Αποστολέας Θέμα: Citroën 15 six, 1:8 by Heller  (Αναγνώστηκε 6557 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1265
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #50 στις: Απρίλιος 12, 2020, 06:15:52 μμ »
Καλησπέρα φίλοι μου!

Ιδού λοιπόν, άρχισαν τα όργανα! Τουτέστιν, ξεκίνησε η σοβαρή ενασχόληση με το αμάξωμα. Κατ' αρχήν τρίφτηκαν με micromesh και γυαλίστηκαν με compound της Tamiya τα πλαϊνά και συναρμολογήθηκαν με την βάση:



Αξιοσημείωτο εδώ, το γεγονός ότι λίγο πριν γίνει η συναρμολόγηση η βάση έπεσε στο πάτωμα από ύψος ενός μέτρου. Χοντρικά άντεξε μια χαρά, ξεκόλλησαν μόνο οι ράβδοι στήριξης του λίκνου του κινητήρα και μια τραβέρσα στο κάτω μέρος. Μετά το ξανακόλλημα, ω του θαύματος, κάτι μικροχάσματα που είχαν παρατηρηθεί στο dry fit  (βλ. προηγούμενη ανάρτηση) είχαν ως δια μαγείας εξαφανιστεί. Είναι αυτονόητο, ότι δεν συστήνω αυτή τη μέθοδο για την αντιμετώπιση προβλημάτων συναρμογής, αλλά αν τυχόν και συμβεί, είναι καλοδεχούμενη...

Στη συνέχεια γυαλίστηκε το πίσω μέρος...

   

... και η οροφή της καμπίνας, όπου προστέθηκαν το παρμπρίζ και το πίσω παράθυρο:

      

Σειρά είχε κατόπιν η εσωτερική επένδυση της οροφής. Το κιτ δίνει γι' αυτό τον σκοπό ένα φορμαρισμένο φύλλο πολύ λεπτού στυρενίου, το οποίο συν τοις άλλοις ήταν και τσαλακωμένο:



Όπως είχα προαναγγείλει, αντικαταστάθηκε με αυτοκόλλητο μπεζ βελούδο. Τα"φουσκώματα" προσομοιώθηκαν με "σαμαράκια" από δεύτερη και τρίτη στρώση αυτοκόλλητου, με ικανοποιητικό αποτέλεσμα:

   

Το τμήμα πίσω από το προτελευταίο σαμαράκι που στις φωτό δείχνει ελαφρά στραβοχυμένο, κόπηκε και αντικαταστάθηκε με πολύ αρτιότερο κόλλημα. Αυτά τα λίγα για σήμερα.

Καλή Μεγαλοβδομάδα και καλή Ανάσταση - ΕΝΤΟΣ!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1265
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #51 στις: Απρίλιος 19, 2020, 01:23:03 μμ »
Καλημέρα φίλοι μου και Χριστός Ανέστη! Μακάρι να έρθει σύντομα η Ανάσταση και από την επιδημία και να μην την ακολουθήσει οικονομικός Θάνατος...

Την εβδομάδα που πέρασε κατ' αρχήν βάφτηκαν τα υπόλοιπα μεγάλα κομμάτια του αμαξώματος (φτερά, πόρτες, καπό, καπάκι ρεζέρβας). Ουδέν αξιοσημείωτο εδώ πλην μιας παραμόρφωσης του ενός ημίσεος του καπό που απαίτησε επέμβαση ισιώματος με την χρήση θερμοπίστολου. Τώρα τα εν λόγω κομμάτια αναπαύονται για κανένα δεκαήμερο μέχρι να έρθει η ώρα του γυαλίσματος τους.

Στη συνέχεια ασχολήθηκα με τον πίσω άξονα. Ιδού τα κομμάτια του και το σύνολο συναρμολογημένο και μονταρισμένο. Μαζί μονταρίστηκε και το ρεζερβουάρ που είχε ετοιμαστεί από καιρό:

            

 

Τέλος στο πλαίσιο της προετοιμασίας του εσωτερικού της καμπίνας αντικαταστάθηκαν οι χειρολαβές που στο κιτ δίνονται από μαλακό μαύρο πλαστικό με χειροποίητες από δέρμα, ασορτί με τα καθίσματα:



Καλό Πάσχα με όλους όσους αγαπάτε!

