0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τώρα γιατί έχω την αίσθηση ότι θα φτιάξεις το αεροπλάνο του. Γιατί για να φτιάξεις το μπούστο του δεν το βλέπω.
περιειχε οχι μονο το κιτ -εις διπλουν
Ωχ...!!! Και να ήξεραν τι τα περιμένει!
Αυτό το × 2 με βάζει σε υποψίες......
στην πτέρυγα από το ένα κιτ που δεν αφαίρεσες τα φλαπς δεν θέλουν λέπτυνση πριν το πριτσίνωμα ; άκυρο το ερώτημα μετά είδα ότι έχεις πιάσει να ξηλώνεις το ένα κιτ.πάντως το σετ της aires που έχεις πάρει είναι καλό; εννοώ έχουν φτιάξει εξ αρχής τις κινητές επιφάνειες ή απλά λέπτυναν και καλούπωσαν αυτές του κιτ ; όσο για τον πάγκο εργασίας απορώ πόσα τετραγωνικά είναι με τόσα ανοιχτά θέματα που "τρέχεις"
Λίγα βελτιωτικά έχεις για το P-39...
Ωραία η κατάσταση και όμορφο αεροσκάφος... Πολύ δουλειά μυρίζομαι...
To σιγουρο ειναι οτι οι επιφανειες ειναι πολυ λεπτοτερες απο αυτες του κιτ οπου τα χειλη εκφυγης ειναι πολυ χοντρα..Τωρα, για το αλλο που ρωτας...Με τα Ιαπωνικα μου αρεσε περισσοτερο να ασχολουμαι με μεγαλα διοραματα ενω με την VVS με τραβαει περισσοτερο να ασχοληθω με βινιετες ή λεπτομερεις κατασκευες αεροπλανων. Και μιας και αναφερεις για ανοιχτα μετωπα.. 1. Soviet He-111, 2. Pe-2, 3. Nοσοκομειακο U-2 σε διοραμα με ενα modified GAZ-55, 4. Ιl-2, 5. P-39, 6. Yak-3 σε διοραματακι, 7. Su-2 και 8. το Μig-3 που αναμενεται..Αααααααα και το Μουσειο.. 1. Ηelldiver, 2. the wreck (Blenheim), 3. Harvard, 4. Tiger Moth και το Spit MkIX MJ755 που αναμενει καρτερικα να το ξεκινησω..Ααααα και το υποστεγο του Μουσειου με την υπερκατασκευη, τα στυλιδια, τις κουρτινες, κλπ, κλπ.. Spoiler (hover to show)Εισαι ακομα εκει Bill ή εφυγες?????
χώρο έχει στο σπίτι για να κάθεστε ή τη βγάζετε στο μπαλκόνι ;
Από τα πιο ιδιόμορφα καταδιωκτικά, μες στην καινοτομία ήτανε. Το μοναδικό καταδιωκτικό με πόρτες αυτοκινήτου. Πολύ καλές οι καλωδιώσεις σύντροφε Shugayev. Είναι από τι καταλαβαίνω από πλαστικό Evergreen άλλα με τις κολλάς.
ΚΑΙ με την quick setting εννοείται.
Βασιλη, επειδη το Ανατολικο (μοντελιστικο) μου μετωπο ειναι ιδιαιτερα ανοιχτο εστιαζω πλεον μονο στον τυπο Ν με το οποιο πετουσε ο Πακρίσκιν. Απ οτι ξερω μονο στον πινακα οργανων υπηρχαν καποιες μικρες αλλαγες τις οποιες η Eduard αναλυει πολυ καλα στο φυλλαδιο οδηγιων της. Υπ οψιν το P-400 ειχε 12 εξαγωγες σε καθε πλευρα. Για οποιαδηποτε πληροφορια απορια απευθυνομαι στον Massimo Territori http://massimotessitori.altervista.org/sovietwarplanes/board/index.php αφου πρωτα τσεκαρω αν η απορια μου δεν εχει λυθει στα θεματα που εχει στο site του. Νασαι σιγουρος οτι ουτε μια μερα δεν θα περιμενεις απαντηση απο αυτον σε τυχον ερωτησεις σου, ο ανθρωπος ειναι αυθεντια..
OK προς το παρόν παρακολουθώ το θέμα σου, αν μπορέσεις μια χάρη , όταν ανοίξεις το σετ με τις επιφάνειες ελέγχου θα βάλεις μια κοντινή να δω πως είναι ειδικά η ακμή τους ;