Οπωσδήποτε σπάνιος συνδυασμός, αλλά αυτή η σπανιότητά του κάνει την επιλογή θελκτική. Από τα 6.700 μόνο GMC CCKW-352, που εστάλησαν στην τότε ΕΣΣΔ, σε έναν μικρό αριθμό ( 7;) τοποθετήθηκε δοκιμαστικά ο εκτοξευτήρας ρουκετών BM-13-16 ( Kατιούσα). Τα αποτελέσματα ήταν πολύ ικανοποιητικά. Καλύτερα από τα σοβιετικά φορτηγά, αλλά και από τα αγγλικά. O συνολικός αριθμός μπορεί να έφτασε τα 50 οχήματα. Από την άνοιξη του '43 έρχονται τα Studebaker US6 και το πρόβλημα λύνεται οριστικά. Από το '43 το 70% των Κατιούσα τοποθετείται σε όχημα Studebaker.
Επειδή τα GMC στην ΕΣΣΔ ήταν πρώιμης παραγωγής έφεραν στις γρίλιες του ψυγείου, ψηλά, το σήμα της General Motors. Από τα μέσα του '42, από τις γραμμές παραγωγής, το σήμα αυτό αφαιρείται.
Καλή συνέχεια.