΄Εμεινα speechless, που λέμε και στο χωριό μου. Πανέμορφη και λεπτότατη δουλειά. Το "καφασωτό" είναι τρομερό. Την "μπακλαβαδωτή" μόνο βάση βρίσκω λίγο εκτός κλίμακος. Σίγουρα ξέρεις ότι πρέπει να βάλεις σωληνώσεις για τα υδραυλικά υγρά πριν βάλεις το ασπίδιο.
Επάνω είναι 2 υδροπνευματικοί επανατάκτες. Φρενάρουν, αλλά και επαναφέρουν στην θέση της την κάννη.
Freni di rinculo=φρένα ( πληθυντικός )-χαληνωτήριο ανακρούσεως.
Στους κυλίνδρους περιέχεται, εκτός από ειδικό λάδι, αέριο σε πίεση πολλών ατμοσφαιρών. Σε περίπτωση διαρρήξεως από εχθρικό βλήμα ή θραύσμα υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για το πλήρωμα, ενώ φυσικά αχρηστεύεται το πυροβόλο. Γι' αυτό σε πολλές φώτο φαίνονται οι επανατάκτες καλυμμένοι με σχοινιά, ξύλα η σιδηροκατασκευές, όπως στο παρακάτω 90/53. Δεν το προτείνω γιατί θα καλυφθεί η τρομερή δουλειά στους επανατάκτες.
Ο μονός κύλινδρος από κάτω από την κάννη είναι το υδραυλικό χαληνωτήριο ( φρένο ). Φρενάρει την οπισθοδρόμηση. Ο κύλινδρος που μένει μόνιμα στον κιλλίβαντα και προεξέχει λίγο είναι ο υδραυλικός ή μηχανικός ισορροπητής. Συνδέεται με το πηγαίο και βοηθά στην καθ' ύψος κίνηση του σωλήνος. Αλλιώς θα ήταν σχεδόν αδύνατη, λόγω βάρους, η κίνησή του, ιδιαιτέρως στο σήκωμα. Οι 2 μικροί κύλινδροι δίπλα του μακάρι να ήξερα τί κάνουν ! Στην φώτο φαίνεται η σύνδεση του ισορροπητή με το πηγαίο.
Συνέχισε για να χαίρονται τα ματάκια μας.