Όταν η Honda CB750 Four, η πρώτη «πολιτική» τετρακύλινδρη μοτοσικλέτα, παρουσιάστηκε στο σαλόνι του Τόκιο το Νοέμβρη του 1968 και βγήκε στις Ευρωπαϊκές αγορές 4 μήνες αργότερα, έσκασε σαν βόμβα: 4 κύλινδροι, 4 ταχύτητες, 4 καρμπιρατέρ, 4 χωριστές εξατμίσεις…
Εύκολη στο ξεκίνημα, δυνατή, με ισχυρά φρένα, φτάνοντας σχεδόν τα 200 χλμ/ώρα, χωρίς κραδασμούς και απώλειες λαδιού, εφοδιασμένη με ποιοτικά εξαρτήματα (όργανα, φλας, λεβιεδάκια, λειτουργικούς καθρέφτες κλπ.) και με άμεμπτο φινίρισμα, η CB750 Four αποδείχτηκε ιδανική για μακρινές διαδρομές με υψηλές ταχύτητες. Έχοντας μηχανικά μέρη πρακτικά άφθαρτα, των οποίων η αξιοπιστία βασίζονταν στο σχεδιασμό τους, μπορούσε να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς χρήστες. Το κοντέρ τους έφτανε γρήγορα στις 100000 χλμ. χωρίς προβλήματα και με μόνο μια βασική συντήρηση, παρόλη τη λειτουργία τους σε δύσκολες συνθήκες (η κόκκινη ζώνη του στροφόμετρου άρχιζε στις 8500 στρ/λεπτό). Η ποιότητα της CB750 Four την τοποθετούσε τόσο ψηλότερα από τους ανταγωνιστές της, που η «τετράποδη» έγινε στο τέλος μύθος.
Μερικά τεχνικά χαρακτηριστικά: Τέσσερις αερόψυκτοι κύλινδροι εν σειρά τοποθετημένοι εγκάρσια με κλίση 15° προς τα μπρός, 736 κυβικά, 65 ίπποι στις 8000 στροφές, ροπή 60 Nm στις 7000 στροφές, μεγίστη ταχύτητα 196 χλμ/ώρα με τον αναβάτη σκυφτό, 183 χλμ/ώρα με τον αναβάτη σηκωμένο. Μήκος 2160 mm, πλάτος 885 mm, ύψος 1410 mm, βάρος 225 kg.
Το κιτ της Heller είναι το ίδιο με αυτό της Revell από την 10ετία του 1970 με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Περισσότερα επί της ποιότητάς του κατά την διάρκεια της κατασκευής που θα είναι ΟΟΒ χωρίς ιδιαίτερες σκρατσιές, για καλοκαιρινή ξεκούραση μετά την Bugatti. Νεώτερα προσεχώς.