Αποστολέας Θέμα: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya  (Αναγνώστηκε 1993 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« στις: Ιούνιος 30, 2020, 04:21:32 μμ »
Η δεύτερη κατασκευή αυτού του καλοκαιριού είναι ακόμα μια μοτοσυκλέτα, ανεβαίνοντας ωστόσο ένα σκαλοπάτι στην κλίμακα. Πρόκειται για την Suzuki GSX1100S Katana της Tamiya στην 1/6. Ομολογώ ότι δίστασα να διαλέξω ανάμεσα σ’ αυτήν και την Kawasaki 1000 της GG Heller στην 1/8. Η τελική επιλογή της Suzuki οφείλεται αφ’ ενός στην επιθυμία μου να εξοικειωθώ με την κλίμακα αυτή και αφ’ ετέρου στο δέος που μου προκαλεί το βάψιμο της Kawasaki σε τριχρωμία με μόνο οδηγό ανεπαίσθητες γραμμές πάνω στο πλαστικό. Suzuki λοιπόν…



Καθώς η μηχανή αυτή έχει επιχειρηθεί / κατασκευαστεί κάμποσες φορές εδώ στην εκδοχή των 750 κυβικών στην 1/12 και μια φορά στον ίδιο κυβισμό και κλίμακα, περιορίζομαι εδώ να παραθέσω το εισαγωγικό σημείωμα από το φυλλάδιο οδηγιών της Tamiya:

«Μία από τις πιο διάσημες εκθέσεις μοτοσυκλετών στον κόσμο πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια στην Κολωνία της Δυτικής Γερμανίας, και η έκθεση του 1980 είναι βέβαιο ότι θα ξεχωρίζει ως μια από τις πιο αξέχαστες. Ένας λόγος ήταν ότι η Honda παρουσίασε για πρώτη φορά την CX500 turbo της, και ο δεύτερος είναι ότι παρουσιάστηκε η GSX1100S "Katana" (σπαθί στα Ιαπωνικά) της Suzuki. Η Honda CX500 προσείλκυσε την προσοχή για τις προηγμένες τεχνολογίες του κινητήρα της και η Katana για το προηγμένο και επιθετικό στυλ της καροσερί της, το οποίο ξέφευγε από το κοινό, παραδοσιακό styling μοτοσυκλετών.
Παρά το γεγονός ότι το στυλ της Katana GSX1100S εντυπωσίασε τις πολλές χιλιάδες των θεατών, σχεδόν όλοι πίστευαν ότι ήταν μόνο για την έκθεση και ότι το μοντέλο παραγωγής θα ήταν αρκετά διαφορετικό. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού του 1981 όμως, η Suzuki κυκλοφόρησε την Katana παραγωγής με σχεδόν ακριβώς την ίδια καροσερί όπως στην έκθεση της Κολωνίας, με μικροβελτιώσεις στον κινητήρα και τις αναρτήσεις. Το στυλ του σώματος είναι προϊόν της ιδιοφυΐας του Hans Α. Muth από την (τότε) Δυτική Γερμανία, ο οποίος πέρασε πολύ χρόνο για να εξασφαλίσει την άνεση του οδηγού στο σχεδιασμό του, πράγμα το οποίο επαληθεύτηκε σε πολλές δοκιμές σε αεροσήραγγα. Το σύνολο του στυλ ήταν αποτέλεσμα έρευνας σχετικά με τη βέλτιστη θέση του οδηγού, και η προς τα πίσω τοποθετηση των backsteps και το μοναδικού στυλ ρεζερβουάρ δεν έγιναν μόνο για την ευχάριστη εμφάνιση.
Το μεγάλης χωρητικότητας ρεζερβουάρ και το μικρό fairing έδεναν μαζί για μια καλύτερη ροή αέρα γύρω από τον αναβάτη και τη μηχανή. Αν και η μηχανή είναι ιδίως αξιοπρόσεκτη για το στυλ της, το κάθε κομμάτι της είναι ποιοτικό. Ο κινητήρας είναι αερόψυκτος, τετρακύλινδρος εν σειρά με 1075 cc, και 16 βαλβίδες. Με το μοναδικό σύστημα TSCC (Twin Swirl Combustion Chamber = Θάλαμος Καύσης Διπλού Στροβίλου) της Suzuki ο κινητήρας, αποδίδει 111 ίππους. Αυτή η τεράστια ισχύς μεταφράζεται σε ταχύτητα 230 km/h στον δρόμο και η μοναδική αεροδυναμική του σώματος την διατηρεί σταθερή ακόμα και σε αυτές τις υψηλές ταχύτητες. Η Suzuki εξάγει την Katana GSX1000S 1000 κυβικών στην αμερικανική αγορά, καθώς και μια έκδοση 750cc στην ευρωπαϊκή αγορά. Αιτήματα από Ιάπωνες λάτρεις ώθησαν την Suzuki να βγάλει επίσης μια Katana GSX750S 750 κυβικών στην εντόπια αγορά.
»



Το κιτ της Tamiya περιέχει κάπου 260 κομμάτια και κάμποσες βίδες. Εκ πρώτης όψεως δείχνει πολύ περιποιημένο και οι οδηγίες μοιάζουν ξεκάθαρες. Η πραγματικότητα θα φανεί στην διάρκεια της κατασκευής, η οποία θα γίνει ΟΟΒ αφ’ ενός λόγω της απουσίας βελτιωτικών στην αγορά γι’ αυτό το μοντέλο και αφ’ ετέρου λόγω του πλήθους λεπτομερειών που δίνει το ίδιο το κιτ. Προς το παρόν ιδού το κουτί και οι λίστες των κομματιών:

         

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6024
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 01, 2020, 01:24:37 μμ »
Kαλημέρα και καλό μήνα.
Θεματάρα.. Τι χαλκομανίες δίνει?

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 01, 2020, 04:52:20 μμ »
Καλησπέρα και επίσης, Γιάννο!

Οι χαλκομανίες που δίνει είναι αυτές:



Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6024
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 01, 2020, 05:59:34 μμ »
Οι χαλκομανίες είναι όμοιες με αυτές της 1/12 έκδοσης. Τσιγκούνηδες  ::glossa::

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 01, 2020, 06:25:38 μμ »
Όμοιες, αλλά ελπίζω στη σωστή κλίμακα κάθε φορά... Αλλιώς, π.χ. το SUZUKI στα πλαϊνά του ρεζερβουάρ ή θα εξέχει στην 1/12 ή θα είναι σαν κουτσουλιά στην 1/6  :lol:

Αποσυνδεδεμένος hellenicopter

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 468
  • Τόπος: Τί Λωζάννη, τί Κοζάνη...
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
    • Hellenicopter
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 02, 2020, 11:08:30 μμ »
Καλησπέρα Κώστα,

Πλούσιο και χορταστικό θέμα και κλίμακα!  ::thumbleft::
Βρήκα επιτέλους οδικό μεταφορικό μέσο για τους πιλότους των ελικοπτέρων μου!  :mrgreen:

Καλή συνέχεια,
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 03, 2020, 08:13:47 πμ »
Θα τους πέφτει μια ιδέα μεγάλη η μηχανή... (1/6 - 1/7...) :wink:

Αποσυνδεδεμένος hellenicopter

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 468
  • Τόπος: Τί Λωζάννη, τί Κοζάνη...
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
    • Hellenicopter
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 03, 2020, 10:18:10 πμ »
Θα τους πέφτει μια ιδέα μεγάλη η μηχανή... (1/6 - 1/7...) ;)
Για τα πετούμενα Ε/Π και όχι τα στατικά η κλίμακα 1/6 είναι ΟΚ (έως και λίγο μικρή θα έλεγα...  :mrgreen: )
 ::salut::

Αποσυνδεδεμένος Faethonas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 140
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens/Greece
  • modelclub.gr
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 10, 2020, 10:10:06 μμ »
Το κουτι σε όλες της μηχανές αυτής της σειράς είναι μια λιχουδια από μόνο του....με βάση της εμπειρίας στις 2 HONDA το πλαίσιο έχει καλή εφαρμογή αλλά θα θέλει λίγο τρίψιμο στις γραμμές από το καλούπι, είναι σκληρό πλαστικό με αρκετή ελαστικότητα.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 11, 2020, 06:34:23 πμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες Κυριάκο, θα τις λάβω δεόντως υπ' όψη κατά την κατασκευή.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #10 στις: Αύγουστος 08, 2020, 05:13:18 μμ »
Προσγειωθήκαμε λοιπόν και ξαναπιάσαμε το δίτροχο...

Βάσει των οδηγιών (καθαρές, σαφείς, πλήρεις και σε λογική σειρά - ευχαριστώ Tamiya!) συναρμολογήθηκε η βάση του τιμονιού με την κόρνα, ο κύλινδρος του πίσω φρένου και ο ορθοστάτης,...

         

... η μπαταρία με την θήκη της (εδώ προστέθηκαν τα δύο καλώδια, θετικό-αρνητικό)...

         

... και το πίσω φτερό με το φανάρι του:

      

Και αφού βάφτηκαν τα δύο κομμάτια του πλαισίου, συναρμολογήθηκαν με όλα τα παραπάνω:

   

Πρώτες εντυπώσεις: Ποιότητα Tamiya, άριστη συναρμογή, παραδόξως εμφανείς ραφές στα γκρίζα καλούπια που όμως φεύγουν εύκολα. Τα λίγα pin marks αβαθή και εύκολα διαχειρίσιμα (τρίψιμο με σφουγγαράκια). Τα κύρια χρώματα που χρησιμοποιήθηκαν μέχρι τώρα είναι σπρέι Tamiya TS-29 και TS-17 με σπρέι Humbrol #33 και #1 ως αστάρι αντίστοιχα για τα αλουμίνια και τα μαύρα.

Καλό ΣΚ σε όλους, ραντεβού σε μια βδομάδα με τον κινητήρα!

Αποσυνδεδεμένος Faethonas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 140
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens/Greece
  • modelclub.gr
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #11 στις: Αύγουστος 08, 2020, 06:54:49 μμ »
Ωραία πράγματα και φανάρι....

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #12 στις: Αύγουστος 08, 2020, 07:24:35 μμ »
Ευχαριστώ Κυριάκο!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #13 στις: Αύγουστος 16, 2020, 09:36:27 πμ »
Καλημέρα σε όλους!

Όπως προεβλέπετο την περασμένη εβδομάδα ασχολήθηκα βασικά με τον κινητήρα. Ωστόσο, ακολουθώντας τις οδηγίες, σε μια πρώτη φάση τοποθετήθηκαν ο πλαγιοστάτης και το ηλεκτρολογικό κουτί, ετοιμάστηκαν τα δύο κουτιά των φίλτρων αέρα, εκ των οποίων τοποθετήθηκε το μπροστινό και τα πηνία ανάφλεξης:

         

 

Σειρά είχε κατόπιν όντως ο κινητήρας. Βάφτηκαν με TS-100 οι δύο κυκλικές επιφάνειες των καπακιών του στροφαλοφόρου και συναρμολογήθηκε το κάρτερ και το κιβώτιο ταχυτήτων:

         

 

Συναρμολογήθηκαν οι κύλινδροι και οι εκκεντροφόροι...

   

... και πάνω τους προσαρμόστηκαν τα καρμπιρατέρ:

      

Τέλος, το επάνω μέρος του κινητήρα προσαρμόστηκε στο κάτω και στο μπροστινό κουτί του φίλτρου αέρα και τοποθετήθηκε και το πίσω κουτί. Στις βίδες των χρωμιωμένων κομματιών έγινε ένα ελαφρό wash και ιδού το τελικό αποτέλεσμα:

   

Αυτά για σήμερα. Καλή Κυριακή και καλή επιστροφή σε όσους παραθερίζουν!

Αποσυνδεδεμένος Blitz-X

  • ΜΑΝΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 8210
  • Age: 52
  • Τόπος: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΤΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #14 στις: Αύγουστος 16, 2020, 12:32:36 μμ »
Πανέμορφα ::thumbleft::

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #15 στις: Αύγουστος 16, 2020, 12:58:55 μμ »
Και ευχάριστα στην κατασκευή!  :wink:
Να 'σαι καλά Μάνο, ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος Faethonas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 140
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens/Greece
  • modelclub.gr
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #16 στις: Αύγουστος 16, 2020, 01:11:16 μμ »
Πως σου φάνηκε η συναρμογή στο μπλοκ του κινητήρα? 
Με τόσα που έχεις κάνει καταλαβαίνεις με την πρώτη ματια.....στις υπόλοιπες 2 Honda που είχα ξεκινήσει είχε μερικά θέματα, αλλα εδώ φαίνεται καλη. Επίσης παρατήρησα πως είναι ίσως η μόνη της σειράς 1/6 με το πλαίσιο σε ασημί χρώμα.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #17 στις: Αύγουστος 16, 2020, 05:27:03 μμ »
Χωρίς κανένα πρόβλημα Κυριάκο... Για να καταλάβεις, όταν τοποθέτησα το πάνω μέρος του κινητήρα υπήρχε ένα μικρό χάσμα ανάμεσα στο εμπρόσθιο κουτί του φίλτρου αέρα και το πίσω μέρος των καρμπιρατέρ. Με το που μπήκε το πίσω κουτί του φίλτρου αέρα στη θέση του, έσπρωξε το μπροστινό μια ιδέα προς τα μπρος και το χάσμα εξαφανίστηκε!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #18 στις: Αύγουστος 30, 2020, 11:00:20 πμ »
Καλημέρα σε όλους!

Η πρώτη από τις δύο εβδομάδες που πέρασαν ξεκίνησε με την προετοιμασία των εξατμίσεων. Αφού βάφτηκαν με TS-14 μπήκαν στο κουτί για να στεγνώσουν μια εβδομάδα πριν γυαλιστούν.



Στη συνέχεια ασχολήθηκα με τις μπρος και πίσω αναρτήσεις. Ετοιμάστηκαν τα αμορτισέρ πίσω και τα πιρούνια με το ταμπλό και τις χειρολαβές μπροστά (το μπροστινό φτερό είναι σε dry fit):

         

        

Κατόπιν ετοιμάστηκαν οι τροχοί. Οι ζάντες βάφτηκαν με TS-42 - ίσως το πιο απαιτητικό μασκάρισμα όλου του κιτ - και οι ακμές τονίστηκαν με ασημί μαρκαδοράκι Sharpie. Για τα δισκόφρενα χρησιμοποιήθηκε μασκάρισμα με αφαίρεση ημικυκλίου από την ταινία:

         

Ας σημειωθεί ότι μετά από τόσα κιτ που έχω φτιάξει, είναι η πρώτη φορά που τα λάστιχα μυρίζουν "ελαστικό"... Αφού φτιάχτηκαν τα ψαλίδια, συναρμολογήθηκαν με τον πίσω τροχό μαζί με την αλυσίδα, τις δαγκάνες του δισκόφρενου και το προστατευτικό της. Η αντιαισθητική ραφή που φαίνεται θα κρυφτεί πλήρως όταν τοποθετηθούν οι εξατμίσεις:

      

Και αφού προσαρμόστηκαν τα αμορτισέρ και μπήκαν τα διάφορα μαρσπιέ και ποδολεβιέδες, καθώς και το πίσω μέρος της καρότσας, ιδού το αποτέλεσμα:

   

Για το πίσω μέρος της καρότσας (που έχει το ίδιο σκούρο μπλέ χρώμα με ένα μέρος της σέλας) οι οδηγίες δίνουν ένα μείγμα (για αερογράφο ή πινέλο) από 2 μέρη Χ-3 και ένα μέρος XF-1. Βρήκα ότι το AS-8 δίνει ένα πολύ παραπλήσιο αποτέλεσμα και το προτίμησα από το να μετράω σταγόνες... Τέλος ετοιμάστηκαν οι μπροστινές δαγκάνες και τα φλας :

   

Η δεύτερη εβδομάδα ξεκίνησε με το τελείωμα της μπροστινής ανάρτησης. Αφού βάφτηκε το φτερό συναρμολογήθηκε με τα πιρούνια, προστέθηκε ο τροχός και τα δισκόφρενα και ενώθηκαν τα διάφορα καλώδια και σωληνάκια:

         

Στη συνέχεια γυαλίστηκαν και συναρμολογήθηκαν οι εξατμίσεις:

      

Κατόπιν ετοιμάστηκε ο σκελετός στερέωσης του cowling με το μπροστινό φανάρι, κι αφού προστέθηκε και ο μπροστινός τροχός συναρμολογήθηκε με το σύνολο:

      

Σειρά είχε έπειτα η σέλα. Το κιτ δίνει μια ενιαία επιφάνεια, ενώ η ταπετσαρία της είναι δίχρωμη (ανοιχτό γκρι και σκούρο μπλε). Χωρίς να μπορώ να το ελέγξω με ακρίβεια από τις φωτό αναφοράς, υποθέτω ότι ανάμεσα στα δύο χρώματα υπάρχει κάποια ραφή. Ως εκ τούτου αποφάσισα να δημιουργήσω μια εγκοπή στο χώρισμα των δύο χρωμάτων με το scriber τηςTamiya:

   

Τέλος ετοιμάστηκαν τα διάφορα τελευταία εξαρτήματα, π.χ. το υποτυπώδες παρμπρίζ, και βάφτηκαν (4 χέρια) το ρεζερβουάρ και τα διάφορα κομμάτια της καρότσας:

   

Τα τελευταία θα περιμένουν μερικές μέρες πριν γυαλιστούν και όταν παραλάβω το ανοιχτό γκρι σπρέι για την σέλα που είναι καθ' οδόν, θα δείτε το σύνολο στα τελειωμένα. Καλή Κυριακή!

Αποσυνδεδεμένος Faethonas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 140
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens/Greece
  • modelclub.gr
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #19 στις: Αύγουστος 30, 2020, 03:10:15 μμ »
Χορταστική και ποιότητα...πιστεύω δεν θα την σύγκρινες ποτέ με την Heller .... το sharpie είναι δηλαδή ανεξίτηλο

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #20 στις: Αύγουστος 30, 2020, 05:40:36 μμ »
Ευχαριστώ πολύ Κυριάκο!
πιστεύω δεν θα την σύγκρινες ποτέ με την Heller ....
Έχει το ίδιο επίπεδο λεπτομέρειας με την Heller, αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι 1,5 φορά μεγαλύτερη. Αυτό που είναι ασυγκρίτως καλύτερο είναι η συναρμογή και η ποιότητα των χρωμίων.
Παράθεση
το sharpie είναι δηλαδή ανεξίτηλο
Όχι ακριβώς... Θολώνει στο ακούμπισμα.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: SUZUKI GSX1100S Katana 1:6 by Tamiya
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 05, 2020, 10:19:26 πμ »
Το αναμενόμενο ανοιχτό γκρι (TS-81) έφτασε εγκαίρως, βάφτηκε η μισή σέλα με αυτό και η υπόλοιπη μισή με AS-8, κολλήθηκαν οι χαλκομανίες, συναρμολογήθηκαν ρεζερβουάρ, κόουλινγκ, παρμπρίζ, φλας, καθρεφτάκια και πινακίδα κυκλοφορίας...

         

 

... και... τελειώσαμε:



Ευχαριστώ πολύ για το αδιάλειπτο ενδιαφέρον σας και καλό Σαββατοκύριακο! Περισσότερα στα τελειωμένα...

Tags: