Modelclub.gr Φόρουμ

Bugatti 50T, 1:8 by Pocher (Αναγνώστηκε 2158 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

ramfighter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Xrepi Model Collector
  • Μηνύματα: 5746
#25 Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
Απρίλιος 21, 2019, 09:10:32 μμ
Το διαφορικό θα μπορούσε να είναι ένα μοντέλο από μόνο του  ::salut::

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 585
  • Κλίμακα 1/8 (και 1/12, και 1/4)
#26 Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
Απρίλιος 22, 2019, 11:01:00 πμ
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου! Απ' την άλλη είναι "μόνο" θέμα προσεκτικής συναρμολόγησης...

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 585
  • Κλίμακα 1/8 (και 1/12, και 1/4)
#27 Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
Απρίλιος 27, 2019, 06:58:32 μμ
Καλησπέρα σε όλους!

Φτωχικό σε εικόνες το πασχαλιάτικο update λόγω κυρίως έλλειψης ιδιαίτερου φωτογραφικού ενδιαφέροντος των πεπραγμένων, αν και προϊόν μπόλικης δουλειάς και σημαντικής προόδου στην συμπλήρωση των μηχανικών μερών της κατασκευής. Έτσι λοιπόν κατασκευάστηκε ο μπροστινός άξονας. Εδώ αντιμετωπίστηκε το πρόβλημα ότι έλειπε από το κιτ μία δαγκάνα των φρένων. Αντικαταστάθηκε εκ των ενόντων με μια δαγκάνα της Rolls Royce που είχα στο spare box η οποία τροποποιήθηκε δεόντως με κόψιμο, λιμάρισμα και προσθήκη πλαστικού αν και δεν θα φαίνεται όταν προστεθούν οι τροχοί και τα ταμπούρα, αλλά κυρίως για να εξασφαλισθεί η ένταση του ελατηρίου και των μοχλών των φρένων:

   

Και ιδού το συνολικό αποτέλεσμα του άξονα:

      

Επίσης κατασκευάστηκε το πυρόφραγμα, του οποίου η επιφάνεια καλύφθηκε με φρεζαριστή λαμαρίνα,



το ψυγείο,



και συναρμολογήθηκαν οι τροχοί:



Περισσότερα στο επόμενο, όταν όλα τα μέχρι τούδε συμπράξουν πάνω στο πλαίσιο. Ως τότε καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με τους αγαπημένους σας!

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 585
  • Κλίμακα 1/8 (και 1/12, και 1/4)
#28 Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
Μάιος 04, 2019, 12:06:18 μμ
Όπως είχα προαναγγείλει, την περασμένη εβδομάδα ασχολήθηκα με το μοντάρισμα των μηχανικών μερών πάνω στο πλαίσιο. Οι δύο άξονες και ο κινητήρας συναρμολογήθηκαν οριστικά, το ψυγείο και το πυρόφραγμα όμως μόνο εν είδει dry fit. Ένας λόγος είναι ότι η οριστική τους θέση θα καθοριστεί από το μέγεθος του καπό, ένας άλλος ότι το πυρόφραγμα στερεώνεται και με δύο λοξές ράβδους πάνω στις δοκούς του πλαισίου. Οι ράβδοι αυτές δεν περιέχονται στο κιτ και τα απαραίτητα βελτιωτικά θα τα έχω μετά τα μέσα Ιουνίου. Σας παρουσιάζω λοιπόν την προσωρινή κατάσταση:

         

         

       

Περιμένοντας να έρθουν τα aftermarket, θα ασχοληθώ με διάφορες λεπτομέρειες όπως οι εξατμίσεις, το ταμπλό, τα καθίσματα κλπ. Ως τότε όμως, καλό ΣΚ σε όλους!

Andouan

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/144
  • Μηνύματα: 5
  • modelclub.gr
#29 Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
Μάιος 08, 2019, 11:52:20 πμ
Πάρα πολύ ωραία δουλειά μπράβο σου!!!
Οτι εχεις βάψει μέχρι στιγμής ειναι με πινέλο?
Ειδα να αναφέρεις οτι βάφεις μονο με σπρέι...
Σε βολεύει ποιο πολυ απο αερογραφο γιατι η περισσότεροι τα αποφεύγουν...
Ρωτάω γιατι εγω τωρα ξεκινάω και δεν ξερω αν θελω να επενδύσω σε κομπρεσέρ και αερογραφο...

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 585
  • Κλίμακα 1/8 (και 1/12, και 1/4)
#30 Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
Μάιος 08, 2019, 01:38:41 μμ
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου, να 'σαι καλά.

Σωστά είδες, χρησιμοποιώ σπρέι κατά 95%. Τα υπόλοιπα 5% είναι πινέλο, κυρίως για λεπτομέρειες. Τώρα η επιλογή μεταξύ σπρέι και αερογράφου είναι μεγάλη ιστορία. Σίγουρα το σπρέι δίνει καλύτερα και πιο γρήγορα αποτελέσματα για μεγάλες επιφάνειες, όπως είναι αυτές στην κλίμακα 1:8 ή 1:12. Κι όταν το συνηθίσεις και μάθει το χέρι, το χρησιμοποιείς και για μικρότερα κομμάτια. Τα μειονεκτήματα του σπρέι είναι η τιμή (κοστίζουν γύρω στα 8 (Humbrol) με 11 (Tamiya) ευρώ η φιάλη), ο σχετικά περιορισμένος αριθμός διαθέσιμων χρωμάτων (κάπου 40 (Humbrol) και 80 (Tamiya)) και η διεισδυτικότητα κάτω από (κακοφτιαγμένα!) μασκαρίσματα. Τα μειονεκτήματα του αερογράφου είναι κυρίως η αρχική επένδυση σε αερογράφο και κομπρεσέρ (αξίζει τον κόπο να πάρεις μια και καλή καλή ποιότητα που θα σου κρατήσει), οι αναθυμιάσεις και η επίπονη διαδικασία καθαρισμού. Αντ' αυτού έχεις (αφού εξασκηθείς) δυνατότητα λεπτοδουλειάς και άπειρη επιλογή στα χρώματα (συμπεριλαμβανομένων των δυνατοτήτων μίξης). Ελπίζω να σε βοήθησα με βάση το τι φτιάχνεις και τις οικονομικές σου δυνατότητες να κάνεις την σωστή επιλογή.

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 585
  • Κλίμακα 1/8 (και 1/12, και 1/4)
#31 Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
Μάιος 11, 2019, 09:35:53 μμ
Ψιλοδουλειές τη βδομάδα που πέρασε...

Ετοιμάστηκε το ταμπλό. Εδώ προστέθηκε επικάλυψη από αυτοκόλλητο καπλαμά που βερνικώθηκε:



Ετοιμάστηκε και δοκιμάστηκε σε dry fit η εξάτμιση:



Τέλος ετοιμάστηκε και εγκαταστάθηκε ο άξονας των ποδόφρενων, πάνω στον οποίο βρίσκεται και το πεντάλ του ντεμπραγιάζ:

   

Αυτά τα λίγα και καλό ΣΚ σε όλους!

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 585
  • Κλίμακα 1/8 (και 1/12, και 1/4)
#32 Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
Μάιος 18, 2019, 09:34:31 πμ
Πενιχρό update κι αυτήν την εβδομάδα λόγω άλλων ασχολιών. Τοποθετήθηκε το σύστημα των φρένων, όπου το άσπρο νήμα (!) που δίνει το κιτ αντικαταστάθηκε με συρματόσχοινο 0,5 χιλ.:



Και ιδού λεπτομέρειες από το αποτέλεσμα:

      

Ακολουθεί τώρα μια δημιουργική παύση ενός μηνός μέχρι να έρθουν τα στηρίγματα του πυροφράγματος και να μπορέσω να συνεχίσω. Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 585
  • Κλίμακα 1/8 (και 1/12, και 1/4)
#33 Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
Ιούνιος 23, 2019, 09:07:54 πμ
Επιστροφή λοιπόν στον πάγκο της Bugatti μετά από ένα μήνα για μια καλοκαιριάτικα χαλαρή συνέχιση της κατασκευής... Στο μεταξύ ήρθαν και τα στηρίγματα του πυροφράγματος που περίμενα εξ Αμερικής, οπότε προχωράμε ακάθεκτοι για την ολοκλήρωση του μηχανικού μέρους.

Τα εν λόγω στηρίγματα δεν έχουν κάτι το ιδιαίτερο, απαιτούν ωστόσο κάμποση δουλίτσα καθώς πρέπει να ανοιχτούν τρύπες στις δοκούς του πλαισίου, να περαστούν βιδίτσες από κάτω και άλλα τοιαύτα. Ιδού τα περιεχόμενα του transkit και το τελικό αποτέλεσμα με το πυρόφραγμα μονταρισμένο:

      

Αφ' ης στιγμής τοποθετήθηκε το πυρόφραγμα, μπόρεσαν σχετικά γρήγορα να συναρμολογηθούν διάφορα κομμάτια που είχαν ετοιμαστεί προηγουμένως. Έτσι τοποθετήθηκε οριστικά η εξάτμιση,



δέθηκαν τα συρματόσχοινα των φρένων στους μοχλούς του άξονα χειρόφρενου,



προστέθηκαν διάφορα σωληνάκια λίπανσης, οι εργοστασιακές ταμπελίτσες και η ντίζα του γκαζιού,

      

και τέλος μονταρίστηκε το ταμπλό:



Απομένει τώρα για να ολοκληρωθεί το μηχανικό μέρος να προστεθούν το τιμόνι και τα πεντάλ πριν περάσουμε στο αμάξωμα και το εσωτερικό. Καλή Κυριακή σε όλους!

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 585
  • Κλίμακα 1/8 (και 1/12, και 1/4)
#34 Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
Ιούλιος 01, 2019, 07:28:52 πμ
Καλημέρα, καλή βδομάδα και καλό μήνα!

Όπως είχε προαναγγελθεί με την τοποθέτηση των πεντάλ και του τιμονιού ολοκληρώθηκε η κατασκευή του μηχανικού μέρους. Προστέθηκε επίσης όπως διαπιστώνετε και το πάτωμα του σαλονιού, πάνω στο οποίο θα στηριχτεί όλο το αμάξωμα:

      

Και περνάμε έτσι στην κατασκευή του αμαξώματος με ένα συνολικό dry fit της καμπίνας, των φτερών, των πορτών και του καπό:

      

Η ευχάριστη έκπληξη είναι ότι τα κομμάτια ταιριάζουν ικανοποιητικά μεταξύ τους και με το πλαίσιο, οπότε θα χρειαστούν ελάχιστες διορθώσεις. Αν σας φαίνεται ότι στην πρώτη φωτογραφία το σύνολο γέρνει ελαφρά προς τα δεξιά, σωστά σας φαίνεται - ήταν ένα μπλοκάρισμα της ανάρτησης που διορθώθηκε.

Επόμενες εργασίες: Βάψιμο του αμαξώματος (τελικά κατέληξα στον συνδυασμό κίτρινο-μαύρο) και όσο τα κομμάτια αυτά θα στεγνώνουν περιμένοντας το γυάλισμα τους, ενασχόληση με το εσωτερικό: καθίσματα, επένδυση οροφής και πλαϊνών κλπ...

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 585
  • Κλίμακα 1/8 (και 1/12, και 1/4)
#35 Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
Ιούλιος 13, 2019, 07:20:22 μμ
Καλήν εσπέραν!

Με κάτι εκλογές και κάτι μπάνια μείναμε λίγο πίσω, αλλά δεν τα παρατήσαμε εντελώς. Αφού ολοκληρώθηκε το dry fit της καρότσας προχωράμε στο βάψιμο. Όλα τα κιτρινόμαυρα κομμάτια ασταρώθηκαν (με τη σειρά: γκρι αστάρι Humbrol, Mr.Base White 1000, Mr.Surfacer 1000) και περάστηκαν τρία χέρια κίτρινο Humbrol - όλα σπρέι:

      

Το χρώμα έστρωσε πολύ καλά (μην το βλέπετε τόσο ωχρό είναι θέμα φωτισμού), το orange peel είναι σε χαμηλά επίπεδα, δείχνει χωρίς προβλήματα για το γυάλισμα. Αυτά θα παραμείνουν για στέγνωμα μια βδομάδα πριν μασκαριστούν για να βαφτούν τα μαύρα μέρη.

Στα ενδιάμεσα των έξι χεριών αστάρι και χρώμα κατασκευάστηκαν οι εσωτερικές επενδύσεις των θυρών. Αντί για μια απλή επικάλυψη με την δερματίνη που δίνει το κιτ, προτιμήθηκε μια διαμόρφωση με λουστραρισμένο καπλαμά επάνω, δερμάτινη επένδυση στο μέσον και μοκέτα κάτω. Για το δερμάτινο κομμάτι ετοιμάστηκε ένα υπόβαθρο από φύλλο στυρενίου και πηχάκια μπάλσα για να αποδοθεί το ανάγλυφο περίγραμμα. Επίσης εγκαταστάθηκε από την πίσω μεριά της επένδυσης ο μηχανισμός ανεβοκατεβάσματος των τζαμιών (λειτουργεί!):

         

Από βδομάδα θα ασταρωθούν τα μαύρα κομμάτια (φτερά και πορτμπαγκάζ) και θα βαφτούν μαζί με τα μαύρα μέρη των κιτρινόμαυρων. Στα ενδιάμεσα των βαψιμάτων θα ξεκινήσω με τα καθίσματα (δουλειά ταπετσέρη...). Καλό ΣΚ σε όλους και καλό κουράγιο στους πληγέντες της Χαλκιδικής!

alex83

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *****
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • IPMS HELLAS 1315
  • Μηνύματα: 2432
  • Fail to prepare is prepare to fail...
#36 Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
Ιούλιος 13, 2019, 07:41:58 μμ
Αυτά τα μπάλσα τελικά βρίσκουν αρκετές εφαρμογές και στον μοντελισμό :mrgreen: :mrgreen:
Το κίτρινο μια χαρά έστρωσε πάντως! ::salut::
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: Mar&Mars Scale Model Works (@marmarssmw)
Instagram:m_m_scalemodelworks

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 585
  • Κλίμακα 1/8 (και 1/12, και 1/4)
#37 Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
Ιούλιος 13, 2019, 08:26:50 μμ
Το μόνο που δεν θα κάνει πάντως Αλέξανδρε θα 'ναι να πετάξει - παρά τα  balsa! Να 'σαι καλά!

ramfighter

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/35
  • Xrepi Model Collector
  • Μηνύματα: 5746
#38 Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
Σήμερα στις 02:28:12 μμ
Στα ενδιάμεσα των έξι χεριών αστάρι και χρώμα κατασκευάστηκαν οι εσωτερικές επενδύσεις των θυρών. Αντί για μια απλή επικάλυψη με την δερματίνη που δίνει το κιτ, προτιμήθηκε μια διαμόρφωση με λουστραρισμένο καπλαμά επάνω, δερμάτινη επένδυση στο μέσον και μοκέτα κάτω. Για το δερμάτινο κομμάτι ετοιμάστηκε ένα υπόβαθρο από φύλλο στυρενίου και πηχάκια μπάλσα για να αποδοθεί το ανάγλυφο περίγραμμα. Επίσης εγκαταστάθηκε από την πίσω μεριά της επένδυσης ο μηχανισμός ανεβοκατεβάσματος των τζαμιών (λειτουργεί!):

         
Πιό αληθινό δεν γίνεται  ::salut::

KonstantinF

περισσότερα Αποσυνδεδεμένος
  • *
  • Scale 1/48
  • Μηνύματα: 585
  • Κλίμακα 1/8 (και 1/12, και 1/4)
#39 Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
Σήμερα στις 05:24:17 μμ
Ευχαριστώ πολύ φίλε μου, να 'σαι καλά! Και μιας και ανήκεις στους λίγους συνομιλητές μου και σπας τη μοναξιά μου στο φόρουμ, μια ερώτηση: Γιατί έχω μείνει ο μόνος ενεργός αυτοκινητάς εδώ;  ::helpsos::