Μετά από μια εβδομάδα χρήσης άρχισε να μου κάνει νούμερα το μοτέρ... Δεν ξεκινούσε μόνο του έπρεπε να του δώσεις με το χέρι για να αρχίσει να γυρνάει. Είδα το συμπλέκτη, το ESC τις μπαταρίες, τα κύρια γρανάζια γενικά ότι μπορείς να δεις και ότι μπορεί να φταίει.
Έμαθα ότι τα μοτέρ αυτά θέλουν καθάρισμα κάθε τόσο κάτι που δεν ήξερα
είδα βίντεο και κατάφερα και το καθάρισα και όντως γυρνούσε πιο εύκολα με το χέρι. Πήγε λίγο καλύτερα γενικά αλλά ακόμα είχε πρόβλημα στην εκκίνηση.
Ήξερα ότι αυτά τα μοτέρ έχουν καρβουνάκια (brushes) και βρήκα πως βγαίνουν και τα καθάρισα καλά καθώς και το κομμάτι του μοτέρ (ρότορας?) που έχουν "επαφή". Αλλά δεν βοήθησε ιδιαίτερα.
Ξενέρωσα τέρμα και το παράτησα μέχρι που το κοίταξα με ένα συγγενή μου που έχει εμπειρία με βιομηχανικά μοτέρ και μου άνοιξε τα μάτια. Η καμπύλη μου έιπε που έχουν οι άκρες τους έτσι έιναι όταν τα αλλάζω ενώ τα καινούργια είναι σχεδόν επίπεδα μπροστά. Έτσι τα λίμαρα να γίνουν φλατ και έβαλα αλουμινόχαρτο πίσω τους για να τα σπρώχνει το ελατήριο καλά μιας και με τη χρήση είχαν κοντίνει.
Το αμαξάκι δούλεψε!!! Ξεκίναγε μόνο του και έπιανε πλήρη ταχύτητα ενώ σε αντίθεση με πριν χαλάσει το μοτέρ εβγαζε ελάχιστες σπίθες!!! Η λύση όμως ήταν προσωρινή και τα καρβουνάκια πρέπει να αλλαχτούν.
Έβγαλα το ένα και το μέτρησα:
Αυτά είναι τα πιο κοντινά που βρήκα και πιστεύω με λίγο λιμάρισμα θα μπουν.
Όταν με το καλό έρθουν θα ποστάρω update.