μετά από πολύ καιρό λοιπόν σημείωσα κάποια πρόοδο.έχουμε και λέμε!
-
κλείνοντας τα πίσω 2 μισά της ατράκτου έπρεπε να βάλω κομματάκια πλαστικού σαν κόντρες για να ευθυγραμιστούν οι πλευρές πάνω-κάτω .επίσης στις φωλεές του κυρίου σ.π. έπρεπε να μπουν λωρίδες φ.π. για να μην υπάρχει κενό
στα εμπρός 2 μισά δεν είχα κάποιο πρόβλημα εφαρμογής
στα πίσω 2 μισά όμως , παρά την προετοιμασία , δεν γλίτωσα το τρίψιμο.δυστυχώς το πλαστικό δεν ερχόταν με τίποτα
-
πολύ μεγάλο χάλι έχει η εφαρμογή των δυο κομματιών στο πίσω μέρος πάνω-κάτω
-
προχωρώντας στις πτέρυγες , αποφάσισα τα αερόφρενα/πηδάλια (δεν ξέρω τι είναι_) να τα έχω κλειστά.η εφαρμογή όμως....
με πολύ υπομονή και τρίψιμο όμως.....
-
στην κάτω πλευρά από τα <<γάντια>> όπου βρίσκεται ο μηχανισμός που ανοιγοκλείνει τα φτερά είχα τεράστιο κενό από τη μια πλευρά.μπαλώθηκε με φ.π. και αργότερα θα στοκαριστεί
αφού τοποθετήθηκαν αρκετά κομμάτια στο μοντέλο . έφτασα στην τοποθέτηση των καμερών κάτω από την κοιλιά.μέσα από το τζάμι δεν υπάρχει τίποτα , και φαίνεται κενό.προχώρησα στην παρακάτω σκρατσια στα γρήγορα, ώστε να μην είναι άδειο.δεν είναι και για βραβείο
, αλλά τουλάχιστον υπάρχει κάτι
-
μπήκαν και τα φτερά , τα οποία ανοιγοκλείνουν.όμως αποφάσισα να το κάνω σε φάση απογείωσης , οπότε θα τα έχω ανοιχτά , με κατεβασμένα flaps , lefs κτλ.για τα να κάνω κλειστά , δηλαδή σβηστό , ήθελε πολλή δουλειά και δεν ήμουν διατεθειμένος να μπω σε αυτή τη διαδικασία.η χύτευση των κομματιών είναι τέτοια , ώστε να τα έχει όλα ανοιχτά
-
τώρα είμαι σε φάση που ψάχνω να βρω τι χάπια θα πάρω για την εφαρμογή του κάθετου σταθερού.το παλεύω εδώ και πολύ καιρό .τρίβω,τρίβω,ξανατρίβω αλλά δεν έρχεται με τίποτα
αυτά προς το παρόν