Αποστολέας Θέμα: VW Käfer Cabrio 1303 1:8 by LeGrand  (Αναγνώστηκε 3143 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
VW Käfer Cabrio 1303 1:8 by LeGrand
« στις: Ιανουάριος 10, 2020, 09:13:34 πμ »
Καθώς περιμένω να στεγνώσουν τα κολλήματα στο σύνολο της καμπίνας του Volvo, είπα σιγά-σιγά να βάλω μπροστά την επόμενη κατασκευή αυτής της σεζόν. Όπως είχα αφήσει να εννοηθεί, σειρά παίρνει ο σκαραβαίος κάμπριο της LeGrand, πάντα στην κλίμακα 1:8.

   

Αυτός καθαυτός ο σκαραβαίος δεν χρειάζεται ιδιαίτερη εισαγωγή. Νομίζω ότι τόσο το αυτοκίνητο όσο και η τεχνική του είναι πασίγνωστα και έχουν βρεθεί κάποτε στον πάγκο όλων των αυτοκινητομοντελιστών. Γι’ αυτό περιορίζομαι εδώ στις ιδιαιτερότητες της ξεσκέπαστης εκδοχής.

Η εξέλιξη του σκαραβαίου κάμπριο ξεκινά ήδη το 1936 (δηλ. παράλληλα με την τελική διαμόρφωση του κλειστού σκαραβαίου που παρουσιάστηκε το 1938) με την σχεδίαση ενός τετραθέσιου πρωτοτύπου από το εργοστάσιο του Wilhelm Karmann. Μεταξύ 1938 και 1943 κατασκευάστηκαν στο Autenrieth περίπου μια ντουζίνα τετραθέσια κάμπριο, που ήδη έμοιαζαν με το τελικό μοντέλο. Μετά τον πόλεμο, το 1948, ο Wilhelm Karmann αγόρασε έναν σκαραβαίο σεντάν και τον μετέτρεψε σε καμπριολέ. Αφού το παρουσίασε με επιτυχία στην Volkswagen στο Wolfsburg, ξεκίνησε την παραγωγή του κάμπριο το 1949 στο Osnabrück με την εργοστασιακή Karmann-Cabriolet Typ 15.

Η ανοιχτή εκδοχή ήταν κάτι περισσότερο από έναν σκαραβαίο με αναδιπλούμενη οροφή. Για να αναπληρωθεί η σταθερότητα που χάθηκε με την αφαίρεση της οροφής, τα μαρσπιέ ενισχύθηκαν με τη συγκόλληση κοιλοδοκών, μια εγκάρσια δοκός τοποθετήθηκε κάτω από την πρόσθια βάση του πίσω καθίσματος και τα πλαϊνά cowl-panels κάτω από το ταμπλό απέκτησαν διπλά τοιχώματα. Επιπροσθέτως, οι κάτω γωνίες των ανοιγμάτων των θυρών ενισχύθηκαν εσωτερικά με καμπυλωτές ενισχύσεις.

Η κουκούλα είχε πλήρη εσωτερική επένδυση που έκρυβε τον μηχανισμό αναδίπλωσης και τις εγκάρσιες ράβδους. Ανάμεσα στα δύο υφάσματα υπήρχαν 25 mm μόνωσης. Το πίσω παράθυρο ήταν από σκληρυμένο γυαλί. Λόγω του πάχους της κουκούλας, αυτή έμενε αρκετά ψηλή όταν διπλώνονταν. Προκειμένου να μπορεί ο οδηγός να βλέπει πίσω με διπλωμένη την κουκούλα, ο εσωτερικός καθρέφτης ήταν μονταρισμένος πάνω σ’ ένα έκκεντρο. Γυρίζοντας τον κατά 180 μοίρες, ο καθρέφτης υψώνονταν περίπου 5 εκ.

Το κάμπριο ήταν γενικά πιο πλούσια εξοπλισμένο από το σεντάν: διπλά τασάκια πίσω, διπλές θήκες στις πόρτες, καθρεφτάκι του μακιγιάζ στο σκίαστρο του συνοδηγού, λασπωτήρες στις πίσω ρόδες. Πολλά απ’ αυτά τα έξτρα δεν υπήρχαν για την κλειστή εκδοχή μέχρι την εμφάνιση του προαιρετικού πακέτου "L" (Luxus) το 1970.

Στιλιστικές αλλαγές του κάμπριο ακολούθησαν μόνιμα αντίστοιχες αλλαγές στην πιο δυνατή και καλύτερα εξοπλισμένη εκδοχή του σεντάν. Έτσι, ο Karmann κατασκεύασε το 1965 το VW 1300 με 40 PS, από το 1966 το VW 1500 με 44 PS, από το 1970 το VW 1302 LS με 50 PS και από το 1972 το VW 1303 LS (που θα μας απασχολήσει εδώ) με επίσης 50 PS, που κατασκευάζονταν μέχρι τις 10 Ιανουαρίου 1980 (πριν ακριβώς 40 χρόνια σαν και σήμερα…), οπότε βγήκε από την γραμμή παραγωγής το τελευταίο από 331’847 καμπριολέ. Το 1979 ένας σκαραβαίος κάμπριο κόστιζε 14’423 DM (σημερινά περίπου 3000 Ευρώ…).

Εκτός από τον Karmann, διάφοροι άλλοι κατασκευαστές παρουσίασαν ανοιχτές εκδοχές του σκαραβαίου, σε πολύ μικρότερες σειρές ωστόσο (μερικές εκατοντάδες κομμάτια). Απ’ αυτούς κατά τη γνώμη μου ο πιο ενδιαφέρων είναι ο Hebmüller που παρουσίασε το δικό του καμπριολέ το 1949. Σε αντίθεση με τον Karmann, ο Hebmüller θυσίασε τα πίσω καθίσματα για να αποθηκεύσει την διπλωμένη κουκούλα, με αποτέλεσμα ένα αισθητικά πολύ ανώτερο αποτέλεσμα.

   

Το εργοστάσιο του Hebmüller καταστράφηκε από πυρκαγιά το 1953 και η εταιρεία κήρυξε στη συνέχεια πτώχευση. Μέχρι τότε είχαν κατασκευαστεί 696 κομμάτια, εκ των οποίων σώζονται μόλις μερικές δεκάδες.

Στο κιτ μας τώρα: Η LeGrand είναι θυγατρική της Lemke, μιας εταιρείας που ειδικεύεται κυρίως στα ηλεκτρικά τρένα, αλλά ήταν και ο εισαγωγέας των σύγχρονων Pocher (της Hornby δηλ.) στην Γερμανία. Η συγγένεια αυτού του κιτ με τα κιτ της Pocher είναι εμφανής. Η εταιρεία προωθεί ακόμα στοκ της Pocher, αλλά και μία δική της εκδοχή της Ducati 1:4 όλο carbon σε πολύ περιορισμένη έκδοση προς 1500 ευρώ!



Το κιτ με 500 κομμάτια είναι απλά συναρμολογούμενο – το κατά πόσον υπάρχουν περιθώρια για σκρατσιές και βελτιώσεις (υποθέτω στο επίπεδο του κινητήρα…) θα φανεί κατά την κατασκευή. Δεν μπόρεσα να διαπιστώσω πάνω στη συσκευασία την χώρα κατασκευής του κιτ (τα Pocher της Hornby είναι made in China…) αλλά η συσκευασία και η διάταξη των κομματιών είναι καθαρά γερμανική!!! Προς το παρόν, ιδού το κουτί και τα περιεχόμενα του (με ένα παράδειγμα της διάταξης μέσα σε κάθε κουτάκι):

         

Πρώτο update ελπίζω προς το τέλος του μήνα. Να 'στε καλά!