Αποσυνδεδεμένος hellenicopter

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 468
  • Τόπος: Τί Λωζάννη, τί Κοζάνη...
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
    • Hellenicopter
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #52 στις: Απρίλιος 19, 2020, 09:43:19 μμ »
Χριστός Ανέστη, Κώστα!


Άρχισε να παίρνει σχήμα και μορφή. Το φινίρισμα της οροφής είναι υπέροχο, άψογη βαφή. Η εσωτερική επένδυση επίσης.


Καλή συνέχεια και Χρόνια Πολλά,
 ::salut::

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1265
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #53 στις: Απρίλιος 20, 2020, 09:08:00 πμ »
Αληθώς Ανέστη, Δημήτρη! Ευχαριστώ πολύ για το συνεχές σου ενδιαφέρον. Όλα καλά απ' την μεριά σας;

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1265
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #54 στις: Απρίλιος 26, 2020, 11:52:49 πμ »
Καλημέρα σε όλους!

Την περασμένη εβδομάδα έγιναν διάφορες εργασίες. Κατ αρχήν μονταρίστηκε το πίσω μέρος της καρότσας με το πορτμπαγκάζ:



Με το που αφαιρέθηκαν τα λαστιχάκια, το κιτ έδειξε την κακή του πλευρά επιβεβαιώνοντας την φήμη του: Το σύνολο ξεκόλλησε πάραυτα και χρειάστηκε δεύτερη προσπάθεια με στιβαρότερη συγκράτηση:



Τώρα έχει κολλήσει για τα καλά, αλλά παρουσιάζει δυσκολίες στη συναρμογή με την οροφή. Αν δεν τις ξεπεράσω με το μαλακό, θα χρειαστεί βίαιο ξεκόλλημα...  :shock:

Στη συνέχεια ασχολήθηκα με τις εξατμίσεις. Όπως συμβαίνει με όλες τις σωληνώσεις του κιτ, κι αυτές δίνονται σε δύο κομμάτια κατά μήκος του επιμήκους άξονα. Και καθώς η συναρμογή δεν είναι πάντα τέλεια, χρειάζεται στοκάρισμα των σχισμών: Ενδεικτικά για όλο το κιτ, ιδού τι χρειάστηκε εδώ:

      

Μετά το βάψιμο με Gun Metal (TS-38) το άκρο που συνδέεται με την εξαγωγή απέκτησε λίγη "σκουριά" με την γνωστή μέθοδο της κίνησης μέσα σε νέφος από Dull Red (TS-33). Στο άκρο που συνδέεται με το σιλανσιέ, η φλάντζα που στο κιτ δίνεται συμπαγής "χωρίστηκε" στα δύο με χάραξη του χωρίσματος με scriber. Τέλος ετοιμάστηκε το σιλανσιέ με την απόληξη της εξάτμισης:

      

Το μεγαλύτερο μέρος της εβδομάδας αφιερώθηκε ωστόσο στην κατασκευή του συστήματος ψύξης. Ιδού τα κύρια μέρη του πριν οποιαδήποτε επέμβαση:



Το ψυγείο βάφτηκε με Semi-Gloss Black (TS-29) και περάστηκε με στεγνό πινέλο Gold Leaf (X-12), καθώς την εποχή εκείνη τα πτερύγια ψύξης ήταν χάλκινα ή ορειχάλκινα λόγω του καλού συντελεστή μετάδοσης της θερμότητας:



Και ιδού όλα τα κομμάτια του συστήματος πριν την τελική τους συναρμολόγηση και διάφορες λεπτομέρειες του ψυγείου (το σωληνάκι υπερχείλισης που δίνει το κιτ αντικαταστάθηκε με καλώδιο πιο εντός κλίμακας):

         

 

Νομίζω ότι αξίζει να κάνω στο σημείο αυτό μια παρατήρηση σχετικά με την πολυπλοκότητα του μοντέλου, που δίνει και μια εξήγηση για τα 1054 κομμάτια του κιτ: Το σύστημα ψύξης αποτελείται από 49 επιμέρους κομμάτια, ίδια τάξη μεγέθους δηλαδή με ένα ολόκληρο curbside στην 1:24. Το "απλό" σύστημα εξάτμισης, αποτελείται από 14 κομμάτια. Και ούτω καθεξής...

Καλή Κυριακή!

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6025
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #55 στις: Απρίλιος 26, 2020, 01:39:51 μμ »
49 κομματια το σύστημα ψύξης αλλά άξιζε τον κόπο. Καλή συνέχεια Κωνσταντίνε.

Αποσυνδεδεμένος KWSTAS

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 4188
  • Age: 53
  • Τόπος: PERISTERI_ATHENS
  • There are no perfect models but we will keep tryin
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #56 στις: Απρίλιος 26, 2020, 01:48:45 μμ »
Όμορφη δουλειά και μερακλίδικη.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1265
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #57 στις: Απρίλιος 26, 2020, 01:58:41 μμ »
Γιάννο, Κώστα, ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1265
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #58 στις: Μάιος 03, 2020, 11:17:47 πμ »
Καλημέρα σε όλους και καλό μήνα με μικρή καθυστέρηση!

Την περασμένη εβδομάδα άφησα για λίγο την καρότσα και επέστρεψα στα μηχανικά μέρη. Πρώτα συναρμολογήθηκε ο άξονας του τιμονιού με το κιβώτιο διεύθυνσης και το σύνολο τοποθετήθηκε στη θέση του μαζί με το χειρόφρενο, τις μπροστινές εσωτερικές επενδύσεις και τα ραφάκια κάτω από το ταμπλό:

      

Στη συνέχεια τοποθετήθηκαν στη θέση τους η μπαταρία και ο κινητήρας και έγιναν όλες οι συνδέσεις με καλώδια, σωληνώσεις και ντίζες που ως τώρα κρέμονταν ορφανά:

         

 

Κατόπιν πέρασα στην αποπεράτωση των μπρος και πίσω αναρτήσεων: Ετοιμάστηκαν τα μπροστινά ημιαξόνια (με 4 βαθμούς ελευθερίας, 3 περιστροφής και 1 ολίσθησης κατά μήκος του άξονα - 20 επιμέρους κομμάτια το καθένα...) και βάφτηκαν τα μπρος και πίσω ταμπούρα:

         

Τέλος σε μια στιγμή χαλάρωσης ετοιμάστηκαν τα εργαλεία που δίνει το κιτ: γρύλλος, μπουζόκλειδο και μανιβέλα:



Επιτρέψτε μου εδώ ακόμη μια παρατήρηση σχετικά με την φιλοσοφία της κατασκευής: Εσκεμμένα έχω ακολουθήσει μια σειρά συναρμολόγησης διαφορετική από αυτή που αναφέρεται στις οδηγίες. Συγκεκριμένα, πριν την τοποθέτηση του κινητήρα και του συστήματος διεύθυνσης θα έπρεπε σύμφωνα με τις οδηγίες να έχει τοποθετηθεί η οροφή και κατόπιν να έχουν συναρμολογηθεί τα καθίσματα. Υποψιάζομαι ότι η σειρά συναρμολόγησης των οδηγιών ακολουθεί λίγο-πολύ την σειρά συναρμολόγησης στο εργοστάσιο - πολύ διδακτικό από μηχανολογικής άποψης, ελάχιστα πρακτικό στο επίπεδο του μοντέλου... Δυο παραδείγματα: 1) για να τοποθετήσει τις μπροστινές επενδύσεις και τα ραφάκια που προανέφερα, ο εργάτης στο εργοστάσιο μπαίνει ο ίδιος μέσα στο αυτοκίνητο και κάνει τη δουλειά του. Στο επίπεδο του μοντέλου, αν έχει μπει η οροφή, η εργασία αυτή πρέπει να γίνει απ' έξω μέσα από τα ανοίγματα των πορτών με μακριές λαβίδες. 2) πέρα από παρόμοια δυσκολία για την τοποθέτηση των μπροστινών καθισμάτων, λόγω της συγκράτησης τους από 4 μικρά σημεία κολλήματος το καθένα, υπάρχει ο κίνδυνος να πέσουν λόγω του μη αμελητέου βάρους τους όταν το μοντέλο αναποδογυριστεί για να τοποθετηθούν τα συρματόσχοινα του χειρόφρενου, οι εξατμίσεις και οι σωληνώσεις των πίσω φρένων
κάτω από το πάτωμα...

