Τώρα κατάλαβα. Λοιπόν για τις υπερκατασκευές των Α/Κ και Α/Τ ο Μπέκερ έφερε πλάκες θωρακίσεως από την Alkett, που έφτιαχνε τα StuG. Τα ρουκετοβόλα Η 35 έμειναν όπως είχαν. Πιστεύω ότι γίνεται να αναπαραστήσεις το πρώτο με υπολείματα γαλλικού χρωματισμού στο πήγμα και άβαφες ή μινιαρισμένες πλάκες στην υπερκατασκευή, με το πυροβόλο και την βάση του εκτός, δίπλα, έτοιμο για τοποθέτηση. Στο ρουκετοβόλο πιστεύω ότι γίνεται να το κολλήσεις όλο, εκτός τα βλήματα, και να ξεκινάς μινιάρισμα η βαφή επάνω από το μίνιο με dunkelgelb.