Αποσυνδεδεμένος Blitz-X

  • ΜΑΝΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 8210
  • Age: 52
  • Τόπος: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΤΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ
Απ: VW Käfer Cabrio 1303 1:8 by LeGrand
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 10, 2020, 05:48:58 μμ »
Πολύ όμορφο θέμα και χορταστικότατο μοντέλο :!:

Καλή αρχή. Αναμένουμε :!:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: VW Käfer Cabrio 1303 1:8 by LeGrand
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 10, 2020, 09:00:22 μμ »
Να 'σαι καλά Μάνο, ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2808
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: VW Käfer Cabrio 1303 1:8 by LeGrand
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 11, 2020, 09:45:13 μμ »
Ωωωωω...πολύ ωραίο ποδαρικό με τον σκαραβαίο μας κάνεις Κωνσταντίνε!
Να υποθέσω ως έχει θα το αφήσεις το χρώμα; ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: VW Käfer Cabrio 1303 1:8 by LeGrand
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 12, 2020, 08:10:33 πμ »
Ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε! Ναι, εργοστασιακά βαμμένα die cast δεν τα πειράζω...

Αποσυνδεδεμένος hellenicopter

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 468
  • Τόπος: Τί Λωζάννη, τί Κοζάνη...
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
    • Hellenicopter
Απ: VW Käfer Cabrio 1303 1:8 by LeGrand
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 16, 2020, 07:16:15 μμ »
KMW : Konstantin Motoren Werke  :mrgreen:
Γραμμή παραγωγής έχεις Κώστα, άλλη μία κατασκευή για "χάζεμα" και για να μας ανοίγεις την όρεξη.
Καλή αρχή και Καλή Χρονιά και πάλι  :D
Πολλούς χαιρετισμούς,
Δημήτρης ::salut::

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: VW Käfer Cabrio 1303 1:8 by LeGrand
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 17, 2020, 08:38:08 πμ »
Καλή χρονιά και για σένα και την οικογένεια σου Δημήτρη! Όσο για την γραμμή παραγωγής - απλά ο χρόνος με πιέζει, κι έχω ακόμα κάμποσα στο ράφι...

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: VW Käfer Cabrio 1303 1:8 by LeGrand
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 26, 2020, 10:41:40 πμ »
Καιρός λοιπόν για το πρώτο update του Σκαραβαίου. Ο οποίος προχωράει (πολύ) γρήγορα... :( Αλλά ας δούμε τα πράγματα αναλυτικά. Όπως είχα προΐδει πρόκειται για ένα συναρμολογούμενο κιτ. Αυτό έχει θετικά στοιχεία και αρνητικά.

Στα θετικά συμπεριλαμβάνεται το γεγονός ότι όχι μόνο τα μεταλλικά κομμάτια έρχονται προβαμμένα, αλλά και τα πλαστικά. Διάφορες λεπτομέρειες όπως τα κόκκινα κουμπιά στις δέστρες των ζωνών ή τα μπουλόνια στις ρόδες είναι επίσης προβαμμένα. Στις ρόδες χρειάστηκε μόνο να τονίσω με το πινελάκι τα βαρίδια ζυγοστάθμισης.

      

Τα πλαστικά κομμάτια δεν έρχονται πάνω στο πλαίσιο τους αλλά ήδη κομμένα. Η συναρμογή τους μέταλλο με μέταλλο, πλαστικό με μέταλλο, πλαστικό με πλαστικό είναι πολύ καλή - μόνο σε λίγα σημεία (στους μεντεσέδες των θυρών και στο πορτάκι της βενζίνης) χρειάστηκε λιμάρισμα για να έρθουν στα ίσα τους. Το 80% της συναρμολόγησης γίνεται με βίδες (πιο γερές από εκείνες της Pocher - κόβουν πιο άνετα σπείρωμα στο μέταλλο χωρίς να σπάει το κεφάλι) κι όταν χρειάζεται ροδέλα, αυτή είναι ήδη κολλημένη στη βίδα. Κάπου 15% είναι κουμπωτά και μόνο το πολύ 5% θέλει κόλλημα. Η λεπτομέρεια που προσφέρει το κιτ είναι πολύ ικανοποιητική, μέχρι στιγμής χρειάστηκαν πολύ λίγες προσθήκες σε εμφανή μέρη, κυρίως στον κινητήρα - βλέπε πιο κάτω. Οι οδηγίες είναι αναλυτικές με ελάχιστα λάθη, αν και σε κάποια σημεία πρέπει να φανταστεί ο μοντελιστής ποια είναι η βέλτιστη σειρά συναρμολόγησης (η καλή συναρμογή και το εύκολο βίδωμα/ξεβίδωμα κάνουν λάθη αυτοί του είδους εύκολα αναστρέψιμα...). Όσες (λίγες) χαλκομανίες δίνει το κιτ είναι ήδη κολλημένες.

