικό σύστημα με breaded line επίσης 0,8 mm. Για την σύνδεση της breaded line ανοίχτηκε στο πόδι του "Τ" τρύπα 0,9 mm. Μετά την συναρμολόγηση όλων των κομματιών τα φρένα δείχνουν έτσι:

         

Τέλος τα δισκόφρενα μονταρίστηκαν πάνω στα κάτω ψαλίδια (βαμμένα με TS-38) και αναμένουν να στεγνώσουν και να γυαλιστούν τα κίτρινα καλύμματα για να συναρμολογηθούν με το μονοκόκ:

   

Σειρά πήραν κατόπιν τα ψυγεία νερού. Κατασκευάστηκαν οι σήτες που υπάρχουν στο κάτω μέρος, ετοιμάστηκαν οι αεραγωγοί και το σύνολο μονταρίστηκε πάνω στο μονοκόκ:

         

   

Στη συνέχεια προβλέπεται να ξεκινήσω τον κινητήρα. Να 'στε όλοι καλά!

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2804
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 17, 2021, 07:27:49 μμ »
Ασταμάτητος Κωνσταντίνε! Μπράβο, ωραίο θέμα διάλεξες, δύσκολο βέβαια αλλά δεν σε φοβάμαι!
Θα παρακολουθώ ως ''μαθητής'' καθότι μπορεί να πιάνεις πρώτη φορά φόρμουλα αλλά έχεις αρκετή εμπειρία οπότε για μένα τον ανίδεο κάτι είναι και αυτό! :mrgreen: :mrgreen: ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος Kostis Pap

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3381
  • Τόπος: Αθήνα
    • coarse landscapes
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 17, 2021, 10:40:57 μμ »
Κωνσταντίνε, έχω εντυπωσιαστεί από τις κατασκευές σου. Δεν έχω σχολιάσει μέχρι τώρα γιατί δεν γνωρίζω καθόλου αυτήν την κατηγορία, αλλά οφείλω να πω ότι παρακολουθώ τις αναρτήσεις σου (no pun intended) με πολύ ενδιαφέρον σε μια θεματολογία που μέχρι τώρα ήταν εκτός για εμένα.

Αποσυνδεδεμένος nick2

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2911
  • Age: 56
  • Τόπος: πειραιας
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 18, 2021, 09:50:00 μμ »
Πιάσαμε και τις πίστες τώρα...........???

Εξαιρετικά.......

Ελπίζουμε και σε μια 6τροχη tyrrell πλέον.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 18, 2021, 11:50:36 μμ »
Αλέξανδρε, Κωστή και Νίκο ευχαριστώ πολύ για την υποδοχή και τα καλά λόγια! Η ενασχόληση με την F1 είχε ως αφορμή την συμπλήρωση 70 χρόνων από την εμφάνιση αυτής της κατηγορίας, και η επιλογή της δεκαετίας του '80, έτσι για να θυμηθώ τα νιάτα μου, τότε που δεν έχανα αγώνα στην τηλεόραση... Δεν έχω στο στοκ μου άλλο κιτ του είδους - ίσως ασχοληθώ με την JP του Fittipaldi αν και όταν την κυκλοφορήσει κάποτε η Pocher στην 1/8. Κι ως τότε έχω μπόλικα "πολιτικά" οχήματα για φτιάξιμο και μερικά αγωνιστικά, αλλά της δεκαετίας του '30...

Αποσυνδεδεμένος nick2

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2911
  • Age: 56
  • Τόπος: πειραιας
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 20, 2021, 11:17:29 πμ »
Χρόνια πολλά λοιπόν και σε σένα και στην.........κατηγορία της F1. :D

Δεν ξέρω αν ζούσες στην Ελλάδα την δεκαετία του '80, αλλά θυμάμαι πως τότε η τηλεόραση έδειχνε κάθε χρόνο τον αγώνα του Μονακό και της Ιταλίας.
Ως εκεί. Τα υπόλοιπα υπήρχαν στην ....φαντασία μας.

Κάπου, κάπως, δεν θυμάμαι πως, βλέπαμε τα περίεργα αυτοκίνητα όπως την Ferrari με το τεράστιο "μπουρί" πάνω από τον οδηγό, τις εξάτροχες Tyrrell, τις ολόμαυρες γυαλιστερές Lotus ή τις τεράστιες Brabham......

Τέλος πάντων, θα "αρκεστούμε" στα πολιτικά οχήματα του '30 που μας ετοιμάζεις, θα μας επιτρέψεις όμως να περιμένουμε κάποια στιγμή και μια εξάτροχη Tyrell από τα χέρια σου...

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 20, 2021, 01:10:32 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Νίκο! Όντως την δεκαετία του '80 δεν ήμουν στην Ελλάδα, και στην Ελβετία όπου ζούσα η τηλεόραση έδειχνε όλους τους αγώνες ανελλιπώς... Όσο για την Tyrell P34, ομολογώ ότι με βάζεις σε σκέψεις - μιας και υπάρχει μια σχετικά πρόσφατη (2017) επανέκδοση από την Tamiya στην 1/12, που πέφτει δηλ. μέσα στις κλίμακες που με ενδιαφέρουν. Ίδωμεν... αν την βρω κάπου σε λογική τιμή...

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 21, 2021, 10:52:50 πμ »
Καλημέρα σε όλους!

Την εβδομάδα που πέρασε κατ' αρχήν γυαλίστηκαν τα καλύμματα της μπροστινής ανάρτησης και προσαρμόστηκαν στο μονοκόκ:

   

Στη συνέχεια ετοιμάστηκα οι σήτες και τα σώματα των intercooler και συναρμολογήθηκαν με το μονοκόκ πίσω από τα ψυγεία νερού. Αξιοσημείωτος ο κυκεώνας σωληνώσεν στο πίσω μέρος του ρεζερβουάρ:

         

Κατόπιν περάσαμε στον κινητήρα: Ετοιμάστηκαν τα σώματα των κυλίνδρων (2 x 3) και προσαρμόστηκαν στο κύριο σώμα που δίνεται σε ένα κομμάτι με το κιβώτιο ταχυτήτων και διαφορικό και χρειάστηκε κάποιο πολύπλοκο μασκάρισμα. Για το χαρακτηριστικό μπλε του κυρίου σώματος και των καπακιών χρησιμοποιήθηκε TS-44.

         

Και αφού προστέθηκαν τα  ελατήρια και αμορτισέρ της πίσω ανάρτησης...

   

... και διάφορα άλλα λιλιά, ιδού το μέχρι στιγμής αποτέλεσμα:

      

Σε κάποια ενδιάμεσα, ξεβάφτηκαν οι (απαίσια) χρωμιωμένες ζάντες (επάνω σειρά) σε λουτρό χλωρίνης και ξαναβάφτηκαν με Humbrol #191 (κάτω σειρά):



Στην επόμενη φάση θα περατωθεί αυτό το στάδιο ενασχόλησης με τον κινητήρα με την ετοιμασία του συστήματος χρονισμού πριν περάσω στο κιβώτιο ταχυτητων/διαφορικό. Καλή Κυριακή!


Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 09:56:51 πμ »
Την εβδομάδα που πέρασε τελείωσε η συναρμολόγηση των μηχανισμών χρονισμού:



Δυστυχώς, απ' όλην αυτή τη δουλειά δεν θα φαίνεται σχεδόν τίποτα, καθώς πάει και κολλάει στο πίσω μέρος του ρεζερβουάρ (ένα από τα πιο δύσκολα σημεία της όλης συναρμολόγησης). Στη συνέχεια ξεκίνησα με τα κομμάτια της πίσω ανάρτησης: Ετοιμάστηκαν τα πάνω ψαλίδια, η ουρά του κιβωτίου ταχυτήτων, οι σύνδεσμοι των ημιαξονίων, η αντιστρεπτική και ένα δοχείο πίεσης που συνδέεται με το κιβώτιο και δεν ξέρω τι είναι (αν κάποιος ξέρει, ας μου το πει...):

            

Έπονται τα κάτω ψαλίδια και τα δισκόφρενα. Καλή Κυριακή!


Αποσυνδεδεμένος KWSTAS

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4172
  • Age: 53
  • Τόπος: PERISTERI_ATHENS
  • There are no perfect models but we will keep tryin
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 03:20:47 μμ »
Το χρώμιο στις ζάντες πλησιάζει το εργοστασιακό του κιτ
που είναι πολύ δύσκολο γενικά να το πετύχεις. Έβαλες
γυαλιστερό υπόστρωμα;

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 05:54:52 μμ »
Το χρώμιο στις ζάντες πλησιάζει το εργοστασιακό του κιτ που είναι πολύ δύσκολο γενικά να το πετύχεις. Έβαλες γυαλιστερό υπόστρωμα;
Όχι, είναι σπρέι Humbrol #191 (Chrome Silver) πάνω σε γκρι αστάρι, επίσης Humbrol. Με δεδομένη την μεγάλη καλυπτότητα των σπρέι σε σχέση με τον αερογράφο, ένα black gloss από κάτω δεν προσφέρει πολλά πράγματα...

Αποσυνδεδεμένος sluff

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3864
  • Age: 44
  • Τόπος: ΒΟΛΟΣ
  • ΣΤΑΘΗΣ
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 07:43:24 μμ »
Την εβδομάδα που πέρασε τελείωσε η συναρμολόγηση των μηχανισμών χρονισμού:


Ελπίζω να τοποθετήθηκαν σωστά οι μοίρες χρονισμού στον κινητήρα,να μην έχουμε προβλήματα οταν πάει να πάρει εμπρός.. :mrgreen:
Δηλώνω έκπληκτος με την λεπτομέρεια(άλλη μια φορά).
Καλή συνέχεια Κωνσταντίνε! ::salut::

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 28, 2021, 07:59:18 μμ »
Να 'σαι καλά Στάθη! Η λεπτομέρεια αυτή τη φορά είναι 100% του κιτ και όχι δική μου. Έχω κάνει και μερικά άλλα 12άρια (Tamiya, Revell, Italeri) αλλά αυτό της Protar με εξέπληξε και μένα ως προς το λεπτομερές περιεχόμενο.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #13 στις: Μάρτιος 10, 2021, 12:58:34 μμ »
Καλημέρα φίλοι μου!

Το περασμένο επταήμερο συνεχίστηκε κατ' αρχήν η δουλειά στην πίσω ανάρτηση με την προσθήκη των κάτω ψαλιδιών και των δισκόφρενων:

   

Στη συνέχεια, το μπλοκ κινητήρας-πίσω ανάρτηση ενώθηκε με το μονοκόκ στο πίσω μέρος του ρεζερβουάρ σε μια επίπονη και αργή διαδικασία λόγω της στενότητας του χώρου μέσα στον οποίο πρέπει να συνδεθούν οι (σχετικά δύσκαμπτες) σωληνώσεις από τα ψυγεία νερού. Εν πάση περιπτώσει, τέλος καλό, όλα καλά, η ένωση έγινε και ο ασθενής επέζησε:

   

Κι έτσι έχουμε για πρώτη φορά μια ιδέα του συνόλου του οχήματος, το οποίο ήδη (χωρίς το ρύγχος και τα πίσω σπόιλερ) φτάνει τα 33 εκ. μήκος:

      

Σειρά πήραν κατόπιν οι υπερσυμπιεστές, όπου συναρμολογήθηκε το σύστημα τουρμπίνα-συμπιεστής. Μια ιδέα για την λεπτομέρεια του κιτ δίνει ο αριθμός των 19 κομματιών απ' τα οποία αποτελείται το καθένα από τα δύο συστήματα:



Να 'στε όλοι καλά!

Αποσυνδεδεμένος KWSTAS

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4172
  • Age: 53
  • Τόπος: PERISTERI_ATHENS
  • There are no perfect models but we will keep tryin
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #14 στις: Μάρτιος 11, 2021, 01:42:31 πμ »
Έχω πάρει φουντούνια και παρακολουθώ.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #15 στις: Μάρτιος 11, 2021, 07:25:00 πμ »
Πρόσεξε, είναι εθιστικά και παχαίνουν...

Αποσυνδεδεμένος dive

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 5355
  • Age: 46
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Βελετάς Δημήτριος - Γεννημένος λάθος εποχή
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #16 στις: Μάρτιος 11, 2021, 10:44:38 πμ »
αξιοπαθυμαστη δουλεια με εκπληκτικό αποτέλεσμα. ::salut::
 ::keep_mod::

I WALK THE PATH OF THE DARK SIDE

Αποσυνδεδεμένος hellenicopter

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 468
  • Τόπος: Τί Λωζάννη, τί Κοζάνη...
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
    • Hellenicopter
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #17 στις: Μάρτιος 11, 2021, 11:48:25 πμ »
Καλημέρα Κώστα,
Εκτός ότι ζηλεύω την ποιότητα των υπέροχων κατασκευών σου, ζηλεύω και τον χρόνο που τους αφιερώνεις, μακάρι να είχα το 1/10 αυτού!
Προς το παρόν απολαμβάνω τους καφέδες μου (χωρίς ζάχαρη) με τις κατασκευές σου, αλλιώς θα ήμουν παχύσαρκος μέχρι τώρα...  :mrgreen:
Ταξιδεύω και 'γώ στον χρόνο με την Φ1 ( αν και είμαι περισσότερο της γενιάς του Σέννα και του Μάνσελ - τον Γάλλο δεν τον αναφέρω επίτηδες  :evil: )...

Καλή συνέχεια
 ::salut::

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #18 στις: Μάρτιος 11, 2021, 01:33:31 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια Δημήτρηδες!

Ο χρόνος που διαθέτω έχει έρθει μαζί με διάφορα άλλα παρεπόμενα, που οι αρχαίοι ημών πρόγονοι συνόψισαν στο γνωστό ρητό "Δεινόν το γήρας, ου γαρ έρχεται μόνον"...

Ο Alain δεν μοιάζει να έχει πολλές συμπάθειες... Και του Arnoux  του έκανε τη ζωή δύσκολη όταν ήταν μαζί στην Renault.

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6021
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #19 στις: Μάρτιος 12, 2021, 10:53:48 πμ »
Yπήρξαν 2 Alain...Ο ενας μέχρι το 1984 και ο άλλος μετά το 84..
Ο ενας "βασιλιάς χωρίς στέμμα" (οι παλιότεροι θυμούνται άραγε το ομότιτλο άρθρο των παλαιών καλών 4 τροχών για τους καλύτερους οδηγούς που δεν έγιναν πρωταθλητές)
και ο άλλος "καθηγητής". Το να κοντράρεις στα ίσα έναν Νικι Λάουντα και να χάνεις το πρωτάθλημα για μισό βαθμό...σε αλλάζει.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #20 στις: Μάρτιος 12, 2021, 12:25:56 μμ »
Σωστός...

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #21 στις: Μάρτιος 21, 2021, 12:06:03 μμ »
Καλημέρα φίλοι μου!

Παρόλο που το περασμένο 10ήμερο αναλώθηκε κυρίως από την περάτωση της τριλογίας των Alfa, βρέθηκε κάποιος χρόνος για να προχωρήσει και η κατασκευή της Renault. Συγκεκριμένα με την προσθήκη των υπερσυμπιεστών, των εισαγωγών και των εξατμίσεων και τη σύνδεση όσων σωληνώσεων και καλωδίων είχαν απομείνει, έχει ολοκληρωθεί κατά 99% το μηχανικό μέρος της κατασκευής. Εδώ μερικές φωτογραφίες από τα οπίσθια του οχήματος:

         

 

Κατά την συναρμολόγηση των υπερσυμπιεστών που συνδέονται ο καθένας με τα υπόλοιπα κομμάτια σε τέσσερα σημεία (3 σωλήνες εξαγωγής και intercooler) φάνηκε η ποιότητα της συναρμογής αυτού του κιτ, καθώς χάρη σε ημικυλινδρικούς πίρους και αντίστοιχες ημικυκλικές τρύπες ο προσανατολισμός των κομματιών είναι τέτοιος ώστε η τελική σύνδεση, ιδίως με τις εξαγωγές (που δίνονται σε 3 χωριστά κομμάτια και όχι σε ένα προκαλουπωμένο χταπόδι, ως συνήθως), να γίνεται "γλιστρώντας"  8) .

Επίσης συναρμολογήθηκαν οι ζάντες και περάστηκαν τα λάστιχα αφού πρώτα τρίφτηκαν στον ταχυτροχό για να φύγουν όσο γίνεται οι ραφές:



Από αύριο ξεκινάει η ενασχόληση με τα καλύμματα. Καλή Κυριακή!

Αποσυνδεδεμένος KWSTAS

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4172
  • Age: 53
  • Τόπος: PERISTERI_ATHENS
  • There are no perfect models but we will keep tryin
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #22 στις: Μάρτιος 21, 2021, 01:31:43 μμ »
Σούπερ.
Spoiler (hover to show)

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #23 στις: Μάρτιος 21, 2021, 01:43:21 μμ »
Ευχαριστώ πολύ Κώστα! Πάντως και το φορτηγάκι, παρά τα προβλήματα μια χαρά έδεσε. Νομίζω ότι κι οι δυο μας έχουμε αρκετή πείρα, ώστε να ξέρουμε σε ποια σημεία πρέπει να επέμβουμε για να τα φέρουμε στα ίσα τους όταν χρειαστεί. Στην Renault προς το παρόν δεν έχει χρειαστεί. Αλλά στα Pocher μου είναι καθημερινή δουλειά...

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1254
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Renault RE20 Turbo 1/12 by Italeri
« Απάντηση #24 στις: Μάρτιος 27, 2021, 05:58:43 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!

Στο πλαίσιο της ενασχόλησης με τα καλύμματα κατ' αρχή έπεσε το βάψιμο, με μόνη αξιοσημείωτη ιδιαιτερότητα το απαιτητικό μασκάρισμα για το μαύρισμα του εσωτερικού της ατράκτου:

   

Στην συνέχεια συναρμολογήθηκαν τα υπολειπόμενα κομμάτια...

         

 

... και κολλήθηκαν οι χαλκομανίες:

      

Στις χαλκομανίες της ατράκτου υπάρχουν κάμποσες ατέλειες. Δεδομένου ωστόσο ότι για πρώτη φορά είχα να κάνω με τέτοια "σεντόνια" είμαι αρκετά ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα - για την βιτρίνα είναι μια χαρά. Απομένει τώρα το βερνίκωμα (στα πλαϊνά πάνελ έχει γίνει ήδη) και γυάλισμα, οπότε λογικά σε μια βδομάδα θα έχει γίνει και η τελική συναρμολόγηση.

Καλό Σαββατοκύριακο!

Tags: