Αποστολέας Θέμα: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher  (Αναγνώστηκε 6506 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« στις: Μάρτιος 09, 2019, 11:52:08 πμ »
Λίγα ονόματα έχουν τόσο άρρηκτα συνδεθεί με τους θρύλους της αυτοκινητοβιομηχανίας όσο το όνομα Bugatti. Ο Ettore Bugatti, γόνος μιας Μιλανέζικης οικογένειας καλλιτεχνών έκανε την μαθητεία του ως τεχνικός σε μια βιοτεχνία τρικύκλων και τετρακύκλων του Μιλάνου και σε ηλικία μόλις 17 ετών, το 1898, κατασκεύασε το πρώτο του πρωτότυπο, την Bugatti Type 1. Το 1901 παρουσίασε το δεύτερο πρωτότυπό του που βραβεύτηκε στην εμπορική έκθεση του Μιλάνου. Εκεί τον πρόσεξε ο αυτοκινητοβιομήχανος βαρόνος De Dietrich που τον κάλεσε να εργαστεί στο εργοστάσιο αυτοκινήτων του στο Niederbronn της Αλσατίας (τότε υπό Γερμανική κατοχή). Ο δρόμος δεν ήταν μακρύς από το 1902 έως το 1909, οπότε ο Ettore Bugatti, μόλις 28 ετών τότε, ίδρυσε τη δική του αυτοκινητοβιομηχανία στο Molsheim της Αλσατίας, κοντά στο Στρασβούργο. Εκεί (στο μεταξύ ξανά Γαλλική επικράτεια) γεννήθηκε το 1933 η Bugatti 50Τ που θα μας απασχολήσει τους επόμενους μήνες.

   

Ο γενικός τύπος Bugatti 50 είναι μια εξέλιξη της Bugatti 46, που πρωτοεμφανίστηκε στα τέλη της 10ετίας του ’20. Συνολικά κατασκευάστηκαν 483 κομμάτια των συγγενών τύπων 46 και 50, που λόγω της έντονης παρουσίας τους και του μεγέθους τους πήραν το παρατσούκλι Buick του Molsheim. Το μοντέλο 50Τ (Type 50 Touring) είναι αυτό, που περισσότερο απ’ όλα τ’ άλλα αντικατοπτρίζει τον πραγματικό χαρακτήρα των Bugatti πατέρα και υιού, δηλ. την ισχύ, την ραφιναρισμένη τεχνική και την απλότητα των μηχανικών μερών του μηχανικού πατέρα Ettore (του «αφεντικού») και την κομψότητα και την τελειότητα της γραμμής του σχεδιαστή γιού Jean.

   Ettore Bugatti      Jean Bugatti

Πρόκειται για μια λιμουζίνα 4972 κυβικών από 8 κυλίνδρους εν σειρά, με δύο εκκεντροφόρους επί κεφαλής, διπλό καρμπιρατέρ και συμπιεστή κινούμενο απ’ ευθείας από τον κινητήρα, που έβγαζε 200 ίππους στις 4000 στροφές και 386 Nm στις 2800 στροφές, με ζάντες αλουμινίου και βάρος μόλις 1150 κιλά. Το μεταξόνιο ήταν 3,505 μέτρα.



Παράλληλα με τις «πολιτικές» εκδοχές τους, οι Bugatti κέρδιζαν σημαντικά τρόπαια σε αυτοκινητιστικούς αγώνες, όπως το Targa Florio επί 5 συνεχείς χρονιές, μεταξύ 1925 και 1929. Μια Bugatti κέρδισε το πρώτο Γκραν Πρι του Μονακό το 1929 και τις 24 ώρες του Le Mans το 1937 και το 1939. Οδηγοί όπως ο Pierre Veyron και ο Louis Chiron έγιναν θρύλοι. Ωστόσο ο θάνατος του Jean Bugatti τον Αύγουστο του 1939 σε ατύχημα ενώ δοκίμαζε ένα αγωνιστικό τύπου 57 σημείωσε την αρχή του τέλους για την μάρκα υπό τον έλεγχο της οικογένειας. Από το 1998 η μάρκα ανήκει στον όμιλο Volkswagen που συνεχίζει να συναρμολογεί στο Molsheim μικρούς αριθμούς supercars μέσω της θυγατρικής του Bugatti Automobiles S.A.S., συγκεκριμένα την Bugatti Veyron μεταξύ 2005 και 2015 και την Bugatti Chiron από το 2015 και μετά.

   Veyron       Chiron

Το μοντέλο της Pocher απεικονίζει το μοντέλο 50Τ με αριθμό πλαισίου 155 που κατασκευάστηκε το 1933 και σήμερα βρίσκεται στο μουσείο γαλλικού αυτοκινήτου στο Saint Dizier. Το αυτοκίνητο επισκευάστηκε και ανακαινίστηκε μεταξύ 1978 και 1980 και οι τεχνικοί της Pocher μπόρεσαν να παρακολουθήσουν όλη την διαδικασία και να φωτογραφίσουν και να δημιουργήσουν σχέδια από όλα τα ξεμονταρισμένα κομμάτια για τα καλούπια του μοντέλου. Οι εργασίες ανακατασκευής του 1:1 και του σχεδιασμού του 1:8 περιγράφονται στο τεύχος 29 των Année Automobile και Automobile Year 1981/82. Το κιτ περιέχει 1664 κομμάτια (αυτή τη φορά χωρίς ακτίνες τροχών) και είναι το τελευταίο της σειράς Pocher Classic – παρουσιάστηκε το 1980. Πρόκειται για το κιτ Κ76 που εκτός από (τα συνηθισμένα) κινούμενα πιστόνια, πόρτες, παράθυρα και καπό, αναβοσβήνοντα φώτα και λειτουργικά φρένα/χειρόφρενα με συρματόσχοινα, είναι το μόνο που έχει πλήρες κιβώτιο ταχυτήτων με όλα τα γρανάζια και πλήρες διαφορικό.
Για την κατασκευή, εκτός από διάφορες σκρατσιές, θα χρησιμοποιηθούν βελτιωτικά της Τremonia, της ScaleDetails, και της Model Motorcars καθώς και η απαραίτητη DVD του Paul Koo για την αποφυγή στραβοπατημάτων. Εδώ οι φωτογραφίες από το κουτί του κιτ και το περιεχόμενο του και προσεχώς το πρώτο update.

      

Καλό Σαββατοκύριακο και καλή Καθαροδευτέρα!

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2808
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 10, 2019, 06:59:46 μμ »
Μου αρέσει που κατευθείαν έπιασες να προετοιμάσεις την επόμενη κατασκευή σου!
1664 κομμάτια;;;;τί λες τώρα....
Κωνσταντίνε να υποθέσω πως το χρώμα θα είναι όπως στο boxart;
Καλό ξεκίνημα!
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 10, 2019, 09:32:35 μμ »
Κωνσταντίνε να υποθέσω πως το χρώμα θα είναι όπως στο boxart;
Καλό ξεκίνημα!
Ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε! Για το χρώμα θα δούμε, πιθανόν όχι το κίτρινο. Υπάρχει αυτόν τον καιρό μεγάλη κινητικότητα στο εμπόριο χρωμάτων σε σπρέι...

Αποσυνδεδεμένος montelakias

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1067
  • Age: 54
  • Τόπος: κορυδαλος
  • Ότι αφήνουμε πίσω μας είναι τα έργα μας.
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 10, 2019, 09:59:46 μμ »
Εντάξει αυτό είναι κόσμημα!!! ::glossa::
Καλή αρχή Κωνσταντίνε θα το παρακολουθώ στενά. ::salut:: ::salut:: ::salut::


Χάρης

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 10, 2019, 10:28:27 μμ »
Ευχαριστώ πολύ Χάρη! ...Και έχει τιμή κοσμήματος...

Αποσυνδεδεμένος Blackbeard

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 788
    • modeldisplaycases
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 10, 2019, 10:42:16 μμ »
Ευχαριστώ πολύ Χάρη! ...Και έχει τιμή κοσμήματος...

Η αλήθεια είναι οτι τόλμησα να ρίξω μιά ματιά στην τιμή. Κι έχω και πίεση. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Καλή κατασκευή εύχομαι.

Αποσυνδεδεμένος montelakias

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1067
  • Age: 54
  • Τόπος: κορυδαλος
  • Ότι αφήνουμε πίσω μας είναι τα έργα μας.
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 10, 2019, 11:24:13 μμ »
Ευχαριστώ πολύ Χάρη! ...Και έχει τιμή κοσμήματος...
Τιμη
Ποοσο?????  :shock: :? ::eusa_wall::


Χάρης

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 11, 2019, 07:21:35 πμ »
Παίδες, εννοούσα την τιμή του 1:1, όχι του κιτ... Και είναι αστρονομική - άσε που δεν το βρίσκεις στην αγορά  :wink:

Αποσυνδεδεμένος hellenicopter

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 468
  • Τόπος: Τί Λωζάννη, τί Κοζάνη...
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
    • Hellenicopter
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #8 στις: Μάρτιος 11, 2019, 07:42:33 πμ »
Αναμένουμε με  πολύ ενδιαφέρον!
Χάρη αν ψάχνεις τιμές σε "φαρμακεία" πες τους τουλάχιστον να δίνουν και τα υπογλώσσια μαζί με το κιτ... :?


Εδώ είναι πολύ πιο κουλ και είναι και Ελβετία...


 ::salut::

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #9 στις: Μάρτιος 11, 2019, 09:16:43 πμ »
Προσοχή! Του Ελβετού  είναι φτιαγμένο - και ό,τι κι αν λέει, η επαναφορά σε κατάσταση κιτ δεν είναι πάντα δυνατή χωρίς ζημιές. Απ' την άλλη η τιμή που ζητάει ο Κ (υποθέτω για σφραγισμένο κουτί) είναι εξωπραγματική. Εγώ βρήκα το δικό μου στην Ελλάδα με αρκετά λιγότερο από τα μισά...

Αποσυνδεδεμένος Blackbeard

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 788
    • modeldisplaycases
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #10 στις: Μάρτιος 11, 2019, 09:56:11 πμ »
Φυσικά και δεν συζητάμε για την τιμή του 1/1.
Για την τιμή του κιτ, εντάξει ο Κ ζητάει αυτά που ζητάει και δεν μου πέφτει λόγος.
Αλλά μετά τον Κ είδα και αυτό https://www.ebay.com/itm/Bugatti-Type-50T-1933-Pocher-1-8-K76-Complete-Unstarted/113677662407?hash=item1a77b778c7:g:qa4AAOSwlTZcgZ8W
οπότε λίγακι πήρα τα ίσα μου.

Νομίζω οτι για τέτοιους μεγέθους και λεπτομέρειας κιτ, θα τα έδινα τα χρήματα αυτά.

Spoiler (hover to show)

Αλλά ας μην σου τρώμε άλλο χρόνο. Περιμένουμε με ενδιαφέρον την εξέλιξη της κατασκευής.
 ::keep_mod::

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #11 στις: Μάρτιος 11, 2019, 07:05:18 μμ »
Δεν μου τρώτε χρόνο - αυτός είναι ο ρόλος του φόρουμ: συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων. Όσο για την τιμή του Αμερικάνου να μην ξεχνάμε τα μεταφορικά (90 USD) και τους φόρους εδώ (24% ΦΠΑ και 15% έξοδα εκτελωνισμού). Πάλι πιο φτηνά από τα "φαρμακεία", αλλά όχι και αμελητέα...

Αποσυνδεδεμένος hellenicopter

  • Scale 1/48
  • *
  • Μηνύματα: 468
  • Τόπος: Τί Λωζάννη, τί Κοζάνη...
  • A.S.A.P.: As Scale As Possible
    • Hellenicopter
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #12 στις: Μάρτιος 11, 2019, 07:17:07 μμ »
Προσοχή! Του Ελβετού  είναι φτιαγμένο - και ό,τι κι αν λέει, η επαναφορά σε κατάσταση κιτ δεν είναι πάντα δυνατή χωρίς ζημιές. Απ' την άλλη η τιμή που ζητάει ο Κ (υποθέτω για σφραγισμένο κουτί) είναι εξωπραγματική. Εγώ βρήκα το δικό μου στην Ελλάδα με αρκετά λιγότερο από τα μισά...
Σωστό, μου διέφυγε το "gebaut"...  :mrgreen: Μην ξεχνάμε ότι και ο ΦΠΑ στην Ελβετία είναι στο αστρονομικό μέγεθος του... 7.7%  :!:
Τέσπα.
Καλή αρχή εύχομαι! ::salut::

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #13 στις: Μάρτιος 17, 2019, 08:01:35 μμ »
Καλησπέρα φίλοι μου! Καθώς η κατασκευή αυτή σε πολλά σημεία δεν διαφέρει από προηγούμενες της σειράς Pocher Classic, στο w.i.p. αυτό δεν θα σας κουράσω επαναλαμβάνοντας τετριμμένα, αλλά θα επικεντρωθώ στις ιδιαιτερότητες αυτού του κιτ σε σύγκριση με τα άλλα. Οι οποίες ιδιαιτερότητες εμφανίζονται ήδη στο πρώτο στάδιο - την κατασκευή του κινητήρα. Για πρώτη φορά εδώ η Pocher χρησιμοποιεί ελατήρια στα έμβολα και μεταλλικά χιτώνια. Τα ελατήρια χρειάστηκαν τρίψιμο με Silvo για να φύγει η γάνα των 35 χρόνων που το κιτ έμεινε στο κουτί του, μια διαδικασία που προβλέπω να επαναληφθεί σε διάφορα σημεία αυτής της κατασκευής:



Και ιδού άνευ ετέρου σχολίου τα πεπραγμένα της εβδομάδας που πέρασε:

          

         

Καλή βδομάδα σε όλους!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #14 στις: Μάρτιος 23, 2019, 09:24:42 πμ »
Μια άλλη ιδιαιτερότητα του κιτ της Bugatti είναι οι λειτουργικές βαλβίδες. Φτιάχτηκαν λοιπόν οι εκκεντροφόροι, μονταρίστηκαν οι βαλβίδες στις κεφαλές και ιδού το αποτέλεσμα:

          
 
Βέβαια η λειτουργικότητα περιορίζεται στο ότι οι βαλβίδες ανοιγοκλείνουν. Ωστόσο (παρ' όλη την παρουσία των γραναζιών στους εκκεντροφόρους) η σύνδεση με την περιστροφή του στροφαλοφόρου λείπει - η Pocher δεν τόλμησε να προχωρήσει και σ' αυτήν την πολυπλοκότητα...

Το υπόλοιπο της εβδομάδας πέρασε με διάφορες σκρατσιές: Φτιάχτηκαν τα πλαϊνά πάνελ με την προσθήκη των φρεζαριστών λαμαρινών και των πινακίδων της μάρκας:

         

Ετοιμάστηκε η αντλία νερού, στην οποία προστέθηκε ένα ρεζερβουάρ (εκτόνωσης;...) που δεν δίνεται στο κιτ:

      

Ετοιμάστηκαν τα μπουζοκαλώδια και ο σωλήνας διανομής τους:



Και τέλος ετοιμάστηκαν από σωλήνα αλουμινίου 1/16" σύνδεσμοι "Τ" για διάφορες πρόσθετες σωληνώσεις γύρω από τον κινητήρα που θα ακολουθήσουν στα επόμενα:



Καλό τριήμερο σε όλους και οι εκδρομείς να προσέχετε στους δρόμους!

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6023
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #15 στις: Μάρτιος 26, 2019, 12:09:27 μμ »
Eξαιρετικό κιτ ενός πανέμορφου αυτοκινήτου της εποχής του μεσοπολέμου..Semi-profilee δεν λέγεται ο συγκεκριμένος τύπος του αμαξώματος?
Θα παρακολουθώ με ιδιαίτερο ενδιαφέρον την κατασκευή σου.
Με τι χρώματα σκεφτεσαι να το βάψεις εξωτερικά?

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #16 στις: Μάρτιος 26, 2019, 12:33:52 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου φίλε μου! Ακριβώς, Semi-profilee λέγεται. Για το χρώμα δεν έχω κατασταλάξει ακόμα, παίζουν διάφορα (πάντα σε διχρωμία με το μαύρο): ιβουάρ (αλλά έτσι έχω κάνει την Rolls-Royce), πορτοκαλί, κόκκινο, μοβ ή μπλε ανοιχτό. Ακούω απόψεις...

Αποσυνδεδεμένος ramfighter

  • Xrepi Model Collector
  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 6023
  • Age: 54
  • Τόπος: Αθήνα
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #17 στις: Μάρτιος 26, 2019, 02:11:53 μμ »
Δεν είμαι ειδικός στις bugatti για να ξέρω σε τι αποχρώσεις έβγαινε η Τ50. Νομίζω οτι το εργοστάσιο έδινε 4 συνδυασμούς μαύρο κίτρινο , μαυρο μπλέ μεσαίο, μαύρο μεσαίο κόκκινο, μαύρο ιβουάρ. Θυμάμαι όμως χαρακτηριστικά την καταπληκτική φωτογραφία που σου παραθέτω (που είναι ΛΑΘΟΣ!!!) που δείχνει πόσο πραγματικά της ταιριάζει το πορτοκαλί-κοραλλί (@=www.supercars.net)
 
 

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #18 στις: Μάρτιος 26, 2019, 02:50:03 μμ »
Έχω την εντύπωση ότι εκείνη την εποχή ο (ούτως ή άλλως εκ των πραγμάτων ματσωμένος) αγοραστής μπορούσε να διαλέξει ό,τι χρώμα ήθελε (όπως επίσης και τη διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου) και ο κατασκευαστής ευχαρίστως του τα έφτιαχνε. Έχω επίσης την εντύπωση ότι ό αγοραστής αγόραξε βασικά το πλαίσιο με όλα τα μηχανικά μέρη και μπορούσε να διαλέξει τον κατασκευαστή της καροσερί. Αυτό ίσχυε σίγουρα για τις Ρολς της δεκαετίας του 30 - για τις Bugatti δεν είμαι σίγουρος...

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #19 στις: Μάρτιος 31, 2019, 10:43:21 πμ »
Καλημέρα σε όλους! Πολύ μικρό update σήμερα λόγω και μιας ολιγοήμερης απουσίας. Ετοιμάστηκαν ωστόσο διάφορα κομμάτια που ανήκουν στον κινητήρα, όπως τα σκεπάσματα των εκκεντροφόρων:



Εδώ προστέθηκαν επικαλύψεις από "φρεζαριστή λαμαρίνα" και αντικαταστάθηκαν τα ανάγλυφα πλαστικά μπουλόνια με μεταλλικά. Ετοιμάστηκε επίσης η βάση των μπουζί και των αγωγών ψύξης:



Εδώ δοκίμασα μια ανάμιξη χρωμάτων: πρώτα μια βάση από καφεκόκκινο (Dull Red, TS33) και από πάνω ένα ελαφρύ χέρι Light Gun Metal (TS 42). Αυτό δίνει μια ικανοποιητική προσομοίωση σκουριάς στα "σκιερά" μέρη. Τέλος ετοιμάστηκαν το σύστημα εισαγωγής με τα δύο καρμπιρατέρ και το σύστημα εξαγωγής:

   

Στο μεταξύ άρχισαν να έρχονται διάφορα καλούδια που είχα παραγγείλει, οπότε από βδομάδα θα αρχίσουν οι σκρατσιές με τις σωληνώσεις γύρω από τον κινητήρα. Ως τότε καλή Κυριακή και καλό μήνα για αύριο!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #20 στις: Απρίλιος 06, 2019, 10:37:52 πμ »
Καλημέρα φίλοι μου! Η εβδομάδα που πέρασε καλύφθηκε με το τελείωμα του κινητήρα η κατασκευή του οποίου κράτησε κάτι παραπάνω από ένα μήνα. Όπως είχε προγραμματιστεί προστέθηκαν σωληνώσεις λίπανσης...

         

...για της οποίες κατασκευάστηκε από έλασμα και σωλήνα στυρενίου και μία έξτρα υποδοχή...

   

...και σωληνώσεις καυσίμου στα καρμπιρατέρ:



Στο σύστημα εισαγωγής κατασκευάστηκε ο μοχλός σύνδεσης των λεβιέ του γκαζιού...

         

... με μια αναμονή για να συνδεθεί η ντίζα του γκαζιού αργότερα, όταν ασχοληθώ με το πυρόφραγμα.

Αφού τελείωσα με τις σωληνώσεις, συναρμολόγησα το κιβώτιο μεταφοράς στους πίσω τροχούς με τη μίζα...

   

... (άλλο ένα σύστημα που θε μείνει κρυμμένο στο τελειωμένο μοντέλο - ευτυχώς, μιας κι όπως βλέπετε το γρανάζι της μίζας δεν έχει καμιά επαφή με το γρανάζι του στροφαλοφόρου), κι αφού προστέθηκαν τα καπάκια των εκκεντροφόρων και ενώθηκαν τα μπουζοκαλώδια με τα μπουζί μπόρεσα να φωτογραφίσω το σύνολο:

         

         

       

Το οποίο σύνολο θα περιμένει τώρα φρόνιμα τυλιγμένο σε bubble wrap να συναρμολογηθεί το πλαίσιο - πράγμα που θ' αρχίσει να μας απασχολεί από βδομάδα. Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #21 στις: Απρίλιος 13, 2019, 07:50:19 μμ »
Ελάχιστο update σήμερα φίλοι μου, όχι γιατί δεν δούλεψα, αλλά διότι τα φωτογενή μέρη και οι "πρωτότυπες" εργασίες ήταν ελάχιστα. Ένα από τα κρυμμένα στοιχεία του μοντέλου είναι ο ρότορας του δυναμό στο οποίο προστέθηκαν οι ακροδέκτες και τα καλώδια:

      

Έτσι πήρε σχήμα το πλαίσιο αφού προστέθηκε και το ρεζερβουάρ:



Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι οι επιμήκεις και οι περισσότερες εγκάρσιες δοκοί του πλαισίου δίνονται από το κιτ σε μαύρο μέταλλο, το οποίο με τα χρόνια μέσα στο κουτί είχε επικαλυφθεί από ένα είδος κολλώδους γάνας (προπομπό σκουριάς; ), η οποία αφαιρέθηκε με συρματόβουρτσα στον ταχυτροχό και στη συνέχεια πλύθηκαν τα κομμάτια με βενζίνη καθαρισμού. Το αποτέλεσμα είναι ένα πολύ στιλπνό gun metal που ταιριάζει και πολύ καλά με την Χ-10 και το TS-38 της Tamiya. Με την ευκαιρία αυτής της φασίνας τρίφτηκαν και όλα τα ορειχάλκινα κομμάτια με Brasso και έλαμψαν!

Αυτά τα λίγα για σήμερα, περισσότερα την επόμενη βδομάδα που θα ασχοληθώ με τον πίσω άξονα. Καλό ΣΚ σε όλους!

Αποσυνδεδεμένος alex83

  • IPMS HELLAS 1315
  • MC crew
  • Scale 1/35
  • *****
  • Μηνύματα: 2808
  • Age: 40
  • Τόπος: Aθηνα
  • Fail to prepare is prepare to fail...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #22 στις: Απρίλιος 14, 2019, 12:41:04 μμ »
O κινητήρας δείχνει εντυπωσιακός Κωνσταντίνε!
Aλέξανδρος Μαρίνος
FB: AlexSMT
Instagram:alexscalemodeltherapy

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #23 στις: Απρίλιος 14, 2019, 07:56:59 μμ »
Ευχαριστώ πολύ Αλέξανδρε, να 'σαι καλά!

Αποσυνδεδεμένος KonstantinF

  • Scale 1/35
  • *
  • Μηνύματα: 1261
  • Age: 75
  • Τόπος: Αθήνα
  • Κλίμακα 1/12 και άνω...
Απ: Bugatti 50T, 1:8 by Pocher
« Απάντηση #24 στις: Απρίλιος 20, 2019, 06:06:24 μμ »
Καλησπέρα φίλοι μου!

Η βδομάδα που πέρασε καλύφθηκε από την κατασκευή του πίσω άξονα, ο οποίος παρουσιάζει πολλαπλές ιδιαιτερότητες. Η σημαντικότερη είναι η ύπαρξη «εντοσθίων» στο συνδυασμένο κιβώτιο ταχυτήτων και διαφορικού. Το κιβώτιο ταχυτήτων περιέχει δύο άξονες με γρανάζια, τα οποία όμως δεν μετακινούνται κατά μήκος των αξόνων, έτσι ο λόγος μετάδοσης είναι σταθερός. Επίσης δεν υπάρχει το διπλό γρανάζι για την όπισθεν:



Το διαφορικό αντίθετα είναι πλήρως λειτουργικό και, το κυριότερο, με λίγη προσοχή κατά τη συναρμολόγηση, λειτουργεί απρόσκοπτα και στο μοντέλο:

   

Αξίζει να σημειωθεί εδώ, ότι η Bugatti είναι το μόνο μοντέλο της Pocher με αυτήν τη λεπτομέρεια, και μάλιστα μόνο στην πρώτη έκδοση (vintage) του κιτ Κ76. Νεώτερες εκδόσεις αυτού του κιτ καθώς και τα κιτ K84 και Κ86 δεν την περιέχουν και το κιβώτιο είναι κενό. Υπήρξα επομένως τυχερός που έπεσε στα χέρια μου αυτό το συγκεκριμένο κουτί.

Μια δεύτερη ιδιαιτερότητα είναι ότι τα ελατήρια της ανάρτησης αποτελούνται από μεταλλικά ελάσματα – απ’ ό,τι ξέρω μόνο στα πρώτα κιτ της Rolls Royce υπάρχουν επίσης τέτοια. Όπως και για τις δοκούς του πλαισίου χρειάστηκε εδώ τρίψιμο με συρματόβουρτσα και πλύσιμο με βενζίνη για να ανακτήσουν την στιλπνότητα τους:

   

Κατά τα άλλα η συναρμολόγηση του πίσω άξονα δεν παρουσίασε άλλα προβλήματα και ιδού το αποτέλεσμα:

         

Και μια και βρισκόμαστε στα πρόθυρα του Πάσχα, σας παρουσιάζω και τα δικά μου πασχαλινά αυγά, βαμμένα στους πιθανούς συνδυασμούς διχρωμίας για το αμάξωμα. Ως συνήθως, περιμένω την ψήφο σας για την προτίμησή σας και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων:

   

Καλό ΣΚ και καλή Μεγαλοβδομάδα για όλους!

Tags: