Για πρώτο αρματικό είναι τέλειο!!!!
Βέβαια οι «αεροπορικές» σου καταβολές, διακρίνονται από τις περιορισμένες φθορές σε ένα άρμα που σηκώνει πραγματικά πολύ ταλαιπωρία, δεδομένων των συνθηκών που έδρασε!
Εσείς οι αεροπλανάδες, δεν το έχετε με την «σωβρακοποίηση»...
Η δουλειά σου είναι πάντως υποδειγματική!!!
Εύγε!
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια!
Το λυπήθηκα το καημένο να το πασαλείψω. Είμαι αεροπλανάς, τι να κάνω...; Λίγη λάσπη, σκουριά και chipping, σαν να το κατάσχεσαν μόλις από τις αποθήκες της Teritorialna Obrana του Γιουγκοσλαβικού στρατού και να πάτησε και λίγες λακκούβες
Σοβαρά πάντως, κόβει και η φωτογράφιση από το τελικό αποτέλεσμα΄. Σϊγουρα παραπάνω weathering ήταν εφικτό αλλά όχι αναγκαίο νομίζω. Η παλαίωση είναι μια υποκειμενική υπόθεση, ακόμη και στο θαυμαστό κόσμο των αρμάτων! Εξάλλου, ως γνωστόν, ότι είναι πολύ λερωμένο, πρωτύτερα ήταν … λίγο λερωμένο, και ακόμη πρωτύτερα... καθαρό. διαλέγεις και παίρνεις
Ειδικά από τη στιγμή που ένα μοντέλο δεν 'δεσμεύεται' σε κάποιο διόραμα, που θα καθιστούσε την κατάλληλη παλαίωση αναγκαία, everything goes που λεν και οι Αμερικάνοι.
Πάντως με έπεισες, θα ξανακάνω άρμα. Ελπίζω να μην μου μείνει κανένα...κουσούρι.
Πες μας πως δουλεψες και την εξατμιση γιατι μου αρεσει η φθορα της
Είναι σκόνη Rust που έκτισα σταδιακά και από πάνω σκόνη μαύρη για την καπνιά στο στόμιο και λίγο πιο πίσω.
Δεν βρίσκω και φωτογραφίες από την εποχή?
Πάντως αν θες πες και δυο λογία για το λάσπωμα των τροχών.
Φωτογραφίες υπάρχουν αν ψάξεις Google, ειδικά μια του συγκεκριμένου σε παρέλαση στο Σεράγαβο, αλλά δεν μπορώ να βρω που την έβαλα. Επίσης υπάρχει και ένα βίντεο Βοσνιο-Μουσουλμανικού Τ55 στο YouTube, ψάξε τις λέξεις Ajvaz Dedo.
Όσο για το λάσπωμα, ανάμιξα ακρυλικό υδατοδιάλυτο καφέ και σκόνη earth, βούτηξα στο μίγμα ένα παλιό πινέλο. Έπειτα, κρατώντας το πινέλο μπροστά από τον αερογράφο και πίσω από το σημείο που ήθελα να λασπώσω, φύσηξα με πίεση ώστε ο αέρας να πιτσιλήσει το μίγμα εκεί που θέλω. Έχει βιντεάκια στο ίντερνετ, και εγώ εκεί το είδα για να το καταλάβω καλά.