Περισσότερα για την φάση αυτή σε μια βδομάδα!  ::salut::

Αποσυνδεδεμένος hellenicopter

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 468
  • Τόπος: Τί Λωζάννη, τί Κοζάνη...
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
    • Hellenicopter
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #59 στις: Μάιος 05, 2020, 10:14:02 μμ »
Καλησπέρα Κώστα,

Πολύ όμορφη και ποιοτική δουλειά.
Μια λεπτομέρεια για τα καλώδια της μπαταρίας: είναι ξεγυμνωμένα κοντά στους ακροδέκτες, είναι επι τούτω;

Θερμούς χαιρετισμούς και καλά τελειώματα,
Δημήτρης

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1265
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #60 στις: Μάιος 06, 2020, 08:49:08 πμ »
Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη, να 'σαι καλά! Όλα καλά εκεί πάνω;

Σχετικά με τα καλώδια της μπαταρίας, αντικατέστησα αυτά που δίνει το κιτ (σε μαλακό πλαστικό, συμπεριλαμβανομένων και των ακροδεκτών) με χειροποίητα. Όπως φαίνεται και στο σκίτσο από τις οδηγίες:



το πάχος του καλωδίου λεπταίνει κοντά στους ακροδέκτες, οπότε υπέθεσα ότι πρόκειται για απογυμνωμένο καλώδιο...

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1265
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #61 στις: Μάιος 10, 2020, 02:07:55 μμ »
Καλημέρα σε όλους!

Την εβδομάδα που πέρασε τελείωσαν πια όλες οι μηχανικές εργασίες. Στο κάτω μέρος του πατώματος προστέθηκαν τα συρματόσχοινα και οι σωληνώσεις των φρένων και οι εξατμίσεις:

   

Στο πίσω άξονα προστέθηκαν οι φρενόπλακες και τα ταμπούρα...

   

...το ίδιο και στις μποστινές αναρτήσεις, αφού πρώτα συναρμολογήθηκαν τα ημιαξόνια:

      

Τέλος συναρμολογήθηκε το ψυγείο και οι σωληνώσεις ψύξης καθώς και το φίλτρο αέρα, με το μηχανικό σύνολο να είναι αυτό:

         

         

     

Οπότε, και αφού καλώς εχόντων των πραγμάτων τελείωσαν τα αναποδογυρίσματα, περάσαμε ξανά στα του αμαξώματος. Πρώτα συναρμολογήθηκαν τα μπροστινά καθίσματα και τοποθετήθηκε πρόχειρα στη θέση του το ταμπλό (αφού η τοποθέτηση του θα ήταν πιο δύσκολη με τοποθετημένη την οροφή):

      

Σειρά πήραν μετά οι πόρτες. Σε πρώτη φάση πάρθηκε πατρόν για τις εσωτερικές επενδύσεις με δέρμα. Προς τούτο τα κομμάτια φωτογραφήθηκαν κατακόρυφα (παρέα με ένα υποδεκάμετρο για έλεγχο των πραγματικών διαστάσεων)...

   

...xαράχτηκε το περίγραμμά τους με το ελεύθερο λογισμικό Paint.Net...

   

...κι αφού σμικρύνθηκαν στις σωστές διαστάσεις μέσω PowerPoint τυπώθηκαν και κόπηκαν σε χαρτί μειώνοντας το περίγραμμα κατά 1 mm για να πάρει το πάχος του δέρματος:



Περισσότερα σε μια βδομάδα. Ως τότε να 'στε καλά και να χαίρεστε τις μαμάδες σας και τις μαμάδες των παιδιών σας!

Αποσυνδεδεμένος hellenicopter

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 468
  • Τόπος: Τί Λωζάννη, τί Κοζάνη...
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
    • Hellenicopter
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #62 στις: Μάιος 10, 2020, 05:01:37 μμ »
Καλησπέρα Κώστα,
Είμαστε, δόξα τω Θεώ, καλά εδώ πάνω, αν και αυτά που ακούμε από επίσημα (ομοσπονδιακά) χείλη προκαλούν τον γέλωτα ενίοτε (αν και άκρως ανησυχητικά για το επίπεδο των διοικούντων). Συγκριτικά στην Πατρίδα οι χειρισμοί έως τώρα ήταν οι βέλτιστοι εκ των πραγμάτων.

