Σκέφτηκα να ξεκινήσω ένα F4U Corsair και συγκεκριμένα να πάρω το αυτό το κιτ της Tamiya

Και συγκεκριμένα αυτή την παραλλαγή

Με προβληματίζουν τα χρώματα. Αυτό το σετ θα με καλύψει; (και κόκπιτ και εσωτερικό των τροχών)

Τα συγκεκριμένα χρώματα τα δοκίμασα με διαλυτικό laquer thinner της Tamiya και μου άφησαν άριστες εντυπώσεις. Αν όχι ποια θα προτείνατε σε Gunze ή Lifecolor;