Καλημέρα.
Οι απαντήσεις που ζητάς είναι από μπερδεμένες ως μπουρδουκλωμένες ( !! ).
Τα 231/232 ήταν από τα πρώτα που έφτασαν στην Αφρική τον Φεβρουάριο του '41 σαν τμήμα της 5ης Ελαφράς ( αργότερα, από 15 Αυγούστου '41, 21η ΜΑ. ). Και η 15η ΜΑ είχε 231/232 στο 33ο τάγμα αναγνωρίσεως, αλλά και η 21η στο 21 τάγμα αναγνωρίσεως. Τα οχήματα παρουσίασαν πολύ καλές επιδόσεις στην Βόρειο Αφρική ( εκτός από τις υπερθερμάνσεις στους κινητήρες ).
Βαφή ; Εδώ το θέμα θέλει πολύ μπλα-μπλα. Τα πρώτα οχήματα έφτασαν βαμμένα σκούρο γκρι RAL 7021. Kάμο με καύσιμο και λάσπη. Λίγα δανεικά ή κλεμμένα ιταλικά χρώματα Giallo sabbia chiaro και Giallo sabbia scuro. Αναφέρεται χρήση και ιταλικών χρωμάτων αεροπορίας, αλλά και αγγλικών χρωμάτων Slate grey 34, Light stone 61 και Portland stone 64 . Από το καλοκαίρι κάμο με RAL 8000 yellow-brown επάνω από σκούρο γκρι.
Αργότερα, ως τον Απρίλιο του '42, RAL 8000 στα 2/3 του οχήματος και RAL 7008 στο 1/3. Μετά και ως το τέλος RAL 8020 στα 2/3 και RAL 7027 στο 1/3.
Τον χρωματισμό των θόλων των τροχών, των αναρτήσεων κπλ., κατά την πρώτη περίοδο, τον αναλάμβανε η άμμος της Σαχάρας, μετά βαφόταν κανονικά στο χρώμα του κάμο.
Λίγη προσοχή θέλει στα σήματα. Το σήμα της 5ης ελαφράς διαφέρει από το αντίστοιχο της 21ης. ΄Ενα άλλο μπέρδεμα υπάρχει στο σήμα των μονάδων αναγνωρίσεως.
Εδώ φαίνεται το σήμα των μονάδων αυτών ως το 1943. Παραλληλόγραμμο με διαγώνιο και το γράμμα Α αριστερά ( για Aufklarungs=αναγνώριση ), 2 μικροί κύκλοι κάτω από το σχήμα και μικρή σημαία επάνω. Ο αριθμός δεξιά δείχνει την ίλη. Μετά το '43 τα σχήματα αλλάζουν.
Γενικά, όπως και σε πολλά άλλα οχήματα του DAK, τα σήματα είναι λιγώτερα από τα αυτά που ορίζουν οι κανονισμοί. Συνήθως 2 σταυροί και οι πινακίδες κυκλοφορίας. Πιό σπάνια ο φοίνικας του DAK και το μεραρχιόσημο. Ακόμη πιό σπάνια το σήμα της μονάδος.
Δεν ξέρω αν σε κάλυψα. ΄Ο,τι θέλεις και ξέρω, με μεγάλη μου χαρά.