Μετά από λίγους μήνες αποχής λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, τα κοπίδια πιάσανε δουλειά
στον νέο μου…αλλά μικρότερο
μοντελιστικό μου πάγκο, λόγω ανακαίνισης παιδικού δωματίου!
Σειρά τώρα είχε η κατασκευή κυρίως της εσωτερικής διαρρύθμισης του αποσπώμενου πίσω τμήματος της ατράκτου. Αρχικά κόπηκαν οι θυρίδες επιθεώρησης του κινητήρα και από τις δύο πλευρές της ατράκτου ενώ στην συνέχεια τοποθετήθηκαν Rivet Strips της Eduard περιμετρικά τους.
Στο εσωτερικό μέρος των δύο μισών της ατράκτου τοποθετήθηκαν οι δομές “νευρώσεις” της ατράκτου με διαμήκη πλαστικό της Evergreen και την συνέχεια κατασκευαστήκαν με λεπτό φύλλο πλαστικό οι δομές- νομοίς τοποθέτησης του πίσω τμήματος του κινητήρα (εξαγωγής του) μέσα στην άτρακτο με λεπτομέρειες των επιμέρους τμημάτων, σύμφωνα με φώτο του πραγματικού.
Στο κάθετο σταθερό του δεξιού τμήματος της περιοχής αυτής κατασκευάστηκαν οι λεπτομέρειες των υδραυλικών υποσυστημάτων με τις σωληνώσεις τους.
Με Rivet Detail της Micromark “ντύθηκαν” οι εσωτερικές εμφανείς περιοχές (κυρίως οι μπροστινές) για μεγαλύτερη αληθοφάνεια.
Η κατασκευή συνεχίζετε…..