Αποστολέας Θέμα: Convert 747-400 to 747-200  (Αναγνώστηκε 2869 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Αλεξης.

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 327
  • Age: 50
  • Τόπος: Ηπειρος
  • modelclub.gr
Convert 747-400 to 747-200
« στις: Μάιος 17, 2019, 07:48:04 μμ »
Θέλω να φτιάξω το 747-200 της ΟΑ σε 1/144.
Και δεν βρίσκω πουθενά.
Θέλω να μετατρέψω το 400 σε 200.
Έχει κάποιος κάτι σχετικό με το παρακάτω σχέδιο;
Από 800 ή 400 σε 200.

 target="_blank">image host[/url]

Αποσυνδεδεμένος Αλεξης.

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 327
  • Age: 50
  • Τόπος: Ηπειρος
  • modelclub.gr
Απ: Convert 747-400 to 747-200
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 17, 2019, 08:22:19 μμ »
Τι μικρή που την ανεβάζει την φώτο ρε γ@μωτο.
Η μισή φαίνεται.
Τέλος πάντων.
Είναι σχέδιο που δείχνει τις τομες που χρειάζονται στην ατρακτο ώστε να γίνει η μετατροπή που ανέφερα.
Απλά το σχέδιο αυτό είναι από 800 σε 400. Εγώ θέλω σε 200.

Αποσυνδεδεμένος gpav

  • ἐν τοῖς δεινοῖς εὔελπις...
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1182
  • Age: 57
  • Τόπος: Πειραιάς
  • Γιώργος Παυλόπουλος
    • Λιμενικό Σώμα
Απ: Convert 747-400 to 747-200
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 17, 2019, 11:02:19 μμ »
Καλησπέρα Αλέξη και καλή επιτυχία στην προσπάθειά σου.

Από ότι έψαξα πρόχειρα, οι εξωτερικές διαστάσεις της ατράκτου των -200 και -400 είναι οι ίδιες, αλλά το -400 έχει μεγαλύτερο εκπέτασμα πτερύγων και άλλους κινητήρες. Κυκλοφορούν ρητινένιοι κινητήρες των -200, αν και δεν ξέρω αν είναι αυτοί που φορούσε η Ο.Α.

Το σχεδιάκι σε πλήρες μέγεθος:

Click to see the original size.
Nothing is so good for the morale of the troops as occasionally to see a dead general - Field Marshal William Slim
It makes no difference which side the general is on - Unknown British Soldier

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6024
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Convert 747-400 to 747-200
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 27, 2019, 12:10:13 μμ »
Υπάρχει και άλλη λύση:
Aν και μπορούν να βρεθούν τα αρχαία 747/200 της airfix, ση Revell επανακυκλοφορεί το εξωτερικά ίδιο σε διαστάσεις και εκπέτασμα 747-100
https://www.hannants.co.uk/product/RV5686

Σου παραθέτω ένα σχόλιο από το airliners.net
 ::arrowred:: http://av-info.faa.gov/tc/tcds.htm Type data sheet No A20WE for the Boeing 747 states the following:
The exterior geometry of the 747-200B is identical to the 747-100 and aircraft systems are essentially unchanged except for differences resulting from changes outlined below. The principle differences involve the following:
Increased strength wing structure, local body and empennage changes for increased strength, increased center wing tank fuel capacity, increased strength landing gear, modified nacelle and engine acoustic treatment, increased gross weight, and modified balance limits.

Ομως το 747-100 με το -200 έχει 2 εμφανείς διαφορές -> στους κινητήρες και στα παράθυρα του ανω διαζώματος. Ευτυχώς στην περίπτωσή μας, οι κινητήρες
της Ολυμπιακής βγαίνουν σε ρητίνη όπως και χαλκομανίες της Ολυμπιακής με 10 παράθυρα στο ανω διαζωμα (οι εμφανείς διαφορές από το κιτ της Revell).
(Πιθανόν να θέλει και διαφορετικά λάστιχα)

Αλλά περίμενε και καμιά άλλη πρόταση, γιατί η δική μου πρόταση είναι ακριβούτσικη..





Tags: