Αποστολέας Θέμα: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher  (Αναγνώστηκε 6515 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Συνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6024
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #25 στις: Απρίλιος 21, 2019, 09:10:32 μμ »
Το διαφορικό θα μπορούσε να είναι ένα μοντέλο από μόνο του  ::salut::

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #26 στις: Απρίλιος 22, 2019, 11:01:00 πμ »
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου! Απ' την άλλη είναι "μόνο" θέμα προσεκτικής συναρμολόγησης...

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #27 στις: Απρίλιος 27, 2019, 06:58:32 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!

Φτωχικό σε εικόνες το πασχαλιάτικο update λόγω κυρίως έλλειψης ιδιαίτερου φωτογραφικού ενδιαφέροντος των πεπραγμένων, αν και προϊόν μπόλικης δουλειάς και σημαντικής προόδου στην συμπλήρωση των μηχανικών μερών της κατασκευής. Έτσι λοιπόν κατασκευάστηκε ο μπροστινός άξονας. Εδώ αντιμετωπίστηκε το πρόβλημα ότι έλειπε από το κιτ μία δαγκάνα των φρένων. Αντικαταστάθηκε εκ των ενόντων με μια δαγκάνα της Rolls Royce που είχα στο spare box η οποία τροποποιήθηκε δεόντως με κόψιμο, λιμάρισμα και προσθήκη πλαστικού αν και δεν θα φαίνεται όταν προστεθούν οι τροχοί και τα ταμπούρα, αλλά κυρίως για να εξασφαλισθεί η ένταση του ελατηρίου και των μοχλών των φρένων:

   

Και ιδού το συνολικό αποτέλεσμα του άξονα:

      

Επίσης κατασκευάστηκε το πυρόφραγμα, του οποίου η επιφάνεια καλύφθηκε με φρεζαριστή λαμαρίνα,



το ψυγείο,



και συναρμολογήθηκαν οι τροχοί:



Περισσότερα στο επόμενο, όταν όλα τα μέχρι τούδε συμπράξουν πάνω στο πλαίσιο. Ως τότε καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με τους αγαπημένους σας!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #28 στις: Μάιος 04, 2019, 12:06:18 μμ »
Όπως είχα προαναγγείλει, την περασμένη εβδομάδα ασχολήθηκα με το μοντάρισμα των μηχανικών μερών πάνω στο πλαίσιο. Οι δύο άξονες και ο κινητήρας συναρμολογήθηκαν οριστικά, το ψυγείο και το πυρόφραγμα όμως μόνο εν είδει dry fit. Ένας λόγος είναι ότι η οριστική τους θέση θα καθοριστεί από το μέγεθος του καπό, ένας άλλος ότι το πυρόφραγμα στερεώνεται και με δύο λοξές ράβδους πάνω στις δοκούς του πλαισίου. Οι ράβδοι αυτές δεν περιέχονται στο κιτ και τα απαραίτητα βελτιωτικά θα τα έχω μετά τα μέσα Ιουνίου. Σας παρουσιάζω λοιπόν την προσωρινή κατάσταση:

         

         

       

Περιμένοντας να έρθουν τα aftermarket, θα ασχοληθώ με διάφορες λεπτομέρειες όπως οι εξατμίσεις, το ταμπλό, τα καθίσματα κλπ. Ως τότε όμως, καλό ΣΚ σε όλους!

Αποσυνδεδεμένος Andouan

  • Scale 1/144
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • modelclub.gr
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #29 στις: Μάιος 08, 2019, 11:52:20 πμ »
Πάρα πολύ ωραία δουλειά μπράβο σου!!!
Οτι εχεις βάψει μέχρι στιγμής ειναι με πινέλο?
Ειδα να αναφέρεις οτι βάφεις μονο με σπρέι...
Σε βολεύει ποιο πολυ απο αερογραφο γιατι η περισσότεροι τα αποφεύγουν...
Ρωτάω γιατι εγω τωρα ξεκινάω και δεν ξερω αν θελω να επενδύσω σε κομπρεσέρ και αερογραφο...

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #30 στις: Μάιος 08, 2019, 01:38:41 μμ »
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου, να 'σαι καλά.

Σωστά είδες, χρησιμοποιώ σπρέι κατά 95%. Τα υπόλοιπα 5% είναι πινέλο, κυρίως για λεπτομέρειες. Τώρα η επιλογή μεταξύ σπρέι και αερογράφου είναι μεγάλη ιστορία. Σίγουρα το σπρέι δίνει καλύτερα και πιο γρήγορα αποτελέσματα για μεγάλες επιφάνειες, όπως είναι αυτές στην κλίμακα 1:8 ή 1:12. Κι όταν το συνηθίσεις και μάθει το χέρι, το χρησιμοποιείς και για μικρότερα κομμάτια. Τα μειονεκτήματα του σπρέι είναι η τιμή (κοστίζουν γύρω στα 8 (Humbrol) με 11 (Tamiya) ευρώ η φιάλη), ο σχετικά περιορισμένος αριθμός διαθέσιμων χρωμάτων (κάπου 40 (Humbrol) και 80 (Tamiya)) και η διεισδυτικότητα κάτω από (κακοφτιαγμένα!) μασκαρίσματα. Τα μειονεκτήματα του αερογράφου είναι κυρίως η αρχική επένδυση σε αερογράφο και κομπρεσέρ (αξίζει τον κόπο να πάρεις μια και καλή καλή ποιότητα που θα σου κρατήσει), οι αναθυμιάσεις και η επίπονη διαδικασία καθαρισμού. Αντ' αυτού έχεις (αφού εξασκηθείς) δυνατότητα λεπτοδουλειάς και άπειρη επιλογή στα χρώματα (συμπεριλαμβανομένων των δυνατοτήτων μίξης). Ελπίζω να σε βοήθησα με βάση το τι φτιάχνεις και τις οικονομικές σου δυνατότητες να κάνεις την σωστή επιλογή.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #31 στις: Μάιος 11, 2019, 09:35:53 μμ »
Ψιλοδουλειές τη βδομάδα που πέρασε...

Ετοιμάστηκε το ταμπλό. Εδώ προστέθηκε επικάλυψη από αυτοκόλλητο καπλαμά που βερνικώθηκε:



Ετοιμάστηκε και δοκιμάστηκε σε dry fit η εξάτμιση:



Τέλος ετοιμάστηκε και εγκαταστάθηκε ο άξονας των ποδόφρενων, πάνω στον οποίο βρίσκεται και το πεντάλ του ντεμπραγιάζ:

   

Αυτά τα λίγα και καλό ΣΚ σε όλους!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #32 στις: Μάιος 18, 2019, 09:34:31 πμ »
Πενιχρό update κι αυτήν την εβδομάδα λόγω άλλων ασχολιών. Τοποθετήθηκε το σύστημα των φρένων, όπου το άσπρο νήμα (!) που δίνει το κιτ αντικαταστάθηκε με συρματόσχοινο 0,5 χιλ.:



Και ιδού λεπτομέρειες από το αποτέλεσμα:

      

Ακολουθεί τώρα μια δημιουργική παύση ενός μηνός μέχρι να έρθουν τα στηρίγματα του πυροφράγματος και να μπορέσω να συνεχίσω. Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #33 στις: Ιούνιος 23, 2019, 09:07:54 πμ »
Επιστροφή λοιπόν στον πάγκο της Bugatti μετά από ένα μήνα για μια καλοκαιριάτικα χαλαρή συνέχιση της κατασκευής... Στο μεταξύ ήρθαν και τα στηρίγματα του πυροφράγματος που περίμενα εξ Αμερικής, οπότε προχωράμε ακάθεκτοι για την ολοκλήρωση του μηχανικού μέρους.

Τα εν λόγω στηρίγματα δεν έχουν κάτι το ιδιαίτερο, απαιτούν ωστόσο κάμποση δουλίτσα καθώς πρέπει να ανοιχτούν τρύπες στις δοκούς του πλαισίου, να περαστούν βιδίτσες από κάτω και άλλα τοιαύτα. Ιδού τα περιεχόμενα του transkit και το τελικό αποτέλεσμα με το πυρόφραγμα μονταρισμένο:

      

Αφ' ης στιγμής τοποθετήθηκε το πυρόφραγμα, μπόρεσαν σχετικά γρήγορα να συναρμολογηθούν διάφορα κομμάτια που είχαν ετοιμαστεί προηγουμένως. Έτσι τοποθετήθηκε οριστικά η εξάτμιση,



δέθηκαν τα συρματόσχοινα των φρένων στους μοχλούς του άξονα χειρόφρενου,



προστέθηκαν διάφορα σωληνάκια λίπανσης, οι εργοστασιακές ταμπελίτσες και η ντίζα του γκαζιού,

      

και τέλος μονταρίστηκε το ταμπλό:



Απομένει τώρα για να ολοκληρωθεί το μηχανικό μέρος να προστεθούν το τιμόνι και τα πεντάλ πριν περάσουμε στο αμάξωμα και το εσωτερικό. Καλή Κυριακή σε όλους!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #34 στις: Ιούλιος 01, 2019, 07:28:52 πμ »
Καλημέρα, καλή βδομάδα και καλό μήνα!

Όπως είχε προαναγγελθεί με την τοποθέτηση των πεντάλ και του τιμονιού ολοκληρώθηκε η κατασκευή του μηχανικού μέρους. Προστέθηκε επίσης όπως διαπιστώνετε και το πάτωμα του σαλονιού, πάνω στο οποίο θα στηριχτεί όλο το αμάξωμα:

      

Και περνάμε έτσι στην κατασκευή του αμαξώματος με ένα συνολικό dry fit της καμπίνας, των φτερών, των πορτών και του καπό:

      

Η ευχάριστη έκπληξη είναι ότι τα κομμάτια ταιριάζουν ικανοποιητικά μεταξύ τους και με το πλαίσιο, οπότε θα χρειαστούν ελάχιστες διορθώσεις. Αν σας φαίνεται ότι στην πρώτη φωτογραφία το σύνολο γέρνει ελαφρά προς τα δεξιά, σωστά σας φαίνεται - ήταν ένα μπλοκάρισμα της ανάρτησης που διορθώθηκε.

Επόμενες εργασίες: Βάψιμο του αμαξώματος (τελικά κατέληξα στον συνδυασμό κίτρινο-μαύρο) και όσο τα κομμάτια αυτά θα στεγνώνουν περιμένοντας το γυάλισμα τους, ενασχόληση με το εσωτερικό: καθίσματα, επένδυση οροφής και πλαϊνών κλπ...

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #35 στις: Ιούλιος 13, 2019, 07:20:22 μμ »
Καλήν εσπέραν!

Με κάτι εκλογές και κάτι μπάνια μείναμε λίγο πίσω, αλλά δεν τα παρατήσαμε εντελώς. Αφού ολοκληρώθηκε το dry fit της καρότσας προχωράμε στο βάψιμο. Όλα τα κιτρινόμαυρα κομμάτια ασταρώθηκαν (με τη σειρά: γκρι αστάρι Humbrol, Mr.Base White 1000, Mr.Surfacer 1000) και περάστηκαν τρία χέρια κίτρινο Humbrol - όλα σπρέι:

      

Το χρώμα έστρωσε πολύ καλά (μην το βλέπετε τόσο ωχρό είναι θέμα φωτισμού), το orange peel είναι σε χαμηλά επίπεδα, δείχνει χωρίς προβλήματα για το γυάλισμα. Αυτά θα παραμείνουν για στέγνωμα μια βδομάδα πριν μασκαριστούν για να βαφτούν τα μαύρα μέρη.

Στα ενδιάμεσα των έξι χεριών αστάρι και χρώμα κατασκευάστηκαν οι εσωτερικές επενδύσεις των θυρών. Αντί για μια απλή επικάλυψη με την δερματίνη που δίνει το κιτ, προτιμήθηκε μια διαμόρφωση με λουστραρισμένο καπλαμά επάνω, δερμάτινη επένδυση στο μέσον και μοκέτα κάτω. Για το δερμάτινο κομμάτι ετοιμάστηκε ένα υπόβαθρο από φύλλο στυρενίου και πηχάκια μπάλσα για να αποδοθεί το ανάγλυφο περίγραμμα. Επίσης εγκαταστάθηκε από την πίσω μεριά της επένδυσης ο μηχανισμός ανεβοκατεβάσματος των τζαμιών (λειτουργεί!):

         

Από βδομάδα θα ασταρωθούν τα μαύρα κομμάτια (φτερά και πορτμπαγκάζ) και θα βαφτούν μαζί με τα μαύρα μέρη των κιτρινόμαυρων. Στα ενδιάμεσα των βαψιμάτων θα ξεκινήσω με τα καθίσματα (δουλειά ταπετσέρη...). Καλό ΣΚ σε όλους και καλό κουράγιο στους πληγέντες της Χαλκιδικής!

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2808
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #36 στις: Ιούλιος 13, 2019, 07:41:58 μμ »
Αυτά τα μπάλσα τελικά βρίσκουν αρκετές εφαρμογές και στον μοντελισμό :mrgreen: :mrgreen:
Το κίτρινο μια χαρά έστρωσε πάντως! ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #37 στις: Ιούλιος 13, 2019, 08:26:50 μμ »
Το μόνο που δεν θα κάνει πάντως Αλέξανδρε θα 'ναι να πετάξει - παρά τα  balsa! Να 'σαι καλά!

Συνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6024
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #38 στις: Ιούλιος 15, 2019, 02:28:12 μμ »
Στα ενδιάμεσα των έξι χεριών αστάρι και χρώμα κατασκευάστηκαν οι εσωτερικές επενδύσεις των θυρών. Αντί για μια απλή επικάλυψη με την δερματίνη που δίνει το κιτ, προτιμήθηκε μια διαμόρφωση με λουστραρισμένο καπλαμά επάνω, δερμάτινη επένδυση στο μέσον και μοκέτα κάτω. Για το δερμάτινο κομμάτι ετοιμάστηκε ένα υπόβαθρο από φύλλο στυρενίου και πηχάκια μπάλσα για να αποδοθεί το ανάγλυφο περίγραμμα. Επίσης εγκαταστάθηκε από την πίσω μεριά της επένδυσης ο μηχανισμός ανεβοκατεβάσματος των τζαμιών (λειτουργεί!):

         
Πιό αληθινό δεν γίνεται  ::salut::

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #39 στις: Ιούλιος 15, 2019, 05:24:17 μμ »
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου, να 'σαι καλά! Και μιας και ανήκεις στους λίγους συνομιλητές μου και σπας τη μοναξιά μου στο φόρουμ, μια ερώτηση: Γιατί έχω μείνει ο μόνος ενεργός αυτοκινητάς εδώ;  ::helpsos::

Συνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6024
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #40 στις: Ιούλιος 16, 2019, 11:36:46 πμ »
Θα σου απαντήσω γενικά για όλες τις μοντελιστικές κατηγορίες.
O  1ος λόγος είναι οτι ευημερεί το facebook σε βάρος των forum  :? :?
Ο 2ος λόγος είναι οτι στο MC επιτρέπεται να γίνεται πραγματική κριτική στο προβαλλόμενο μοντέλο,
Ο 3ος λόγος είναι οτι στο ΜC επικρατεί η νοοτροπία  ρεαλιστικής απόδοσης ενός θέματος υπό κλίμακα.
Η συνέχεια της συζήτησης σε 100 ημέρες στην έκθεση όπου θα θαυμαζω από κοντά το τελειωμένο σου μοντέλο

 


Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #41 στις: Ιούλιος 16, 2019, 12:06:55 μμ »
O  1ος λόγος είναι οτι ευημερεί το facebook σε βάρος των forum  :? :?
Εδώ "ατύχησα": Δεν είμαι στο facebook, ούτε πρόκειται να μπω...
Παράθεση
Ο 2ος λόγος είναι οτι στο MC επιτρέπεται να γίνεται πραγματική κριτική στο προβαλλόμενο μοντέλο,
Θα χαιρόμουν να έχω κριτική στη δουλειά μου, αλλά παρόλο που επιτρέπεται, εδώ και πέντε χρόνια σπάνια έχω ακούσει κάτι άλλο από "επαίνους"...
Παράθεση
Η συνέχεια της συζήτησης σε 100 ημέρες στην έκθεση όπου θα θαυμαζω από κοντά το τελειωμένο σου μοντέλο
Χαίρομαι από τώρα, να τα πούμε δια ζώσης!

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2808
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #42 στις: Ιούλιος 16, 2019, 06:05:27 μμ »
Απόλυτα σύμφωνος με τις απαντήσεις του Γιάννου!
Δυστυχώς δεν υπάρχει 'ανταγωνιστής' γι'αυτό και ίσως δέχεσαι μόνο επαίνους.Πιο παλιά υπήρχαν κανά δυό άτομα ''αυτοκινητάδες'' με αξιόλογες δουλειές, τώρα αυτοί που ποστάρουν εδώ είναι συνήθως 'περαστικοί' που θέλουν δοκιμάσουν!(και εγώ μέσα σε αυτούς :mrgreen:)
Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνεις βέβαια....
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #43 στις: Ιούλιος 16, 2019, 09:30:15 μμ »
Μωρέ το καταλαβαίνω, αλλά δεν παύει να είναι κρίμα, γιατί τα αυτοκίνητα έχουν επίσης τη χάρη τους... Εγώ, όσο βαστούν ακόμα τα μάτια και τα χέρια μου, θα το κρατήσω ανοιχτό το "μαγαζί" μπας και μπει κάποιος καινούργιος "πελάτης". Αλλά μετά?

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #44 στις: Ιούλιος 20, 2019, 06:51:49 μμ »
Καλησπέρα φίλοι μου

Φτωχό φωτογραφικά update που κρύβει ωστόσο μπόλικη δουλειά... Ενώ συνεχίζεται το βάψιμο, ασχολήθηκα στα ενδιάμεσα με τα καθίσματα. ¨εγινε επικάλυψη με λεπτό δέρμα και στα μπροστινά προστέθηκαν μεταλλικές χειρολαβές που δεν τις δίνει το κιτ. Γι' αυτές χρησιμοποιήθηκαν στελέχη μιας παλιάς σχάρας του φούρνου. Η αρχική ιδέα ήταν να χρησιμοποιήσω χρωμιωμένα σωληνάκια από κεραία ραδιοφώνου, ωστόσο αποδείχθηκαν ατελέσφορα, καθώς τσάκιζαν, ακόμα και με ενσωματωμένη μπρούτζινη ράβδο. Ιδού τα στάδια της εργασίας και το αποτέλεσμα:

         

          

Καλό Σαββατοκύριακο!

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2808
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #45 στις: Ιούλιος 21, 2019, 11:11:22 μμ »
Κανονικός ταπετσέρης Κωνσταντίνε :mrgreen: :mrgreen:
 ::sprechende_015:: Τα δέρματα (να υποθέσω έχεις αρκετά ρετάλια με τόσες κατασκευές) από που τα προμηθεύεσαι;Θέλω να πώ είναι κοινά δέρματα και όχι δέρματα-μοντελιστικά είδη...;;
 ::sprechende_015:: Η επιλογή του χρώματος στο δέρμα προέκυψε σε συνδυασμό με το χρώμα της καμπίνας ή όντως το πραγματικό τέτοια απόχρωση είχε στα δέρματα;
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Συνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6024
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #46 στις: Ιούλιος 22, 2019, 10:19:42 πμ »
Να απαντήσω εγώ έμμεσα στο δεύτερο ερώτημα του Alex. Kαθώς, ηταν πάγια πολιτική πωλήσεων του Ετορε Μπουγκάτι να επιλέγει ο πελάτης τα χρώματα του εσωτερικού του αυτοκινήτου του, υπάρχουν πάρα πολλές χρωματικές επιλογές για το εσωτερικό των Βugatti. Εξαίρεση σε αυτό αποτελούν τα μοντέλα των Bugatti σειράς 41 και της σειράς 35, για τα οποία υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #47 στις: Ιούλιος 22, 2019, 12:49:59 μμ »
Ευχαριστώ για τα σχόλια παίδες!

Ως προς το χρώμα, ο Γιάννος απάντησε επακριβέστατα. Και αυτή η δυνατότητα επιλογής υπήρχε προπολεμικά για όλα τα πολυτελή αυτοκίνητα (Rolls, Mercedes,...).

Όσο για ρετάλια δέρματος δεν είχα τίποτα. Στη μεν Rolls Royce οι ταπετσαρίες δινόντουσαν από το κιτ σε μαλακό πλαστικό (!), στην δε Mercedes σε δερματίνη. Στο κιτ της Alfa Romeo που είχα φτιάξει παλιότερα οι ταπετσαρίες ήταν όντως από δέρμα, αλλά εκεί δεν περίσσεψε τίποτα. Για την Bugatti στην αρχή αγόρασα πάμφθηνα ένα μπεζ δέρμα στο Μοναστηράκι, αλλά απεδείχθη χοντρό γι' αυτήν τη δουλειά (ρέλια κλπ.). Έτσι αναγκάστηκα να αγοράσω ένα πολύ λεπτότερο αλλά και ακριβότερο δέρμα από την Model Motorcars. Απ' αυτό τώρα έμεινε ρετάλι και για ένα επόμενο... :lol:

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #48 στις: Ιούλιος 27, 2019, 07:22:38 μμ »
Καλησπέρα σε όλους!

Την εβδομάδα που πέρασε τελείωσαν τα βαψίματα σε όλα τα σημεία της καρότσας με ικανοποιητικά αποτελέσματα. Ιδιαιτέρως ευχάριστο ήταν ότι βγήκαν καθαρά τα μασκαρίσματα, οπότε εκτός από 1-2 ανεπαίσθητα ρετουσαρίσματα με το ψιλό πινελάκι δεν χρειάζονται καμιά διόρθωση:

   

Τώρα θα περιμένουν μια-δυο βδομάδες να στεγνώσουν καλά πριν περάσω στα γυαλίσματα και την τελική συναρμολόγηση. Ανάμεσα στα διάφορα χέρια ασχολήθηκα με τα εξωτερικά εξαρτήματα και τις εσωτερικές επενδύσεις.Οι τελευταίες καλύφθηκαν με δέρμα και στα ανοίγματα των μπροστινών προστέθηκε λεπτή σήτα:

   

Στους μπροστινούς προβολείς αντικαταστάθηκαν τα λαμπάκια πυρακτώσεως που δίνει το κιτ με LED warm white. Στον μεσαίο προβολέα δεν προβλεπόνταν καλωδίωση, οπότε ανοίχτηκε δεύτερη τρύπα στο κάλυμμα για να περάσουν τα καλώδια και χρησιμοποιήθηκε κίτρινη LED (ομίχλης!):

         

Στα πίσω φώτα, που επίσης δεν προβλέπονταν καλωδίωση, αντικαταστάθηκε όλος ο μηχανισμός στήριξης τους πάνω στα φτερά (βίδες) με ορειχάλκινα σωληνάκια κολλημένα με CA:

   

Ετοιμάστηκε το παρμπρίζ με τους υαλοκαθαριστήρες και δοκιμάστηκε σε dry fit:

      

Τέλος ετοιμάστηκαν ο μπροστινός προφυλακτήρας και οι κόρνες και ιδού τα:

      

Όσο στεγνώνει η καρότσα, και για να μην κάθομαι με σταυρωμένα χέρια, θα βάλω μπροστά την καθιερωμένη κλασική "καλοκαιρινή" μοτοσικλέτα. Η πρώτη ανάρτηση λίαν προσεχώς. Καλό ΣΚ και καλά μπάνια!

Αποσυνδεδεμένος The Saint

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 647
  • Age: 45
  • Τόπος: Κορυδαλλός
  • modelclub.gr
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #49 στις: Ιούλιος 28, 2019, 06:59:32 μμ »
Εδώ βλέπουμε ένα κόσμημα εν τη γενέσει του! Όντως  σπάνιο θέμα τα αυτοκίνητα, χωρίς μεγάλο κοινό (σε σχέση με άλλες κατηγορίες). Πάντως θαυμάζουμε την δουλειά και το μεράκι!
"...ούτως εξ ιστορίας αναιρεθείσης της αληθείας το καταλειπόμενον αυτής ανωφελές γίνεται διήγημα".
Πολύβιος, Ιστορίαι 1.14.4-7

Tags: