Υπάρχει και άλλη λύση:
Aν και μπορούν να βρεθούν τα αρχαία 747/200 της airfix, ση Revell επανακυκλοφορεί το εξωτερικά ίδιο σε διαστάσεις και εκπέτασμα 747-100
https://www.hannants.co.uk/product/RV5686Σου παραθέτω ένα σχόλιο από το airliners.net
http://av-info.faa.gov/tc/tcds.htm Type data sheet No A20WE for the Boeing 747 states the following:
The exterior geometry of the 747-200B is identical to the 747-100 and aircraft systems are essentially unchanged except for differences resulting from changes outlined below. The principle differences involve the following:
Increased strength wing structure, local body and empennage changes for increased strength, increased center wing tank fuel capacity, increased strength landing gear, modified nacelle and engine acoustic treatment, increased gross weight, and modified balance limits.
Ομως το 747-100 με το -200 έχει 2 εμφανείς διαφορές -> στους κινητήρες και στα παράθυρα του ανω διαζώματος. Ευτυχώς στην περίπτωσή μας, οι κινητήρες
της Ολυμπιακής βγαίνουν σε ρητίνη όπως και χαλκομανίες της Ολυμπιακής με 10 παράθυρα στο ανω διαζωμα (οι εμφανείς διαφορές από το κιτ της Revell).
(Πιθανόν να θέλει και διαφορετικά λάστιχα)
Αλλά περίμενε και καμιά άλλη πρόταση, γιατί η δική μου πρόταση είναι ακριβούτσικη..