Στα αρνητικά τώρα: Το βάψιμο των μεταλλικών κομματιών έιναι επιπέδου bburago - καλό για τη βιτρίνα, αλλά στο φως κι από κοντά δεν φτάνει την στιλπνότητα των προβαμμένων της Pocher. Τα πλαστικά προέρχονται από μαύρα πλαίσια, στα οποία έχει περαστεί το κατάλληλο χρώμα μπογιάς. Όσα κομμάτια μένουν μαύρα στο κιτ έχουν μείνει άβαφα. Η οργάνωση των πλαισίων είναι τέτοια που τα σημεία σύνδεσης των κομματιών με το πλαίσιο (και τα κάμποσα pin marks) να είναι κατά 99% κρυμμένα στο συναρμολογημένο μοντέλο. Αλλά η αποκόλληση από το πλαίσιο, αν και προσεκτική, δεν έχει λειανθεί. Επίσης υπάρχουν εμφανείς ραφές σε πολλά κομμάτια, τα οποία έχουν βαφτεί χωρίς να τριφτούν οι ραφές. Άρα εδώ το βάψιμο είναι δώρον άδωρο, αφού μετά το τρίψιμο των ραφών χρειάζεται ξανά βάψιμο. Με την αποκόλληση των κομματιών από το πλαίσιο έχουν χαθεί και οι αριθμοί τους (οι οποίοι ωστόσο προβλέπονται στις οδηγίες). Άρα η συναρμολόγηση γίνεται με το "μάτι", ψάχνοντας σε κάθε κουτί να βρεις ποιο κομμάτι μοιάζει με το σχεδιασμένο στις οδηγίες.

Συνολικά λοιπόν ένα εύκολο κιτ, που όμως δεν προσφέρει τη συγκίνηση και το συναίσθημα επιτυχίας ακόμα και ενός Pocher της νέας γενιάς. Αξίζει τα λεφτά του; Αυτό θα κριθεί συν τοις άλλοις και από το τελικό αποτέλεσμα. Στο τεχνικό μέρος του update τώρα:

Σε πρώτη φάση συναρμολογήθηκε το "πλαίσιο" με τις αναρτήσεις. Σκρατσιές εδώ η επικάλυψη των εμβόλων των αμορτισέρ με κομματάκια χρωμιωμένου σωλήνα από αντένα τρανζίστορ ελαττώνοντας ταυτόχρονα το "παιχνίδι" του εμβόλου μέσα στον κύλινδρο και η προσθήκη σωληνώσεων στα δισκόφρενα των μπροστινών τροχών (τα ταμπούρα των πίσω γυρίζουν ολόκληρα μαζί με τις ρόδες, ενώ δίνονται σε δύο κομμάτια, εκ των οποίων το εσωτερικό θα έπρεπε να είναι σταθερό...)

      

Η συναρμολόγηση της μπανιέρας και των καθισμάτων χωρίς ιδιαιτερότητες:



Και περνάμε στον κινητήρα. Η βασική συναρμολόγηση χωρίς προβλήματα (έγινε ένα ελαφρύ wash στα ασημόχρωμα (μεταλλικά) μέρη του κιβωτίου και τονίστηκαν με πινελάκι βίδες και μπουλόνια)...

         

        

... το ίδιο και η προσαρμογή του κινητήρα πάνω στη βάση του:

         

Σκρατσιές εδώ με βάση μια καλή φωτογραφία αναφοράς:



Προσθήκη από ελάσματα συγκράτησης στο καπάκι του φίλτρου αέρα και στο καπάκι του ντιστριμπιτέρ

      

Προσθήκη καλωδίων στο κάτω μέρος του πολλαπλασιαστή



Προσθήκη ελατηρίου του γκαζιού στο καρμπιρατέρ



Προσθήκη μιας δέσμης καλωδίων που έρχονται από "μπροστά"



Και τέλος (καθώς το πυρόφραγμα στο κιτ έρχεται σε μαύρο επίπεδο πλαστικό, ενώ στην πραγματικότητα έχει ανάγλυφη επιφάνεια, είναι βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και καλύπτεται από μόνωση) καλύφθηκε με φύλλο μαύρου αφρώδους και στα ακάλυπτα σημεία προστέθηκε "αναγλυφότητα" από φύλλα και λουρίδες στυρενίου:



Έχω την εντύπωση από διάφορες ενδείξεις (τα ταμπούρα που προανέφερα, το γεγονός ότι κάτω από το πίσω κάθισμα υπάρχει η μπαταρία αλλά και η συνέχεια των σωλήνων του καλοριφέρ, ενώ το κάθισμα είναι αμετακίνητο...) ότι το κιτ πήγαινε για άλλο επίπεδο λεπτομέρειας και κάπου τα μπουρδούκλωσαν στο τέλος.

Αυτά για σήμερα. Καλή Κυριακή σε όλους!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: VW Käfer Cabrio 1303 1:8 by LeGrand
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 02, 2020, 12:41:20 μμ »
Δεύτερο και... τελευταίο update για τον Σκαραβαίο. Όπως διαφαίνονταν από την αρχή, η συναρμολόγηση προχώρησε πολύ γρήγορα και απροβλημάτιστα (παρόλη την ασάφεια των οδηγιών σε μερικά σημεία). Μια τελευταία σκρατσιά ήταν η προσθήκη στο εσωτερικό του καπό του κινητήρα του καλωδίου που πάει στον φωτισμό της πινακίδας κυκλοφορίας:



Μετά από αυτό δεν έμεναν πια παρά καμιά 30αριά βίδες για να φτάσουμε στο τελικό αποτέλεσμα (οι πινακίδες κυκλοφορίας είναι από το spare box):

         

      

Περισσότερες φωτό θα βγουν στη "φύση" λίαν προσεχώς (τώρα έχουν μαζευτεί 3 τελειωμένα, οπότε δεν παίρνει άλλη αναβολή...)

Σε μια πρώτη αξιολόγηση, το κιτ αξίζει μεν τα λεφτά του σε ότι αφορά στο τελικό αποτέλεσμα στη βιτρίνα, όχι όμως σε ότι αφορά στη διάρκεια και δυσκολία ενασχόλησης του μοντελιστή. Υποπτεύομαι ότι το κιτ μπορεί να προέρχεται από συγκέντρωση σε ένα κουτί τευχών τύπου Hachette, αλλά δεν έχω βρει αποδείξεις μέχρι τούδε. Πάντως στο τελευταίο κουτί υπήρχαν 4 LEDάκια  (με κομμένους τους ακροδέκτες!) που δεν αναφέρονται πουθενά στις οδηγίες (ενώ στα μπρος και πίσω φτερά υπάρχουν αντίστοιχες τρύπες...) Τι να πει κανείς; Και σ' άλλα με υγεία!

Αποσυνδεδεμένος Blitz-X

  • ΜΑΝΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ
  • Scale 1/32
  • *
  • Μηνύματα: 8210
  • Age: 52
  • Τόπος: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
  • ΤΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ
Απ: VW Käfer Cabrio 1303 1:8 by LeGrand
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 02, 2020, 01:11:45 μμ »
Όπως και νά 'χει Κωνσταντίνε, το αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο και σίγουρα μια πολύ ωραία προσθήκη στη βιτρίνα σου :wink:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: VW Käfer Cabrio 1303 1:8 by LeGrand
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 02, 2020, 02:15:24 μμ »
Να 'σαι καλά Μάνο, ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2808
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: VW Käfer Cabrio 1303 1:8 by LeGrand
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 02, 2020, 02:34:52 μμ »
Πολύ όμορφο Κωνσταντίνε και γρήγορη κατασκευή-πήγε απροβλημάτιστα-, έτοιμο για βόλτα στην παραλιακή τώρα με τις ''αλκυονίδες'' :wink: :mrgreen: :mrgreen:
 ::salut:: ::salut:: ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: VW Käfer Cabrio 1303 1:8 by LeGrand
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 02, 2020, 06:52:27 μμ »
Ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε! Όσο για την βόλτα στην παραλιακή, οσονούπω!

Αποσυνδεδεμένος hellenicopter

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 468
  • Τόπος: Τί Λωζάννη, τί Κοζάνη...
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
    • Hellenicopter
Απ: VW Käfer Cabrio 1303 1:8 by LeGrand
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 06, 2020, 07:34:35 πμ »
Πολύ όμορφο Κώστα!  ::thumbleft::
Genevois αλλά, ίσως, με πολύ μεγάλο αριθμό κυκλοφορίας, 967ΧΧΧ, αν διακρίνω καλά  :?: Συνήθως όσοι έχουν συλλεκτικά αυτοκίνητα (τουλάχιστον στην Romandie) φροντίζουν να έχουν πινακίδες με μικρούς αριθμούς, κάτω από 100 000 (συχνά κάτω από 10 000).
Το βλέπω περισσότερο για βόλτα παραλίμνια προς Λωζάννη μεριά...  :mrgreen:
Θερμούς χαιρετισμούς,Δημήτρης



Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: VW Käfer Cabrio 1303 1:8 by LeGrand
« Απάντηση #14 στις: Φεβρουάριος 06, 2020, 09:35:19 πμ »
Ευχαριστώ πολύ Δημήτρη! Σχετικά με τα μικρά νούμερα το ίδιο γίνεται και outre Sarine... Τι να κάνω όμως; Αυτή τη χαλκομανία είχα στο spare box (από τη Chevrolet Stingray), αυτήν έβαλα. Εξ άλλου λεπτομέρειες πάνω στα Ελβετικά νούμερα γνωρίζουν μόνο οι παροικούντες Ιερουσαλήμ! Καλό σου Σαββατοκύριακο!

Αποσυνδεδεμένος Faethonas

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 140
  • Age: 48
  • Τόπος: Athens/Greece
  • modelclub.gr
Απ: VW Käfer Cabrio 1303 1:8 by LeGrand
« Απάντηση #15 στις: Μάρτιος 18, 2020, 11:49:30 μμ »
Μου άρεσε το μοντέλο αυτό, και ειδικά στο καφέ/χάλκινο μεταλλικό της πρώτης φωτο, άνετα κάνεις ολόκληρη συλλογή σε διάφορα χρώματα και με διαφορετικά παρελκόμενα, μεγάλη ιστορία  αυτό το αμάξακι....αν μου επιτρέπεις, για την ενημέρωση των φίλων της μεγάλης κλίμακας παραθέτω και το παρακάτω μαγαζί (με αποστολή και σε Ελλάδα) και το καλύτερο για μένα είναι το Φιατάκι...

https://www.model-space.com/gb/model-cars.html
https://www.model-space.com/gb/model-cars.html

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: VW Käfer Cabrio 1303 1:8 by LeGrand
« Απάντηση #16 στις: Μάρτιος 19, 2020, 10:44:21 πμ »
Ευχαριστώ πολύ Κυριάκο και για τις πληροφορίες! Γνωστή η De Agostini, προτείνει συναρμολογήσεις και όχι κατασκευές του επιπέδου Pocher ή καλή ώρα Heller, κι αυτές βασικά μέσω μηνιαίων αποστολών τμημάτων του κιτ. Τώρα βλέπω ότι για ορισμένα μοντέλα προτείνει ολοκληρωμένα κιτ, αλλά ευχαριστώ, δεν θα πάρω. Η εμπειρία με τον Σκαραβαίο, αν και κατέληξε σε ένα ευπρεπές και παρουσιάσιμο αποτέλεσμα ήταν απογοητευτική, καθώς με απασχόλησε λιγότερο από ένα μήνα. Για μένα, αυτό το χόμπι είναι και γέμισμα της ημέρας, οπότε μοντέλα που ετοιμάζονται τσακ-μπαμ δεν εκπληρούν αυτόν τον σκοπό. Έτσι, όχι άλλα "απλώς συναρμολογούμενα", με εξαίρεση την Mercedes SLR (γλάρο) της LeGrand που έχει ήδη παραγγελθεί, κι αυτό λόγω της ιδιαιτερότητας και ομορφιάς του πρωτοτύπου.

Tags: