Αποστολέας Θέμα: Σάιτ με κατεστραμμένα οχήματα, κτίρια, ιδέες για διοράματα..  (Αναγνώστηκε 1425 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sluff

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4080
  • Age: 47
  • Τόπος: ΒΟΛΟΣ
  • ΣΤΑΘΗΣ
Καθώς έψαχνα εικόνες για το UAZ φτιάχνω, έπεσα πάνω σε αυτό το πολύ ωραίο σαιτ με εικόνες απο τhn ερειπωμένη περιοχή του chornobyl στο οποίο μπορείτε να βρείτε κατεστραμμένα οχήματα, κτίρια και γενικά πολύ ωραίες ιδέες για διοράματα..Ξεκινήστε απο την κατηγορία technique..
Μερικά δείγματα φωτογραφιών,η χαρά της σκουριάς :mrgreen:





το λινκ..
http://lplaces.com/en/technique

Αξίζει πραγματικά  μια περιήγησή στο σαιτ βρήκα πάρα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα για το πως είναι τώρα ο χώρος που έχασαν τόσοι άνθρωποι την Ζώη τους και άλλοι χιλιάδες υπέφεραν απο ασθένειες.. ::salut::








Αποσυνδεδεμένος Kostis Pap

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 3655
  • Τόπος: Αθήνα
    • coarse landscapes
Απ: Σάιτ με κατεστραμμένα οχήματα, κτίρια, ιδέες για διοράματα..
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουαρίου 06, 2021, 09:46:47 μμ »
Πάρα πολύ ενδιαφέρον! Ευχαριστούμε πολύ!

Αποσυνδεδεμένος KWSTAS

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4283
  • Age: 56
  • Τόπος: PERISTERI_ATHENS
  • There are no perfect models but we will keep tryin
Απ: Σάιτ με κατεστραμμένα οχήματα, κτίρια, ιδέες για διοράματα..
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουαρίου 07, 2021, 04:27:00 πμ »
Όπως είχε γράψει κάποτε και ο Κωστής για το διόραμά μου Pripyat Ghosts
Ένα Pripyat θέμα είναι απαραίτητο να κάνει τουλάχιστον μια φορά ο κάθε μοντελιστής.

Είχα κάποιες - αρκετές ιδέες γι αντίστοιχα διοράματα καθώς το θέμα Post
Apocalypse με απασχολεί εδώ και μια 12ετία , αλλά δεν ξεκίνησαν λόγω
έλλειψης ή μη ύπαρξης βασικών μοντέλων για την κατασκευή τους.  ::salut::

Αποσυνδεδεμένος sluff

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4080
  • Age: 47
  • Τόπος: ΒΟΛΟΣ
  • ΣΤΑΘΗΣ
Απ: Σάιτ με κατεστραμμένα οχήματα, κτίρια, ιδέες για διοράματα..
« Απάντηση #3 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2022, 05:42:57 μμ »
Για να μην ανοιγω καινουργιο θεμα,μια ωραια κατασκευη που ειδα και μου αρεσε με απλα υλικα και απειρες εφαρμογες..Χαρτονι και αρμοστοκος!!

https://www.facebook.com/groups/812442282225658/permalink/2763749653761568/

Αποσυνδεδεμένος KWSTAS

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4283
  • Age: 56
  • Τόπος: PERISTERI_ATHENS
  • There are no perfect models but we will keep tryin
Απ: Σάιτ με κατεστραμμένα οχήματα, κτίρια, ιδέες για διοράματα..
« Απάντηση #4 στις: Σεπτεμβρίου 17, 2022, 08:54:14 μμ »
Το χαρτόνι είναι βασικό υλικό στις κατασκευές μου.
Όπου αποτυγχάνει λόγω σύνθεσης μπαίνει κατ' ανάγκη
Φ.Π. Η γέφυρα εδώ έχει φτιαχτεί με χαρτόνι 1.5 + 2 mm,
φελλό  και ξυλόστοκο για ομογενοποίηση και υφή. Μπήκαν
και κάποιες διατομές Ι από Evergreen.


Tags: