Καλημέρα σε όλους!
Η πρώτη από τις δύο εβδομάδες που πέρασαν ξεκίνησε με την προετοιμασία των εξατμίσεων. Αφού βάφτηκαν με TS-14 μπήκαν στο κουτί για να στεγνώσουν μια εβδομάδα πριν γυαλιστούν.
Στη συνέχεια ασχολήθηκα με τις μπρος και πίσω αναρτήσεις. Ετοιμάστηκαν τα αμορτισέρ πίσω και τα πιρούνια με το ταμπλό και τις χειρολαβές μπροστά (το μπροστινό φτερό είναι σε dry fit):
Κατόπιν ετοιμάστηκαν οι τροχοί. Οι ζάντες βάφτηκαν με TS-42 - ίσως το πιο απαιτητικό μασκάρισμα όλου του κιτ - και οι ακμές τονίστηκαν με ασημί μαρκαδοράκι Sharpie. Για τα δισκόφρενα χρησιμοποιήθηκε μασκάρισμα με αφαίρεση ημικυκλίου από την ταινία:
Ας σημειωθεί ότι μετά από τόσα κιτ που έχω φτιάξει, είναι η πρώτη φορά που τα λάστιχα μυρίζουν "ελαστικό"... Αφού φτιάχτηκαν τα ψαλίδια, συναρμολογήθηκαν με τον πίσω τροχό μαζί με την αλυσίδα, τις δαγκάνες του δισκόφρενου και το προστατευτικό της. Η αντιαισθητική ραφή που φαίνεται θα κρυφτεί πλήρως όταν τοποθετηθούν οι εξατμίσεις:
Και αφού προσαρμόστηκαν τα αμορτισέρ και μπήκαν τα διάφορα μαρσπιέ και ποδολεβιέδες, καθώς και το πίσω μέρος της καρότσας, ιδού το αποτέλεσμα:
Για το πίσω μέρος της καρότσας (που έχει το ίδιο σκούρο μπλέ χρώμα με ένα μέρος της σέλας) οι οδηγίες δίνουν ένα μείγμα (για αερογράφο ή πινέλο) από 2 μέρη Χ-3 και ένα μέρος XF-1. Βρήκα ότι το AS-8 δίνει ένα πολύ παραπλήσιο αποτέλεσμα και το προτίμησα από το να μετράω σταγόνες... Τέλος ετοιμάστηκαν οι μπροστινές δαγκάνες και τα φλας :
Η δεύτερη εβδομάδα ξεκίνησε με το τελείωμα της μπροστινής ανάρτησης. Αφού βάφτηκε το φτερό συναρμολογήθηκε με τα πιρούνια, προστέθηκε ο τροχός και τα δισκόφρενα και ενώθηκαν τα διάφορα καλώδια και σωληνάκια:
Στη συνέχεια γυαλίστηκαν και συναρμολογήθηκαν οι εξατμίσεις:
Κατόπιν ετοιμάστηκε ο σκελετός στερέωσης του cowling με το μπροστινό φανάρι, κι αφού προστέθηκε και ο μπροστινός τροχός συναρμολογήθηκε με το σύνολο:
Σειρά είχε έπειτα η σέλα. Το κιτ δίνει μια ενιαία επιφάνεια, ενώ η ταπετσαρία της είναι δίχρωμη (ανοιχτό γκρι και σκούρο μπλε). Χωρίς να μπορώ να το ελέγξω με ακρίβεια από τις φωτό αναφοράς, υποθέτω ότι ανάμεσα στα δύο χρώματα υπάρχει κάποια ραφή. Ως εκ τούτου αποφάσισα να δημιουργήσω μια εγκοπή στο χώρισμα των δύο χρωμάτων με το scriber τηςTamiya:
Τέλος ετοιμάστηκαν τα διάφορα τελευταία εξαρτήματα, π.χ. το υποτυπώδες παρμπρίζ, και βάφτηκαν (4 χέρια) το ρεζερβουάρ και τα διάφορα κομμάτια της καρότσας:
Τα τελευταία θα περιμένουν μερικές μέρες πριν γυαλιστούν και όταν παραλάβω το ανοιχτό γκρι σπρέι για την σέλα που είναι καθ' οδόν, θα δείτε το σύνολο στα τελειωμένα. Καλή Κυριακή!