Συγχαρητήρια!
Το απόλυτο δίλιτρο στην 1/48. Δεν έχω δει καλύτερη κατασκευή και ούτε πρόκειται.
Τι παραπάνω μπορεί να κάνει κανείς από ένα τέτοιο αριστούργημα;
Ίσως μερικοί να έχουν το ίδιο επίπεδο και κάποιοι άλλοι να το φτάσουν κάποια στιγμή (εύχομαι και εγώ). Να ξεπεραστεί το βλέπω δύσκολο.
Αυτά τα ξένα fora που χαρακτηρίζουν κάποιους μοντελιστές ως "felllow, artist modeller" κτλ, εσένα πρέπει να σε γράψουν ως Grand master Sensei modeller!
