Modelclub.gr Φόρουμ

Scale Games IIΙ: Alfa Romeo 8C 2300 Monza, 1:18, by Bburago (Αναγνώστηκε 1119 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1055
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Scale Games IIΙ: Alfa Romeo 8C 2300 Monza, 1:18, by Bburago
Οκτώβριος 18, 2020, 01:16:29 μμ
Καλημέρα φίλοι μου

Τρεις και το λουρί της μάνας λοιπόν... Το diecast της Bburago έρχεται σ' αυτήν τη μορφή:

   

Η εμφανέστερη διαφορά από τα μεγαλύτερα αδελφάκια του είναι η ύπαρξη ρεζέρβας στο δεξί πλευρό. Οι υπόλοιπες εμφανίζονται μετά την αποσυναρμολόγηση... Η οποία ευτυχώς ήταν απροβλημάτιστη. Αφού αφαιρεθούν οι δύο βίδες που ενώνουν το πλαίσιο με το αμάξωμα, τα υπόλοιπα είναι πολύ εύκολα καθώς όλα τα επιμέρους κομμάτια είναι θηλυκωτά. Ιδού τα λοιπόν φύρδην-μίγδην μέσα στο κουτί τους και τακτοποιημένα κατά κατηγορία:

         

Σε μια πρώτη φάση αποχρωμιώθηκαν (με δυσκολία) ζάντες, εξάτμιση και τα περιφερειακά κομμάτια του κινητήρα με λουτρό χλωρίνης. Στη συνέχεια εξετάστηκαν οι βασικές απαραίτητες παρεμβάσεις. Έτσι στο αμάξωμα πρέπει να λεπτύνουν οι ράβδοι στήριξης των φτερών, να κλείσει η τρύπα όπου στερεώνεται η ρεζέρβα και η υποδοχή για το παρμπρίζ του συνοδηγού. Αξιοσημείωτη επίσης η κακή ποιότητα του βαψίματος που αναδεικνύεται από την κοντινή φωτογράφιση (θα δούμε αργότερα αν και πώς θα το αντιμετωπίσουμε):



Στον κινητήρα λείπει το κιβώτιο χρονισμού, ντιστριμπιτέρ, πολλαπλασιαστής και κάθε είδους σωλήνες και καλώδια, ενώ τα περιφερειακά κομμάτια δίνονται μονοκόμματα και σε λάθος θέσεις και λείπει τελείως η όμορφη κόρνα. Στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη λείπει το ψυγείο, οι ράβδοι μετάδοσης των φρένων, ενώ το σύστημα διεύθυνσης είναι λάθος προκειμένου να στρίβουν οι ρόδες από το τιμόνι. Στα κομμάτια που παριστάνουν τα περιφερειακά συστήματα θα γίνουν τομές για να τοποθετηθούν στη σωστή θέση και να συμπληρωθούν με ό,τι λείπει:



Πεδίον δόξης λαμπρόν για σκρατσιές λοιπόν... Σε μια πρώτη φάση παρεμβάσεων προστέθηκε στο σώμα του κινητήρα το κιβώτιο χρονισμού και το καπάκι του κιβωτίου ταχυτήτων καθώς και ένα μπουζί που πιθανότατα έσπασε και χάθηκε κατά την αποσυναρμολόγηση:

   

Περισσότερα σε μια βδομάδα. Καλή Κυριακή!

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1055
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Καλησπέρα φίλοι μου!

Την βδομάδα που πέρασε ασχολήθηκα κυρίως με τις απαραίτητες ιδιοκατασκευές γύρω από τον κινητήρα. Έτσι οι χοντροκομμένοι λεβιέδες ταχυτήτων και χειρόφρενου αντικαταστάθηκαν με λεπτότερους διατηρώντας ωστόσο τις βάσεις τους για τη συναρμολόγηση. Όπως βλέπετε για το λεβιέ των ταχυτήτων χρησιμοποιήθηκε καρφίτσα με σφαιρικό κεφαλάκι:

   

Από χοντρό συνδετήρα φτιάχτηκαν οι σωλήνες ψύξης:



Από φύλλα στυρενίου και διάφορα σωληνάκια κατασκευάστηκαν ντιστριμπιτέρ και πολλαπλασιαστής, η κόρνα (σε τόρνο χειρός = Dremel...) και η εισαγωγή αέρα με την σήτα της (χρησιμοποιώντας εδώ το πλέγμα που δίνει η Italeri):

      

Από τα περιφερειακά συστήματα (αυτά που προόριζα για κοπή στο προηγούμενο update) χρησιμοποιήθηκαν αυτούσια μόνο το δυναμό και ο υπερσυμπιεστής. Στην αντλία νερού προστέθηκε ο άξονας και η φλάντζα σύνδεσης με το κιβώτιο χρονισμού, στο σωλήνα που συνδέει υπερσυμπιεστή με εισαγωγές προστέθηκαν υποτυπώδη πτερύγια ψύξης, και η μίζα κατασκευάστηκε καινούργια εξ ολοκλήρου:

      

Τέλος βάφτηκε ο κινητήρας, προστέθηκαν μπουζοκαλώδια, κι αφού περάστηκαν στη βάση του κιβωτίου και αναμονές για τις ράβδους μετάδοσης στα φρένα, συναρμολογήθηκαν τα παραπάνω περιφερειακά και ιδού το αποτέλεσμα:

      

Έτσι ολοκληρώθηκε η κατασκευή των τριών κινητήρων που σας παρουσιάζω εδώ σε σύγκριση:

   

Από βδομάδα θα ασχοληθώ με τα κιβώτια διεύθυνσης (η Bburago δεν το έχει, άρα θα πρέπει να κατασκευαστεί...) πριν περάσω στο σασί. Καλή Κυριακή σε όλους!

hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 446
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Γεια χαρά, Κώστα,

Πολύ όμορφη δουλειά και στο Bburago, πλέον θα πρέπει να γνωρίζεις με κλειστά μάτια τον κινητήρα και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη της 8C!

Καλή συνέχεια.

Χαιρετισμούς και προσοχή τώρα πάλι! ::salut::

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1055
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Γεια σου και σένα Δημήτρη!

Όντως έχω αποκτήσει κάποια οικειότητα μ' αυτόν τον κινητήρα, ιδίως αν σκεφτείς ότι τον έχω φτιάξει άλλη μια φορά πριν 6 χρόνια για την εκδοχή Spider πάλι της Pocher...

Προσέχετε και σεις, γιατί τα πράγματα δείχνουν να ξεφεύγουν στην δεύτερη πατρίδα, και τώρα χτυπούν και τους νεότερους...

Δράττομαι της ευκαιρίας για να σου ευχηθώ όλα τα καλά για την αυριανή σου γιορτή - με υγεία κυρίως και πολλές χαρές με όλη την οικογένεια!

nick2

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 2865
Η Σαββατιάτικη συνήθεια που έγινε λατρεία (όπως έλεγε η παλιά διαφήμιση).
Δεν κρύβω πως περιμένω τις Σαββατιάτικες ενημερώσεις των θεμάτων σου.
Αν και τελείως έξω από την μοντελιστική θεματολογία μου, οι δουλειές σου είναι μοντελιστικός οδηγός.

Spoiler (hover to show)

Για το μοντέλο........δεν έχω να σχολιάσω κάτι.......... :roll: :roll:

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1055
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Ευχαριστώ πολύ για την ενθουσιώδη παρακολούθηση Νίκο! Όσο για τη θεματολογία, αεροπλανάδες και αυτοκινητάδες έχουν κοινά σημεία: Τις ρόδες!!! Και μιας και (δικαίως) αναπολείς τις μέρες που ανταλλάσσονταν ευχές, θα προσπαθήσω να μη μου διαφύγει η δική σου γιορτή σε ενάμιση μήνα!  :wink:

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1055
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Το κιβώτιο διεύθυνσης της Bburago... απλά δεν υπάρχει και έπρεπε επομένως να κατασκευαστεί εκ του μηδενός. Πήρα λοιπόν τις διαστάσεις από τα αντίστοιχα κομμάτια της Pocher και της Italeri, τα διαίρεσα δια 2,25 και 1,5 αντίστοιχα, και υπολόγισα τον μέσο όρο τους (μιας και τα αποτελέσματα δεν συνέπιπταν). Στην φωτογραφία με μαύρο οι διαστάσεις που προκύπτουν από την Pocher, με κόκκινο αυτές της Italeri και με πράσινο ο στρογγυλεμένος μέσος όρος που χρησιμοποιήθηκε για την κατασκευή:



Για την κατασκευή χρησιμοποιήθηκαν διάφορα πάχη στυρενίου και μπρούτζινος σωλήνας ενώ μετά το βάψιμο μπήχτηκαν πριτσινάκια της Top Studio στις θέσεις των 5 μπουλονιών. Ο μοχλός μετάδοσης στους τροχούς κατασκευάστηκε επίσης από σωληνάκια αλουμινίου και στυρενίου ως μέσος όρος των διαστάσεων των μεγαλύτερων αδελφών της:

      

Φυσικά, μιας και δεν υπάρχουν καν "εντόσθια", ούτε αυτό το κιβώτιο είναι λειτουργικό... Καλή Κυριακή κι από 'δω!

sluff

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 3513
  • ΣΤΑΘΗΣ
Διδάσκεις!!
 ::salut::

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1055
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Έλα τώρα...

hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 446
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Γεια σου Κώστα,
Αυτές οι διαφορές σε κλίμακες, σχέδια κτλ είναι πάντα πονοκέφαλος. Πάντως βγήκε ωραίο το κιβώτιο.
Για τυχόν λειτουργικό κιβώτιο γρανάζια και ατέρμονες αυτού του τύπου παίζει να κάνουν για τις διαστάσεις που θέλεις:
https://micro-model.ch/fr/1759-module-02


Καλή συνέχεια, καλό μήνα και καλή βδομάδα ::salut::

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1055
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Γεια σου Δημήτρη! (στην αρχή είπα, ποιος είναι αυτός πάλι;...)
Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία, αλλά είναι πολύ αργά - το κιβώτιο σφραγίστηκε και δεν πρόκειται να το ξανανοίξω. Αν το 'ξερα νωρίτερα, μπορεί και να 'μπαινα στον πειρασμό, μιας και τα γρανάζια έχουν το σωστό σχήμα και είναι μεταλλικά. Μικρό το κακό ωστόσο, καθώς έπειτα από 5 μοντέλα της Pocher με τέτοιο μηχανισμό ξέρω ότι ακόμα κι αν το κιβώτιο είναι λειτουργικό, το όλο σύστημα θα κολλήσει σε κάποιο άλλο σημείο... :( Πάντως για καλό και γiα κακό αποθήκευσα τη διεύθυνση αυτού του site.
Πολλούς χαιρετισμούς!

hellenicopter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 446
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
Γεια σου Δημήτρη! (στην αρχή είπα, ποιος είναι αυτός πάλι;...)
Ναι, ποτέ δεν μου άρεσε το όνομα χρήστη με το επώνυμό μου γραμμένο ανάποδα   :mrgreen: και πήρα την απόφαση να τ'αλλάξω τελικά.

Ευχαριστώ πολύ για την πληροφορία, αλλά είναι πολύ αργά - το κιβώτιο σφραγίστηκε και δεν πρόκειται να το ξανανοίξω. Αν το 'ξερα νωρίτερα, μπορεί και να 'μπαινα στον πειρασμό, μιας και τα γρανάζια έχουν το σωστό σχήμα και είναι μεταλλικά. Μικρό το κακό ωστόσο, καθώς έπειτα από 5 μοντέλα της Pocher με τέτοιο μηχανισμό ξέρω ότι ακόμα κι αν το κιβώτιο είναι λειτουργικό, το όλο σύστημα θα κολλήσει σε κάποιο άλλο σημείο... :( Πάντως για καλό και γiα κακό αποθήκευσα τη διεύθυνση αυτού του site.
Πολλούς χαιρετισμούς!
Έχει και άλλα modules όπως ίσως είδες με μεγαλύτερες διαστάσεις. Αν τυχόν θέλεις κάτι και δεν βολεύει αποστολή στην Ελλάδα ή αν δεν πρόκειται ν'ανέβεις σύντομα πες μου.
Πολλούς χαιρετισμούς επίσης! ::salut::

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1055
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Όντως πολύ έξυπνο το νέο Username! Ευχαριστώ για την προσφορά, αν χρειαστώ κάτι θα σ' έχω υπόψη... Και όπως έχουν τα πράγματα (εκεί, αλλά κι εδώ) δεν με βλέπω να μετακινούμαι σύντομα...

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1055
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Το σασί της Bburago δίνεται μονοκόμματο σε μαύρο (πολύ σκληρό) πλαστικό. Αφού αφαιρέθηκε ό,τι μπορούσε να αφαιρεθεί, έμειναν, καθότι στο ίδιο καλούπι, πλην του πλαισίου οι μπρος και πίσω άξονες, το πάτωμα, οι αναρτήσεις και ένα κυλινδρικό δοχείο στο πίσω μέρος (ρεζερβουάρ; ) που δεν υπάρχει στο 1/1 αλλά που δεν μπορεί να αφαιρεθεί στο 1/18, καθώς επάνω του βιδώνεται η μεταλλική καρότσα. Αφαιρέθηκαν ωστόσο οι βάσεις βιδώματος στο κουτί της Bburago μιας και το μοντέλο θα σταθεί στα πόδια του:

   

Για το βάψιμο χρειάστηκαν επομένως πολλαπλά διαδοχικά μασκαρίσματα και προσεκτικό ρετουσάρισμα με το πινελάκι, προτρέχοντας στην περίπτωση αυτή μερικά στάδια της κατασκευής που θα δούμε στα άλλα δύο μοντέλα:

   

Τα ελατήρια των αναρτήσεων έχουν βαφτεί κόκκινα από σπόντα. Θα επανέλθω σ' αυτά όταν αποφασίσω τι χρώμα θα έχουν τελικά (παίζει μαύρο, κόκκινο και polished steel, καθώς και τα τρία υπάρχουν σε φωτογραφίες αναφοράς). Παύση επομένως για λίγο εδώ, μέχρι οι μεγάλες αδελφές να φτάσουν στο ίδιο στάδιο.  ::salut::

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1055
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Το δημιουργικό μέρος της εβδομάδας αφιερώθηκε στην κατασκευή εκ του μηδενός του ψυγείου που δεν υπάρχει στο μοντέλο. Πρώτα ορίστηκαν οι διαστάσεις στη βάση αυτών της Pocher και της Italeri και σχεδιάστηκε ένα πατρόν σε PowerPoint:



Στη συνέχεια κόπηκε από φύλλο στυρενίου πάχους 5 χιλ. το βασικό σχήμα, ενώ για το πλέγμα χρησιμοποιήθηκε υπόλοιπο από το κιτ της Italeri. Καθώς η εγκάρσια δοκός πάνω στην οποία στηρίζεται το ψυγείο εδώ βρίσκεται πολύ ψηλά, φαγώθηκε το πίσω μέρος του ψυγείου αφήνοντας μόνο ένα φιλέτο πλαστικού μπροστά για αισθητικούς λόγους:

   

Σε σύγκριση με άλλες ιδιοκατασκευές αυτού του πρότζεκτ τούτη εδώ μου φαίνεται χοντροκομμένη. Το γεγονός ωστόσο ότι θα είναι σχεδόν κρυμμένη και το ότι τελικά ήρθε και χώρεσε κάτω από την μεταλλική καρότσα και σε σχέση με τον κινητήρα είναι αρκετά παρηγορητικό:

   

Τέλος η καθιερωμένη συγκριτική φωτογραφία:

    ::salut::

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1055
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Μιας και τα περιθώρια για λεπτομέρειες είναι περιορισμένα σ' αυτό το μοντέλο, οι εργασίες για την μπροστινή ανάρτηση επικεντρώθηκαν στο βάψιμο με τα σωστά χρώματα (όσο έπαιρνε). Ιδού λοιπόν τα ταμπούρα και το σύνολο:

      

Και φυσικά η συγκριτική φωτογραφία της εβδομάδας - από μια διαφορετική γωνία:



Να 'στε 'ολοι καλά!

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1055
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Ο στοιχειώδης πίσω άξονας της Bburago είναι ενσωματωμένος στο πλαίσιο. Οπότε στο στάδιο αυτό απέμενε μόνο το βάψιμο του άξονα μετάδοσης και του διαφορικού. Τα οποία συναρμολογημένα δείχνουν έτσι:

   

Συγκριτική φωτογραφία δεν υπάρχει σήμερα, θα έχει πάλι από βδομάδα!

ramfighter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Xrepi Model Collector
  • Μηνύματα: 5934
Οταν τελειώσει αυτή η κατασκευή, θα είναι το πιό ακριβές και λεπτομερές bburago μοντέλο που υπάρχει.  ::salut:: ::salut::

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1055
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Ακριβές δεν θα είναι μακράν φίλε μου... Αλλά θα έχει κάμποση λεπτομέρεια παραπάνω απ' ό,τι είχε στη γέννησή του! Να 'σαι καλά!

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1055
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Αφού κι εδώ συναρμολογήθηκε ο κινητήρας, προστέθηκε το κιβώτιο διεύθυνσης. Καθώς δεν υπήρχε πρόβλεψη γι αυτό στον κινητήρα, η θέση του προσδιορίστηκε από τη θέση του πυροφράγματος και την κολόνα του τιμονιού:

      

Οι διάφορες ράβδοι μετάδοσης εδώ ήταν ανύπαρκτες. Κατασκευάστηκαν από ράβδο μπρούντζου 0,8 χιλ. και σωληνάκι αλουμινίου για τους συνδέσμους:

      

Η γενική άποψη από κάτω είναι αυτή...

   

... και το τελικό αποτέλεσμα αυτό:

   

Και κλείνω με την συγκριτική φωτογραφία της εβδομάδας:



 ::salut::

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1055
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Στην Bburago έγιναν διάφορες ιδιοκατασκευές. Πέρα από την κατασκευή της μπαταρίας (όπως και για την Italeri)...

   

... κατασκευάστηκε (ως μέσος όρος των διαστάσεων των αντίστοιχων κομματιών της Pocher και της Italeri) το ψυγείο λαδιού:

   

Επίσης κατασκευάστηκε ο σωλήνας διανομής των μπουζοκαλωδίων:



Το πυρόφραγμα βάφτηκε όπως τα αντίστοιχα στα δύο άλλα μοντέλα και ιδού το συναρμολογημένο αποτέλεσμα:

      

Το ευχάριστο είναι ότι μετά από όλες αυτές τις μετατροπές το μονοκόμματο αμάξωμα (με το οποίο θα ασχοληθούμε προσεχώς) ήρθε και κάθισε μια χαρά:

   

Καλό ΣΚ κι από 'δω!

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1055
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Μιας και ξεμπερδέψαμε με την Pocher, ξαναπιάνουμε την Bburago  μετά από ένα μήνα παύσης. Κατ΄αρχήν ετοιμάστηκε η εξάτμιση και βάφτηκαν και μονταρίστηκαν οι τροχοί:

         

Τελευταίο μέρος της κατασκευής είναι η καρότσα. Ξεκίνησα μειώνοντας το πάχος των βραχιόνων των φτερών (που είναι ενιαίοι με τις ποδιές). Στην φωτογραφία φαίνεται η διαφορά από αριστερά (αρχική κατάσταση) με δεξιά (λεπτότεροι βραχίονες):



Το μεταλλικό μέρος της καρότσας περνάει τώρα την δοκιμασία του Fornet. Σε μια πρώτη δόση ξεβάφτηκε η αριστερή πλευρά, τώρα επαναλαμβάνεται η προσπάθεια για το υπόλοιπο... Περισσότερα σε μια βδομάδα!

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1055
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Λιτότατη ενημέρωση της κατασκευής, καθώς εκ των πραγμάτων προχωράει αργά.

Η καρότσα ξεβάφτηκε (δύσκολα: δύο περάσματα Fornet, τρίψιμο με οδοντόβουρτσα κάτω από νερό, τρίψιμο με συρματόβουρτσα στον ταχυτροχό, τρίψιμο με γυαλόχαρτο 2000, πλύσιμο με βενζίνη καθαρισμού), ασταρώθηκε μέσα-έξω και βάφτηκε εσωτερικά με TS-17 (μπροστά) και AS-5 (πίσω):

      

Επίσης ασταρώθηκαν οι ποδιές:



Από Δευτέρα βάψιμο, κι αν προφτάσω και γυάλισμα. Καλό Σαββατοκύριακο!

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1055
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
#23 Απ: Scale Games IIΙ: Alfa Romeo 8C 2300 Monza, 1:18, by Bburago
Φεβρουάριος 06, 2021, 05:43:08 μμ
Άλλο ένα mini-update πριν την τελική ευθεία: Την εβδομάδα που πέρασε βάφτηκε το εξωτερικό της καρότσας και οι δύο ποδιές.

   

Βάφτηκαν επίσης οι βάσεις από τα τζαμάκια του παρμπρίζ αφού ξεβάφτηκαν σε λουτρό χλωρίνης. Στους "ιμάντες" της ρεζέρβας προστέθηκαν από μήκη πλαστικού υποδοχείς στη βάση και προέκταση του επάνω ιμάντα. Για σύγκριση παραθέτω το την μαμίσια εκδοχή των ιμάντων...

   

Ακολουθεί τώρα γυάλισμα, επανατοποθέτηση όσων χρωμίων απέμειναν και εκτός απροόπτου τα ξαναλέμε σε μια βδομάδα στα τελειωμένα. Καλό ΣΚ σε όλους!