Στα μοντελιστικά: Είναι εντυπωσιακό το επίπεδο της λεπτομέρειας που αναδεικνύεις. Το πρόγραμμα που χρησιμοποίησες  για τις επενδύσεις με δέρμα κάνει "edge detection" αυτόματα ή πρέπει να παίξεις ο ίδιος με τις παραμέτρους για να εξάγεις το περίγραμμα των θυρών;
Τα καθίσματα στην θέση τους δείχνουν πολύ ρεαλιστικά, κάθε εμπόδιο για καλό τελικά  ::thumbleft::
Προσωπική εκτίμηση: γνωρίζω ότι δεν θέλεις να κάνεις παλαίωση, αλλά ίσως χρειάζεται να δείξουν πιο "μεταλλικά" μερικά μηχανικά μέρη γύρω από τον κινητήρα, ίσως κι ο ίδιος ο κινητήρας και κυρίως στην ανάρτηση, δείχνουν λίγο "επίπεδα" στις φωτογραφίες. Οι κυψέλες του ψυγείου από την άλλη είναι άριστες με το στεγνό πινέλο. Επίσης "χτυπάνε" στο μάτι τα pin marks στους επάνω βραχίονες της μπροστινής ανάρτησης, αλλά δεν ξέρω τελικά και πόσο θα φαίνονται όταν τοποθετηθούν τα "φτερά".

Καλά τελειώματα με την εξαιρετική κατασκευή.
Θερμούς χαιρετισμούς,Δημήτρης




Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1265
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #63 στις: Μάιος 10, 2020, 06:03:27 μμ »
Είμαστε, δόξα τω Θεώ, καλά εδώ πάνω, αν και αυτά που ακούμε από επίσημα (ομοσπονδιακά) χείλη προκαλούν τον γέλωτα ενίοτε (αν και άκρως ανησυχητικά για το επίπεδο των διοικούντων). Συγκριτικά στην Πατρίδα οι χειρισμοί έως τώρα ήταν οι βέλτιστοι εκ των πραγμάτων.
Δεν με εκπλήσσει πολύ η κατάσταση στην Ελβετία. Έχω βιώσει και άλλες κρίσεις εκεί, π.χ. τη πετρελαϊκή την δεκαετία του 70, την τραπεζική το 2007, κ.α., και η χαώδης κατάσταση ήταν παρόμοια. Νομίζω ότι οι Ελβετοί είναι τόσο συνηθισμένοι να πηγαίνουν τα πράγματα ρολόϊ, που στις δυσκολίες σηκώνουν τα χέρια και περιμένουν την εξ ύψους βοήθεια - σε αντίθεση με τους πιο καπάτσους και μαθημένους στα δύσκολα Έλληνες. Όσο για την Ελλάδα, οι χειρισμοί ήταν όντως βέλτιστοι εκ των πραγμάτων δηλ. με την επίγνωση της κακής κατάστασης του εθνικού συστήματος υγείας. Αυτό που περιμένω να δω, είναι οι χειρισμοί που θα γίνουν κατά την διάρκεια και για την αντιμετώπιση της επερχόμενης οικονομικής κρίσης - αν και διάφορα οικονομικά παρατράγουδα που έγιναν από την κυβέρνηση κατά την διάρκεια της υγειονομικής κρίσης δεν με αφήνουν να είμαι πολύ αισιόδοξος...
Παράθεση
Το πρόγραμμα που χρησιμοποίησες  για τις επενδύσεις με δέρμα κάνει "edge detection" αυτόματα ή πρέπει να παίξεις ο ίδιος με τις παραμέτρους για να εξάγεις το περίγραμμα των θυρών;
Το πρόγραμμα έχει στο μενού του την δυνατότητα >Effects >Stylize >Outline που φτιάχνει αυτόματα περιγράμματα όλων των αντικειμένων στην φωτογραφία (που ιδανικά πρέπει να είναι σε μονόχρωμο φόντο...) και ο χρήστης έχει απλώς να προσδιορίσει το contrast  και το πάχος της γραμμής. Χωρίς να είμαι βαθύς γνώστης των προγραμμάτων επεξεργασίας εικόνων, θα έλεγα ότι το Paint.Net κάνει πάρα πολλά πράγματα που κάνει το Photoshop όντας freeware.
Παράθεση
Προσωπική εκτίμηση: γνωρίζω ότι δεν θέλεις να κάνεις παλαίωση, αλλά ίσως χρειάζεται να δείξουν πιο "μεταλλικά" μερικά μηχανικά μέρη γύρω από τον κινητήρα, ίσως κι ο ίδιος ο κινητήρας και κυρίως στην ανάρτηση, δείχνουν λίγο "επίπεδα" στις φωτογραφίες. Οι κυψέλες του ψυγείου από την άλλη είναι άριστες με το στεγνό πινέλο. Επίσης "χτυπάνε" στο μάτι τα pin marks στους επάνω βραχίονες της μπροστινής ανάρτησης, αλλά δεν ξέρω τελικά και πόσο θα φαίνονται όταν τοποθετηθούν τα "φτερά".
Too late και για τα δύο: Προς το παρόν του κάνω "φυσική παλαίωση" αφήνοντάς το ξεσκέπαστο και με το παράθυρο ανοιχτό. Η σκόνη που θα κάτσει επάνω (και που εσείς δεν έχετε στην Ελβετία...) θα είναι σαν weathering. Όσο για τα pin marks, αυτά όντως δεν θα φαίνονται κάτω από τα φτερά.

Να 'στε όλοι καλά
Κώστας

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1265
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #64 στις: Μάιος 17, 2020, 12:19:13 μμ »
Καλημέρα σε όλους!

Ετοιμασίας θυρών συνέχεια: Τα χάρτινα πατρόν αντιγράφτηκαν σε φύλλο στυρενίου γύρω από το οποίο τυλίχτηκε το δέρμα. Στη συνέχεια οι δερμάτινες επενδύσεις κολλήθηκαν στα εσωτερικά των θυρών που δίνει το κιτ και προστέθηκαν τα τζάμια, πόμολα και πετούγιες:

            

Παράλληλα γυαλίστηκαν τα εξωτερικά των θυρών μαζί με τα καλύμματα της ρεζέρβας και των προβολέων, προστέθηκαν τα εξωτερικά πόμολα με τα μάνταλα, κολλήθηκαν με τα εσωτερικά και προστέθηκαν τα διακοσμητικά χρώμια:

   

Ως προς τις πόρτες απομένει μόνο η προσθήκη των μεντεσέδων και η συναρμολόγηση τους με το αμάξωμα. Κατόπιν ετοιμάστηκαν οι πινακίδες κυκλοφορίας και οι προφυλακτήρες...

      

...και οι προβολείς και οι φανοί ομίχλης, των οποίων οι βάσεις συνδέθηκαν ήδη με τα καλώδια τους:

      

Τέλος τοποθετήθηκε η οροφή στο αμάξωμα, ξεκινώντας το κόλλημα από το πίσω μέρος όπου είχα παρατηρήσει μια απόκλιση. Καθώς φαίνεται, αυτή μπορεί να απορροφηθεί από την ελαστικότητα του πλαστικού, και μάλλον θα γλυτώσουμε το ξεκόλλημα...



Την ερχόμενη βδομάδα θα γυαλιστούν φτερά και καπό και θα ετοιμαστούν για την τελική συναρμολόγηση. Ως τότε, καλή Κυριακή και καλή βδομάδα!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1265
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #65 στις: Μάιος 24, 2020, 10:40:12 πμ »
Καλημέρα σε όλους!

Κάπως έτσι, φτάνουμε σιγά-σιγά στο τέλος κι αυτής της κατασκευής... Την εβδομάδα που πέρασε γυαλίστηκαν κατ' αρχήν τα τελευταία κομμάτια του αμαξώματος - φτερά και καπό. Στην συνέχεια κολλήθηκαν τα παρελκόμενα τους (χερούλια, μαρσπιέ, σήμα) ώστε να αντέξουν στους χειρισμούς του τελικού μονταρίσματος. Έχουν μείνει και 2-3 κομματάκια ακόμα (όπως π.χ. οι λασπωτήρες, που ετοιμάστηκαν μεν, αλλά στηρίζονται τόσο στα φτερά όσο και στο υπόλοιπο αμάξωμα), τα οποία θα κολληθούν τελευταία. Για τους προβολείς μπήκαν πίροι 1 mm στις βάσεις τους για να εξασφαλίσουν ευθυγράμμιση και στήριξη:

         

 

Στη συνέχεια συνδέθηκε η μάσκα με τις πλαϊνές ποδιές του κινητήρα. Εδώ αντιμετώπισα το πρόβλημα της παραμόρφωσης (μέσα στο κουτί) της μάσκας, κάτι που ανακάλυψα πολύ καιρό μετά την αγορά του κιτ - όταν η Heller είχε κατεβάσει πια ρολά και έπαψε να παρέχει υπηρεσίες ανταλλακτικών. Μία λύση θα ήταν το κόψιμο των καθέτων ράβδων της γρίλιας και η αντικατάσταση τους από λεπτές ατσαλόβεργες. Ωστόσο αυτό δεν θα απέδιδε σωστά τις ελαφρές καμπυλώσεις στο πάνω και το κάτω μέρος της μάσκας. Έτσι κατέληξα στην οδυνηρή εναλλακτική, να καννιβαλίσω την πρώτη κατασκευή και να χρησιμοποιήσω την παλιά μάσκα, αφού αφαίρεσα το διακοσμητικό της που είχε τότε στραβοκολληθεί:

   

Έτσι, αφού ετοιμάστηκαν και οι υαλοκαθαριστήρες (το ύστατο κομμάτι που θα κολληθεί στο έτοιμο μοντέλο) τα μέχρι τώρα ετοιμασθέντα κουκουλώθηκαν και θα μείνουν έτσι για κανένα μήνα, να σφίξουν γερά τα κολλήματα πριν το τελικό σπριντ:

   

Τι θα κάνω στο μεσοδιάστημα (εκτός από μπάνια); Ρίξτε σε δυο-τρεις μέρες μια ματιά στα υπό κατασκευήν δίκυκλα... Καλή Κυριακή!

Αποσυνδεδεμένος Blitz-X

  • ΜΑΝΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 8211
  • Age: 52
  • Τόπος: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΤΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #66 στις: Μάιος 24, 2020, 12:31:38 μμ »
Μας αφήνεις στα κρύα του λουτρού Κωνσταντίνε :mrgreen:
Αλλά δεν πειράζει θα περιμένουμε :wink:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2808
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #67 στις: Μάιος 24, 2020, 12:34:06 μμ »
Μας αφήνεις στα κρύα του λουτρού Κωνσταντίνε :mrgreen:
Αλλά δεν πειράζει θα περιμένουμε :wink:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ
Nαι αλλά συνεχίζει ακάθεκτος σε άλλο θέμα :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Στην αναμονή λοιπόν!!! :wink: ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος Faethonas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 140
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens/Greece
  • modelclub.gr
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #68 στις: Μάιος 24, 2020, 12:36:51 μμ »
Δείχνουν όμορφες οι καμpύλες με το μαύρο χρώμα.....σκέφτομαι τι άλλο θα ταίριαζε, μπορντώ ίσως, το είδα στο Petersen Museum/You Tube.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1265
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #69 στις: Μάιος 24, 2020, 01:27:10 μμ »
Μάνο και Αλέξανδρε ευχαριστώ πολύ!
Μας αφήνεις στα κρύα του λουτρού Κωνσταντίνε :mrgreen:
Αλλά δεν πειράζει θα περιμένουμε :wink:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ
Ούτως ή άλλως, το "άλλο θέμα" δεν θα πάρει πάνω από μήνα...

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1265
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #70 στις: Μάιος 24, 2020, 01:30:15 μμ »
Δείχνουν όμορφες οι καμpύλες με το μαύρο χρώμα.....σκέφτομαι τι άλλο θα ταίριαζε, μπορντώ ίσως, το είδα στο Petersen Museum/You Tube.
Ευχαριστώ πολύ Κυριάκο. Το θέμα είναι ότι το αυτοκίνητο αυτό δεν βγήκε ποτέ εργοστασιακά σε διχρωμία και μέχρι το 1952 ούτε κάν σε επιλογή άλλης μονοχρωμίας εκτός από μαύρο. Οπότε, όσα δίχρωμα βλέπουμε σήμερα είναι πειραγμένα είτε από τους ιδιοκτήτες τους (τότε) είτε από τουσ συλλέκτες (σήμερα).

