Το μοντέλο έχει τελειώσει και κανονικά θα έπρεπε να παρουσιασθεί στο Show room, αλλά πιστεύω ότι δεν θα μπορούσα να δείξω στις τελικές φώτο την δουλειά που περικλείει.
Η ιστορία του ξεκινά πέρυσι τον Ιούνιο, όταν ανέβηκα Αθήνα για το WOT 6 της ICM. Δυστυχώς είχε τελειώσει ( γνωστός γκαντέμης ! ), οπότε αναγκαστικά αγόρασα το L 4500 της Zvezda. Το κιτ τοποθετήθηκε στην Τυνησία το 1943. 10η ΜΑ, 5η Στρατιά, φον ΄Αρνιμ, σχηματισμός επισκευών ( άγνωστο αν υπήρχε, δεν υπάρχει φωτογραφικό ντοκουμέντο ). Η τοποθέτηση των μηχανημάτων στην καρότσα είναι φανταστική, αλλά όσο γίνεται πιό εργονομική ( πιστεύω ! ). Από το WOT 6 πήρα την ιδέα του ανακλινόμενου τμήματος του πλαΐνού της καρότσας. Τι σόι συντήρηση ξέρουν να κάνουν αν δεν μπορούν να το φτιάξουν ;
Με αυτές τις αυθαιρεσίες στην σκέψη ξεκίνησα την κατασκευή. Φυσικά πρώτα-πρώτα από τον κινητήρα.
Κατασκευάσθηκαν 2 σκαλοπάτια για το πίσω ανακλινόμενο της καρότσας, μία σχάρα φορτίων για τον χώρο επάνω από την καμπίνα και ένα προστατευτικό πλαίσιο για το ψυγείο του οχήματος από κλαδιά θάμνων.
Ξεκίνησε και η κατασκευή της γεννήτριας. Σαν βάση χρησιμοποιήθηκε ένας κινητήρας από jeep της Italeri με διάφορα άλλα κομμάτια και φύλλα πλαστικού.
Ξεκίνησε και η κατασκευή του τόρνου με ντουλάπια από κάτω. Η φιγούρα του κιτ χρησίμευσε σαν μέτρο, αφού όμως είχα κάνει το πρώτο ντουλάπι πολύ ψηλό και έφτιαξα άλλο χαμηλότερο. Φαίνεται η αρχή κατασκευής δίδυμου τροχού και επιτραπέζιου τρυπανιού.
Ξεκίνησαν και οι πάγκοι εργασίας, τραπέζι φαγητού και ξύλινη τουαλέτα ( η τελευταία έχει και ένα καρφί με τυπωμένα χαρτιά για χαρτιά υγείας !! ). Φαίνεται και ένα ικρίωμα με βαρέλι νερού και μία ξύλινη γούρνα για πλύσιμο με 2 βρύσες.
Συνέχεια σε λίγο...