Μετά από αρκετή δουλειά,τοποθετήθηκε η πισω καμπίνα του πλοίου, με κατά τμήματα τοποθέτηση της. Αποτελείται από ξυλινα,και μεταλικά μέρη,πλαισια παραθύρων και κάγκελα. Εγινε και στις δύο πλευρές η κατασκευή,στοκαρίστηκαν τα μικροκενά με το σκάφος και βάφτηκε.Στην πρύμνη τοποθετήθηκαν τα κάγκελα του εξώστη, και στερεώθηκε με κρίκους η αλυσίδα,όπως δείχνουν τα σχέδια από την μια μεριά μέχρι την άλλη. Φτιάχτηκαν και τα τρία φαναράκια,που είναι πολύ εντυπωσιακά. Ετσι τέλειωσε η κατασκευή του σκάφους και ειναι πλέον ολοκληρωμένο. Φτιαχτηκαν οι τέσσερις άγκυρες,με ένα ετοιμο μεταλλικό κομμάτι με τα νύχια και τον κορμό και τραβέρσα από ξύλο,με την καταλληλη τρύπα και την μεταλλική ενίσχυση του. Δεν στερεώθηκαν ακόμα στην θέση τους,καθώς πρέπει να δεθούν πρώτα οι ανεμόσκαλες και γυρω από αυτές να τις στερεώσω. Τοποθετήθηκε η βάση της υπηρέτριας του πλοίου στο κεντρικό κάτω κατάστρωμα και τώρα θα κατασκευαστεί η βάρκα, όπως ακριβώς και το πλοίο...με καρίνα,νομείς και σανίδωμα...εχει μήκος 15 εκατοστα...και θα μπορούσε να είναι ανεξάρτητο μοντέλο για κατασκευή...Φαίνονται όλα στις φωτογραφίες.