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1265
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #71 στις: Ιούνιος 10, 2020, 06:23:23 μμ »
Για να μην ξεχνιόμαστε... Έγιναν και οι υπόλοιπες κολλήσεις (πλαϊνά και μπροστινό μέρος της οροφής, καθώς και οι πλαϊνές ποδιές του κινητήρα με τη μάσκα. Το θηρίο αλυσσοδέθηκε για να έρθει στα ίσια του ένεκα της στραβής στο κόλλημα του πίσω μέρους και τα μικρά χάσματα επουλώθηκαν.

         

Επίσης συμπληρώθηκε το εσωτερικό. Τα πίσω καθίσματα στριμώχτηκαν λίγο λόγω των έξτρα χιλιοστών της ταπετσαρίας, αλλά τελικά χώρεσαν ικανοποιητικά:

      

Σε καμιά βδομάδα θα το ξαναπιάσω για να εξαλείψω τα μερεμέτια και να φορέσω φτερά και πόρτες. Και μετά... τελείωσε!!!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1265
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #72 στις: Ιούνιος 21, 2020, 10:41:37 πμ »
Καλημέρα φίλοι μου και καλό καλοκαίρι (μιας και διαβαίνουμε το καλοκαιρινό ηλιοστάσιο...)!

Πώς λέμε "το πιο σύντομο ανέκδοτο"; Εδώ πρόκειται για το πιο σύντομο update... Προστέθηκαν τα φτερά! Φυσικά υπήρξε η ανάγκη τραβήγματος δεξιά-αριστερά και πάνω-κάτω, αλλά τελικά κάθησαν στη θέση τους αν και κολλημένα "σημειακά". Α! και οι τροχοί...

   

Σειρά είχε θεωρητικά το καπό. Πλην όμως απεδείχθη ότι τα πλαϊνά πετούσαν προς τα έξω σαν τα αυτιά του Κάρολου...  :( Οι προσπάθειες ισιώματος μέσω σεσουάρ αποδείχτηκαν άκαρπες ή μάλλον χειροτέρεψαν την κατάσταση...  ::eusa_wall:: Οπότε κατέφυγα άλλη μια φορά στον καννιβαλισμό της πρώτης κατασκευής. Το καπό εκείνο είναι ίσιο αλλά χρειάστηκε ένα καινούργιο βαψιματάκι, καθότι πριν 10 χρόνια δεν είχα προσέξει αυτά που προσέχω τώρα...

Επομένως, έχουμε και λέμε: Γυάλισμα του παλιού καπό, τοποθέτηση προφυλακτήρων και θυρών και... τελειώσαμε. Ελπίζω σε μια βδομάδα να σας δείξω πρώτες φωτογραφίες ολόκληρου του μοντέλου. Ως τότε καλά να 'στε!

Αποσυνδεδεμένος nick2

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 2911
  • Age: 56
  • Τόπος: πειραιας
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #73 στις: Ιούνιος 21, 2020, 11:20:17 πμ »
Γιατί αυτή η κατασκευή πάντα με "αγχώνει" ??

Άκου λέει δεν ταιριάζουν τα φτερά...

Σε τί κόσμο ζούμε ? :roll:

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1265
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Citroën 15 six, 1:8 by Heller
« Απάντηση #74 στις: Ιούνιος 21, 2020, 02:07:50 μμ »
Κακά τα ψέμματα Νίκο, δεν έχει μόνο άγχος αυτή η κατασκευή - έχει και τα ευχάριστα σημεία της. Όπως π.χ. να έρθει και να κάτσει στη θέση του το ταμπλό κάτω από το παρμπρίζ χωρίς πρόβλημα, γλιστρώντας πάνω στον άξονα του τιμονιού χειριζόμενο με λαβίδα 25 εκ. έξω από την καρότσα...

Tags: