Modelclub.gr Φόρουμ

F/A-18F Super Hornet VFA-102 "Diamodbacks" (Hasegawa 1/72) Reset (Αναγνώστηκε 1664 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

manos68

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 183
  • modelclub.gr
F/A-18F Super Hornet VFA-102 "Diamodbacks" (Hasegawa 1/72) Reset
Οκτώβριος 19, 2019, 05:36:35 μμ
Ήταν το "μουλάρι" για δεκαπέντε χρόνια, κατέληξε πεταμένο μέσα στο κουτί του περιμένοντας την μοίρα του να πεταχθεί στα σκουπίδια!
Δεν ξέρω τι έπαιξε στο μυαλό μου και πέρσι μετά την έκθεση και παρά το μεγάλο στοκ με τα άφτιαχτα κιτ αποφάσισα να ασχοληθώ λίγο σοβαρά μαζί του και να δω αν θα καταφέρω να έχω ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα σε αυτήν την δύσκολη για εμένα κλίμακα.
Η όλη διαδικασία του reset και η απόκτηση εμπειρίας ήταν ένα ισχυρό κίνητρο για την ανακατασκευή.   

 

     
        
     



Λίγες μέρες μπάνιο σε χλωρίνη και το μοντέλο επανήλθε στην αρχική του κατάσταση χωρίς ευτυχώς πολλά προβλήματα στο πλαστικό

     
      
     
     


Η αρχική του συναρμολόγηση ήταν πρόχειρη χωρίς να υπάρχει ενδιαφέρον από εμένα να απαλείψω τις ενώσεις αφού ο λόγος αγοράς και κατασκευής του ήταν οι δοκιμές σε διάφορες τεχνικές βαψίματος με ακρυλικά χρώματα, βερνίκια, σμάλτα, λάδια καθώς και εφαρμογής σημάτων.
Όλη η ανακατασκευή έγινε από την αρχή με σκοπό το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα. Επιπλέον για το κόκπιτ θα αντικατασταθεί με ένα νέο σετ από ρητίνη και φωτοχαραγμένα  της Aires  ώστε να αναβαθμιστεί το σχετικά απλό που δίνει Hasegawa

     
     

Η προσαρμογή του νέου κόκπιτ στην άτρακτο θα είναι μια "ωραία εμπειρία" τα δε φωτοχαραγμένα, το μικροσκοπικό τους μέγεθος απαιτεί μεγάλη υπομονή που δεν διαθέτω με δαύτα, θα είναι μια μεγάλη δοκιμασία  η προσθήκη τους.



B737Mech

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Λέων - IPMS 1393
  • Μηνύματα: 790
Μιλάμε δηλαδή για ριζική αποτρίχωση, όχι απλό reset!
Έχω κάνει σε δύο 48άρια, αλλά μόνο βάψιμο και αλλαγή οπλίσμού, το ένα με Mr. Muscle και το άλλο με Eco remover.

Καλή συνέχεια!

Blitz-X

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • ΜΑΝΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ
  • Μηνύματα: 7098
  • ΤΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ
Τσάμπα παιδεύεσαι με τις χλωρίνες και τις αναθυμιάσεις τους βρε Μάνο. Mr. Muscle+σακούλιασμα και σε μιά δυό ώρες καθάρισες. Τέσπα. Καλή νέα αρχή με το μοντελάκι :!:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

B737Mech

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Λέων - IPMS 1393
  • Μηνύματα: 790
Από ότι έχω δει από άλλους, η χλωρίνη είναι ιδανική για ολικό reset. Τρώει τις ενώσεις και μπορείς να αρχίσεις το μοντέλο από την αρχή.
Το Mr. Muscle & το eco remover βγάζουν μόνο το χρώμα, άντε και να ξεκολλήσουν διάφορα μικρά κομμάτια, όπως καπάκια τροχών κτλ.
Έχοντας δοκιμάσει και τα δύο μπορώ να σας πω με σιγουριά πως το eco remover είναι γρηγορότερο (σε δύο ωρίτσες έχεις κάνει και δεύτερο χέρι αν χρειαστεί) και λιγότερο μπελαλίδικο από το Mr. Muscle ή Fornet.
Εδώ είχα διαβάσει για το υλικό αυτό, το βρήκα και το δοκίμασα.
Αν μπορέσετε να το βρείτε κάντε και εσείς δοκιμή να δείτε μόνοι σας.

manos68

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 183
  • modelclub.gr
Λέων ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου, η χλωρίνη εάν δεν βιάζεσαι κάνει μια χαρά την δουλειά της. Βουτάς τα κομμάτια τη Δευτέρα και το Σάββατο τα ξεπλένεις κάτω από τη βρύση τρίβοντας τα ελαφρά με μία οδοντόβουρτσα. Μοναδικό μειονέκτημα αν δεν προσέξεις και η πιο μικρή σταγόνα εάν πέσει στα ρούχα σου στα καταστρέφει αμέσως! αφήνει σημάδι. 
Mr. Muscle & eco remover δεν έχω χρησιμοποιήσει αν και το δεύτερο θα ήθελα να το δοκιμάσω, το μόνο εναλλακτικό που έχω δοκιμάσει είναι το Mr Paint Remover της Gunze με πολύ καλά αποτελέσματα σε τοπικά εστιασμένα σημεία στο μοντέλο όπως θα δείτε σε διορθώσεις που έκανα κατά το βάψιμο του.
Μάνο ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, για μένα τώρα που ποστάρω δεν είναι η αρχή αλλά το τέλος αφού σχεδόν έχει ολοκληρωθεί ύστερα από δέκα μήνες η ανακατασκευή.
Η παρουσίαση γίνεται τώρα στο τέλος γιατί είχα αρκετά προβλήματα κατά το βάψιμο και λίγο έλειψε να πεταχθεί στα σκουπίδια. Ευτυχώς ξεπεράστηκαν και τώρα μπορώ να προχωρήσω με το περιγραφή της κατασκευής.
Αρχή με απάλειψη όλων των ενώσεων, στοκαρίσματα, τρίψιμο και επιδιόρθωση-αντικατάσταση  όσων έσπασαν η χάθηκαν

     
     

αυτό το σημείο από τα δυσκολότερα σημεία του κιτ μαζί με τους αεραγωγούς, ακολουθούν τα πηδάλια

     

δεξαμενές

     

συνέχεια με το κόκπιτ

felix

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 3465
  • Fighter Fling Maniac
Μια χαρά με το reset!!
Εγώ έχω δοκιμάσει μόνο με Fornet και όντως το χρώμα αφαιρέθηκε πλήρως. Τα κομμάτια που ξεκόλλησαν ήταν αυτά που είχαν κολληθεί με κυανοακρυλική κόλλα. Σε αυτά που είχαν κολληθεί με κόλλα πολυστερίνης δεν ξεκόλλησαν και τελικά  επενέβη με προσοχή ο κόφτης για να αποκολληθούν.

Όπως και να έχει ένα reset είναι πάντα ενδιαφέρον γιατί βλέπεις το πριν και το μετά.

Περιμένω να δω και τις υπόλοιπες φωτογραφίες από την κατασκευή, μιας και είναι από τα αγαπημένα μου θέματα και η κλίμακά μου.  ::salut:: ::salut:: ::salut::
Νωντας

manos68

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 183
  • modelclub.gr
Νώντα ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου  και τα καλά σου λογια :wink: ::salut:: .
Συνέχεια της ανακατασκευής με αντικατάσταση του επιεικώς φτωχού κόκπιτ της Hasegawa με αυτό της Aires αποτελούμενο από την μπανιέρα, τους δύο πίνακες οργάνων, τα καθίσματα, το πίσω μέρος του πιλοτηρίου και το εσωτερικό της καλύπτρας, ένα διάφανο φύλο πλαστικού με τυπωμένα τα όργανα καθώς και ένα μικρο μεταλλικό φύλο με φωτοχαραγμένα και πλήθος λεπτομερειών σε απίστευτα μικρές διαστάσεις

     
   

Προσεκτικά αφαιρέθηκαν τα μπλοκ χύτευσης από τη βάση της μπανιέρας και ακολούθησε πολύ προσεκτικό λιμάρισμα των πλαινών τόσο της μπανιέρας του κόκπιτ όσο και του εσωτερικού της ατράκτου όπου θα μπει και απαιτείται να αφαιρεθεί αρκετό υλικό, ευτυχώς τα πλαινά της  έχουν αρκετό πάχος οπότε στο τέλος έστω και οριακά η μπανιέρα χώρεσε στο εσωτερικό.
Δύσκολη δουλεια με κίνδυνο να καταστραφεί η μπανιέρα ανοίγοντας τρύπες στα πλαινά τοιχώματα
Ακολούθησαν τα ποδωστήρια

      

και κάποιες απόπειρες με τα φωτοχαραγμένα. Απαιτούν μεγάλη υπομονή και επιδεξιότητα για να διαμορφώσεις τόσο μικροσκοπικά κομμάτια, ενώ οι οδηγίες της Aires δεν είναι τόσο κατατοπιστικές !


Ακολούθησε το βάψιμο με το βασικό γκρι Η 317 της Gunze και στην συνέχεια αφού μασκαρίστηκαν! βάφτηκαν οι κονσόλες με γκρι σκούρο  Η 401 της Gunze το ίδιο και τα όργανα. Οι δε μικρές λεπτομέρειες, όσες κατάφερα να κάνω, με Vallejo και οδοντογλυφίδα, πραγματικά με πόνεσαν τα μάτια μου!

     
     
      
 

Προσθήκες στο εσωτερικό της καλύπτρας

 

Όλη η αναβάθμιση στο πιλοτήριο ήταν εξαιρετικά επίπονη και το μικρό μέγεθος "κρύβει" την ποσότητα της δουλειάς και του χρόνου που έχει απαιτηθεί. Πάντως είναι αξιοσημείωτη η ποσότητα της λεπτομέρειας που έχει στριμωχθεί από την Τσέχικη εταιρεία και που γίνεται ορατή μόνο με το βάψιμο του πιλοτηρίου και ένα ελαφρύ wash.



manos68

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 183
  • modelclub.gr
Συνέχεια με τοποθέτηση του πιλοτηρίου στην άτρακτο και κλείσιμο με το κόλλημα του κάτω τμήματος, Είχε προηγηθεί προσθήκη βάρους στο ρύγχος με τη μορφή μεταλλικών σφαιριδίων και επιδιόρθωση του μπροστινού καλύμματος του πυροβόλου με κλείσιμο της οπής που έχει δώσει λανθασμένα η Hasegawa και δίνει την εντύπωση ότι το πυροβόλο ρίχνει κάθετα πάνω ως προς τον άξονα του αεροσκάφους Κλείστηκε με στόκο δύο συστατικών και αφού στέγνωσε και λειάνθηκε διαμορφώθηκε νέα τρύπα με λεπτό τρυπανάκι και κλίση οριζόντια , το πυροβόλο ρίχνει μπροστά

     
 
Η δουλειά των προηγούμενων ημερών με το προσεκτικό "αδυνάτισμα" του εσωτερικού της ατράκτου μου έδωσε ένα άψογο αποτέλεσμα αφού μόνο η ένωση στο πίσω τμήμα  χρειάστηκε στοκάρισμα. Ακολούθησε μασκάρισμα και βάψιμο με σκούρο γκρι, Η 401

     


Περιμένοντας να στεγνώσει το πιλοτήριο τη προσοχή μου τράβηξαν οι θυρίδες προσγείωσης, Σε όλες είχα αφαιρέσει τα τμήματα που έχουν για να κολληθούν σε ανοικτή θέση. Η μοναδική επιλογή που είχα ήταν να σκρατσάρω

     

Από τις έξι η μία λευκή θύρα είναι εξ΄ολοκλήρου νέα από φύλο πλαστικού λόγω απώλειας αυτής του κιτ. Το ίδιο ισχύει και για μία από τις τρεις μπροστινές λόγω απώλειας αλλά αυτή έγινε από τμήμα σωλήνας με στρογγυλή διατομή εξ' αιτίας της καμπυλότητας που έχει

     


Πάλι λόγω απώλειας στη δεξιά πτέρυγα  φτιάχτηκε το χαμένο κομμάτι από φύλο πλαστικού

     
 

Έγιναν και τα πρώτα βαψίματα με τις εισαγωγές, τις θυρίδες και τα σκέλη του συστήματος προσγείωσης σε λευκό χρώμα X2 Tamiya και τα γυμνά μεταλλικά τμήματα, αρχικά μαύρο ακρυλικό γυαλιστερό X1 Tamiya και στην συνέχεια Alclad Aluminium

     

συνεχίζεται..
 

felix

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 3465
  • Fighter Fling Maniac
’ψογος!! Και με σκρατσαριστές κάποιες από τις θύρες σκελών!!
Αναμένω και τις υπόλοιπες φωτος!!  ::salut::
Νωντας

manos68

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 183
  • modelclub.gr
Νώντα σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια η συνέχεια ελπίζω να σου αρέσει.
Ξεκίνημα του βαψίματος, αγαπημένο στάδιο, με τα κλασσικά H307 για τις πάνω επιφάνειες, H308 για τις κάτω. Θα χρησιμοποιήσω την ίδια τεχνική του mottling που έκανα και πέρσι με το F 14 και πιο αναλυτικά όπως περιγράφεται παρακάτω.
Στις κάτω επιφάνειες αφού νωρίτερα είχα μασκάρει εσωτερικά τις λευκές επιφάνειες των εισαγωγών  χωρίς pre shade ψέκασα το βασικό H308 της Gunze.

     
     

Το πρώτο χέρι αποκάλυψε  τις όμορφες γραμμές του μαχητικού και ήταν μια μικρή επιβράβευση της κοπιαστικής δουλειάς που έγινε για να επαναφέρω το μοντέλο. Την επόμενη μέρα έγινε το δεύτερο στάδιο και ψέκασμα ακανόνιστα πολύ αραιωμένο (1 μέρος χρώμα-9 μέρη διαλυτικό) X1 λευκό της Tamiya με χαμηλή πίεση λιγότερο από 1 bar  και η βελόνα του αερογράφου, ρυθμισμένη στην πιο λεπτή δέσμη, να ακουμπάει σχεδόν στην επιφάνεια του μοντέλου

     
     

΄
Στη συνέχεια ακολουθώντας πάλι την ίδια μεθοδολογία για την αραίωση του χρώματος, την πίεση του αέρα και τον τρόπο που ψεκάζουμε XF 63 German Grey τονίζοντας περισσότερο το περίγραμμα κάποιων πάνελ και θυρίδων. Επίσης πιο έντονα τις περιοχές που βρίσκονται σε γωνία μεταξύ τους  για να πετύχουμε ένα τρισδιάστατο αποτέλεσμα.
Τέλος  ψέκασμα επιλεκτικά XF 15 Flat Flesh σε ορισμένα σημεία για πιο έντονο "βρώμισμα"

     
   
     


Αρκετά "μάχημο"
Στο τελικό στάδιο μερικά χέρια με πολύ αραιωμένο H308 της Gunze για να μειωθούν οι αντιθέσεις

     

κάθε σχόλιο ευπρόσδεκτο






felix

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 3465
  • Fighter Fling Maniac
Φωτιές μας ανάβεις Μάνο σε όλους τους USN φανς!!
Μου αρέσει πολύ που αναλύεις το κάθε στάδιο σε κάθε ποστ.
Αναμένουμε (με αγωνία) και τις υπόλοιπες φώτος!!  :wink: ::salut:: ::salut:: ::salut::
Νωντας

michalis20

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1074
  • Μιχάλης Σορώτος, IPMS#426
Πολύ όμορφη δουλειά Μάνο και με "πλήρη ανάλυση" όπως ανέφερε και ο Νώντας :!:
Καλή συνέχεια  ::salut::
The Modelling Sting

Sakis900

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1319
Πολύ καλό το "tutorial"! ευχαριστούμε!

B737Mech

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Λέων - IPMS 1393
  • Μηνύματα: 790
Αυτό είναι ανάσταση νεκρού, όχι reset.
Η παρουσίαση είναι εξαιρετική!
Χίλια μπράβο και για τα δύο.

Σαν τεχνική δοκίμασε αν σε βολεύει και το black basing. Ίσως γλιτώσεις το βήμα του motling.
Προς Θεού σαν δοκιμή λέω να το δεις, όχι πως η τεχνική που έκανες δεν είναι ωραία.
Σαν λάτρεις του US Navy και έχοντας μερικά  48άρια σε αναμονή, αγόρασα αυτά τα photoetched πλακίδια με τα ακανόνιστα σχήματα. Πιστεύω πως βοηθάνε να αποφύγει κανείς τη μέθοδο με το αλάτι. 12€ τα πήρα και έχει τρία διαφορετικά πλαίσια.

Καλή συνέχεια φίλε!  ::salut::

manos68

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 183
  • modelclub.gr
Σας ευχαριστώ όλους για τα πολύ καλά σας λόγια και το ενδιαφέρον σας. Σκοπός μου είιναι πράγματι να τονώσω το ενδιαφέρον για να δούμε ακόμα περισότερα USN μαχητικά παλιά και νέα, η θεματολογία είναι πολύ μεγάλη.
Λέων συνέχεια δοκιμάζω καινούργιες τεχνικές, είναι πιστεύω το αλάτι  και το πιπέρι για το χόμπι μας άλλωστε το συγκεκριμένο μοντέλο που παρουσιάζω ήταν το ¨θυμα¨ αυτών των δοκιμών. Κύριος στόχος μου πάντα είναι η ανακάλυψη της ευκολότερης, γρηγορότερης τεχνικής για πιο ρεαλιστικό αποτέλεσμα με τον λιγότερο κόπο και χρόνο.
 Θεωρώ τον αερογράφο το πιο σημαντικό εργαλείο που έχουμε και θα ήθελα να τον χρσιμοποιώ στα περισσότερα στάδια της κατασκεύης, στο βάψιμο, τα φωτίσματα, τις φθορές, τα λερώματα, την παλαίωση για λόγους εξοικονόμησης χρόνου αλλά περισότερο να έχω ένα πιο ελεγχόμενο αποτέλεσμα μέσα απο μια επιλογή συγκεκριμένων χρωμάτων και τεχνικών σε κάθε ένα απο τα παραπάνω στάδια.
Ελπίζω να μην σας κούρασα πολύ με τις θεωρείες μου ξέφυγα λίγο, θα επανέλθω αύριο με την συνέχεια στις πάνω επιφάνιες :wink: ::salut::

Blitz-X

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • ΜΑΝΟΣ ΤΖΩΡΤΖΗΣ
  • Μηνύματα: 7098
  • ΤΟ ΑΡΓΟ ΚΑΙ ΧΑΡΙΝ ΕΧΕΙ
Μάνο, παρουσίαση επιπέδου και δουλειά επίσης εξαιρετική. Θα το θαυμάσω στο Γκάζι :wink:

Τώρα άσε όμως τα 72αράκια και γύρνα σε πιο... σοβαρές/ορατές κλίμακες, όπως 1/48 και 1/35. ’λλωστε είμαστε πλέον σε μια ηλικία, που τα μάτια μας ταλαιπωρούνται αναίτια με αυτά τα σκατολοίδια τα 72άρια ::glossa:: :lol:

Όσο για αυτό που εσύ λές mottling κι εγώ marbling, τον τελευταίο καιρό έχω φάει σκάλωμα να δώ πως θα δείξει σε... πολύ ανοιχτόχρωμο 35άρι, καθώς είναι πολύ όμορφη τεχνική. Είδωμεν :roll:

 ::salut:: ::salut:: ::salut::
 ΜΦΧ

Jet72

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 6812
  • ... αλλά και οι προπέλες καλές είναι!
    • Image

sluff

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 2317
  • ΣΤΑΘΗΣ
Πάντως εμένα με έκανες να πιάσω ενα 72αρι ιταλερι F/A-18C που με περισσιο θράσος θέλω να του προσθέσω το βελτιωτικό για το κοκπιτ της eduard..Πολυ ψιλολοι ρε παιδί μου,με πονέσανε τα μάτια πραγματικά..
Το επόμενο αεροπορικό θα είναι 48αρι :mrgreen:

Anyway..τρομερή δουλειά έχεις κάνει ::salut::

manos68

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 183
  • modelclub.gr
ΜΜΜΜΜ..... νομίζω ότι αρχίζουμε να ξεφεύγουμε :lol: :lol: είμαι  περίεργος τι θα κάνει ο 55άρης plus Tom στην ταινία, θα το πηγαίνει το "αεροπλανάκι"?..... Ευχαριστώ Γιάννη για το "σχόλιο" σου  :twisted: :wink:   
Δεν ξέρω πόσες φορές είπα στον εαυτό μου Μάνο ότι δεν θα ξαναφτιάξω 1/72 τρελή δουλειά και κόπος και στο τέλος δεν φαίνεται σχεδόν τίποτα, στα δικά μου μάτια τουλάχιστον! Πραγματικά κλίμακα για "άντρες".
Βlack basing, marbling, mottling, αξίζει να δοκιμάσεις αυτές τις τεχνικές είναι σχετικά εύκολες και μπορείς να τις φέρεις στα μέτρα σου σε διαφορετικούς τύπους μοντέλων. Και πάλι ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ::salut:: ::salut::
Στάθη ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τα καλά σου λόγια. Καλό κουράγιο με το 72άρι σου  :wink: ::salut::

Τελειώνοντας με τις κάτω επιφάνειες σειρά είχαν οι φωλιές του συστήματος προσγείωσης

     

Για πολλά βράδια ήταν ο εφιάλτης μου τελικά τα κατάφερα! το μέγεθος των φωτοχαραγμένων για το HUD και των των δύο διάφανων κομματιών του με κάνουν ακόμα να αναρωτιέμαι πως έγινε, ακόμα δεν μπορώ να περιγράψω τον τρόπο!

     

Ευλαβικά ο πίνακας με το σκιάδιο κολλήθηκε στο πιλοτήριο, η προσοχή που χρειάζεται εδώ είναι ότι πρέπει να τοποθετηθεί χαμηλά διαφορετικά δεν θα χωράει σε ύψος το HUD κάτω από το αλεξήνεμο. Με λίγο παραπάνω τρίψιμο στην βάση του όλα πήγαν καλά!

     
   

Βάφτηκαν τα άκρα στα κάθετα πηδάλια κατεύθυνσης και στην συνέχεια κολλήθηκαν στις θέσεις τους. Η ένωση κάτω από αυτά συνεχίζει να με ταλαιπωρεί!

     

Ετοιμάστηκε και η καλύπτρα για να βαφτεί μαζί με το πάνω μέρος του μοντέλου στο ίδιο χρώμα, αρχικά βάφτηκε με το χρώμα του εσωτερικού της

     

Έτοιμο για βαφείο

     
 

The Saint

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 287
  • modelclub.gr
Έχεις ρίξει πολύ και ποιοτική δουλειά στην σωστή για άντρες κλίμακα!
Περιμένουμε το βάψιμο!
ΥΓ
Οι μεγαλύτερες κλίμακες βγάζουν παιχνίδια και όχι μοντέλα.  ::ketten_006::

felix

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 3465
  • Fighter Fling Maniac
Ανάβεις φωτιές λέεεεμεεεε!!! Σούπερ!!! Θα το δούμε στην έκθεση?
Φαντάζομαι το έχεις ήδη ολοκληρώσει το μοντέλο.  ::salut:: ::salut:: ::salut::
Νωντας

manos68

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 183
  • modelclub.gr
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια και το ενδιαφέρον σας  :) :) ::salut:: Το μοντέλο βρίσκεται στην έκθεση, ελπίζω να σας αρέσει!
Αργότερα αν προλάβω θα ποστάρω φωτογραφίες με την ολοκλήρωση του βαψίματος.

Παναγιώτης Μαυροειδής

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Μηνύματα: 1731
  • Δεν είναι ψέμα, τελείωσα μοντέλο!!!
Μανό έχεις κάνει υπέροχη δουλειά!!! Τα reset όπως έχω ξαναπει είναι μία από τις αγαπημένες μου διαδικασίες και εδώ γίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!

Καλή συνέχεια και περιμένουμε το επόμενο update σου ::thumbleft::

manos68

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 183
  • modelclub.gr
Παναγιώτη χαίρομαι που σου αρέσει, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου και τα καλά σου σχόλια  :wink: ::salut::

Ακολουθούν φωτογραφίες από το βάψιμο των επάνω επιφανειών με την ίδια διαδικασία όπως και με τις κάτω με μόνη αλλαγή το Η 307 να αποτελεί το βασικό χρώμα

     
       
   

αλλαγή με XF 63

     

Και τελικό στάδιο μερικά χέρια με πολύ αραιωμένο H 307 της Gunze για να μειωθούν οι αντιθέσεις

     
 

την επόμενη μέρα είχα τα αποκαλυπτήρια!

   

manos68

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/72
  • Μηνύματα: 183
  • modelclub.gr
Μετά την έκθεση επιστροφή στην κατασκευή. Περιμένοντας να στεγνώσουν καλά τα χρώματα την προσοχή μου τράβηξαν οι θυρίδες προσγείωσης. Αυτές εσωτερικά βάφτηκαν με γυαλιστερό λευκό και στην συνέχεια με λεπτό πινέλο έγιναν τα τελειώματα τους περιμετρικά με κόκκινο 71.003 της Vallejo. Την επόμενη μέρα περάστηκαν με Future και αφέθηκαν να στεγνώσουν για άλλες τρεις μέρες. Κατόπιν μασκαρίστηκαν και ψεκάστηκαν πάλι με ακρυλικό λευκό για να έχω όσο γίνεται πιο "κοφτό" αποτέλεσμα.

        


Είχα και μια άτυχη στιγμή με μια από τις μπροστινές θυρίδες να ραγίζει στο μέσον της, επισκευάστηκε χρησιμοποιώντας φύλο πλαστικού και το εσωτερικό τμήμα της παλιάς θυρίδας.

     
   

Έχοντας περάσει αρκετές μέρες από το βάψιμο ήρθε η ώρα για να περαστεί όλο το μοντέλο Future προκειμένου να σφραγιστεί όλη η δουλειά που είχε γίνει και να τοποθετηθούν τα σήματα.
Και η ζημιά έγινε..

       


Ήταν τέτοια η απογοήτευσή μου που σταμάτησα να βγάζω φωτογραφίες και ετοιμαζόμουν να σταματήσω την κατασκευή. Μια πρόταση μου ερχόταν στο μυαλό μου, κρίμα όλη η δουλειά που έγινε.
Να ξέβαφα την πάνω πλευρά δεν γινόταν, θα καταστρέφονταν όλη η δουλειά που είχε γίνει στό πιλοτήριο και θα ήταν σχεδόν αδύνατο να το ξαναβάψω σωστά τώρα που ήταν και τοποθετημένο.
Η κάτω πλευρά το μοντέλου ευτυχώς δεν είχε πάθει απολύτως τίποτα το βερνίκι είχε "πέσει" κανονικά και το στρώσιμό του ήταν άψογο. Υποπτεύομαι ότι το λάθος έγινε από εμένα γιατί το χρώμα που χρησιμοποίησα στις πάνω επιφάνειες ήταν πολύ παλιό και ενώ φαινόταν ότι στέγνωσε κανονικά όταν περάστηκε το Future έγινε κάποια αντίδραση και είχα αυτό το αποτέλεσμα.
Με βαριά καρδιά και μην έχοντας να χάσω πολλά ξεκίνησα το τρίψιμο με Micro Mesh ελπίζοντας να αφαιρέσω το λεπτό στρώμα του Future και να μείνει το κάτω χρώμα ανέπαφο. Δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο, η μικρή κλίμακα του μοντέλου απαιτεί σχολαστική και προσεκτική δουλειά. Στο τέλος πιστεύω ότι τα κατάφερα, δυστυχώς φωτογραφίες από αυτην την περίοδο δεν έχω.
Για να κάνω τα πράγματα πιο δύσκολα για μένα, κατά την τοποθέτηση των σημάτων "κατάφερα" να βάλω ανάποδα τις διακοσμητικές λωρίδες στα πλαϊνά της ατράκτου. Μέχρι να καταλάβω τι έγινε αυτές κόλλησαν και δεν έβγαιναν παρά μόνο με τρίψιμο.

       
     

Η λύση εδώ ονομάζεται Mr Paint Remover

     
   

Ακολούθησε τοπικό βάψιμο ώστε να επιδιορθωθούν αυτά τα σημεία. Ύστερα από ένα μήνα αναμονή παρέλαβα και τη νέα καρτέλα με τα σήματα. Η αγορά τους έγινε από από Αυστραλία !!

   

συνεχίζεται..