Τα σημαιάκια όπως σωστά επισήμανε ο 1st Guards T.B. υποδηλώνουν σχηματισμό κλπ...
Συνεχίζοντας τη κουβέντα για την απόληξη του καλώδιου,διαπίστωσα ό,τι υπήρχαν και Vickers με "οδηγούς" πάνω από την οπή:
και σ'αυτή την ωραία φωτογραφία φαίνονται και οι δύο συνδυασμοί (σκέτη τρύπα ή με "οδηγό"):
Τώρα για το βάψιμο...Δυστυχώς οι υπάρχουσες φωτογραφίες δεν βοηθούν με τη ποιότητα τους αλλά μελετώντας τις δύο σχετικά πιό καθαρές,είμαι σχεδόν σίγουρος ο,τι ήταν βαμμένο με Caunter:
Στη πρώτη φώτο,οι ενδιάμεσες αποχρώσεις (silver grey) δεν διακρίνονται αλλά το σχήμα της Caunter από τα ίχνη του Slate,προκύπτει:
Στη δεύτερη φώτο,το silver grey και το σχήμα του διακρίνονται καθαρά.Το portland stone πρέπει να είναι πιό ψηλά στο σκάφος από την ενσωματωμένη έγχρωμη σιλουέτα που παραθέτω για σύγκριση και η γραμμή του slate μάλλον συνεχίζεται στον εμπρός-κάτω θώρακα του σκάφους:
Πιστεύω οτι οπτικά το Vickers του Farran πρέπει να έμοιαζε πολύ με το "Αberdeen":
Παραθέτω και μερικές άλλες φωτογραφίες Vickers από Κρήτη για σύγκριση:
Κάτι άλλο νεώτερο σχετικό με την υπόθεση δεν υπάρχει εκτός από δύο θαυμάσιες φωτογραφίες του περιβάλλοντος χώρου.Προέρχονται από τη συλλογή του ιστορικού μελετητή,συγγραφέα και συλλέκτη Στυλιανού Τριπαλιτάκη κι έχουν δημοσιευτεί στο βιβλίο του για τη Μάχη της Κρήτης (γενικά αυτό το παλικάρι έχει διασώσει και αναδείξει με το έργο του πολύτιμα στοιχεία της πρόσφατης ιστορίας μας):
θα σου δώσουν μιά καλή έμπνευση για το σχετικό διόραμα